Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?
*turhautuil*
E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!
Moon pahoillani Reija, just lietsoin tätä keskustelua lisää omalla panostuksellani. :P
Itsehän en pahemmin perusta baarikulttuurista, ja olen myös sitä mieltä, että ihmisten tulisi harrastaa toistensa lähestymistä myös muilla konstein. Uskallan kuitenkin väittää, että harvempi ihminen meidän suppusuu-kulttuurissamme uskaltaa tehdä aloitteita muualla, tai ottaa niitä vastaan. Me suomalaiset ollaan vähän tämmösiä sisäänpäinkääntyneitä noin niinkuin yleistäen. Tämän ilmiönhän näkee jo pelkästään julkisissa kulkuneuvoissa. Ei tarvitse olla edes iskemässä tai ottamassa iskemistä vastaan, ainoastaan sanoa, että ''Anteeksi, jäisin tässä pysäkillä pois *hymyillen*'', niin johan moni katsahtaa nyrpeästi. Onneksi välillä saa pari sanaa takaisin hymyn kera.
Kerran kyllä tuli hirmu lämpöinen olo, kun vieressä oleva nuori mies katsoi hymyillen ja ojensi lukemaansa lehteä mulle. Varmaankin siis tarkoitit sitä, että juuri tämmöistä toimintaa lisää, kiitos.
Hymyjen vaihtoa ja sen sellaista. Toimii kyllä ku häkä, siinä olen samaa mieltä, vaikkei johtaisikaan mihinkään.
Enihau, uskon, että baarisstakin voi löytää hakemaansa seuraa. Jos baarissa on välillä yhtä ihania neitejä kuin sinä, niin miksipä siellä ei olisi yhtä ihania miehiäkin kuin sinä. :) Moni vaan tuppaa pilaamaan tsänssinsä kiskomalla sitä viinaa tynnyritolkulla. Sellasta tiettyä tilannetajua voisi itse kukin reenata noiden aloitteiden tekemisten suhteen.
Niin, ja olishan se kieltämättä aika romanttista, jos joku juoksis vaikka sun perääs kadulla ja sanois, että: ''Sori kun häiritsen, en oo mikään psykopaatti vaikka tää ehkä siltä vaikuttaakin... Sä vaan jostain syystä just sait mut hymyilemään, vaikka mulla on ollu aika paska päivä tähän mennessä. Et kuule haluis lähteä kahville joskus?''
Niin, että what's there to lose, eipä mitään. :)