SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,380 views

seilori

Posts: 482

#16641 • • seilori

katai, 2.2.2009 07:43:
---
Dementation, 1.2.2009 22:15:
---
vns, 1.2.2009 22:09:
Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa. *nauru*
---
Joo, valitettavasti valtaosa miehistä näyttää olevan oikein innoissaan tästä lähestymistavasta ja siksi kaiketi naiset uskovat sen toimivan kaikkiin yhtä hyvin. *ding*
---
Tää näyttää olevan myös kulttuuri/tapa kysymys myös miesten keskuudessa, sillä mua ei ole yksikään vaaleaihoinen mies tullut takaapäin baarissa, mutta sitä useampi tummaihoinen on tullut takaapäin kiinni varoittamatta (ja puhutaan siis tanssimisesta *vink*). Mä ainakin oon pelästynyt joka kerta ihan sikana ja lähtenyt karkuun. Mutta tässä asiassa siis pojot suomalaisille miehille, välillä on hyvä että ootte saamattomia *hali* *vink*


Ton huomas hyvin käydessä tutustumassa reggae-bileisiin Redrumissa, siellä ainakin vaikutti siltä että monet mimmit olivat aika tottuneita lähentelyyn eivätkä myöskään pahoillaan siitä. Tummaihoisia miehiä siellä oli paljon, eikä heitä ainakaan arkailusta voinut syyttää.

Mun mielestä sopiva tanssityyli riippuu ihan soivasta musasta. Esim. polkkabileisiin hinkkaustanssit eivät sovi pätkääkään, mutta hoppibileissä tanssissa on muutenkin enemmän flirttiä, hassuttelua, pojilla ehkä "kukkoilua" ja tytöillä jotain muuta, mutta ei kuitenkaan sellai väsähtäneen epätoivoista lähentelyä mihin tässä aiemmin on viitattu. Uudenvuoden aamujatkoilla oli älyttömän kivaa hassutella tanssilattialla tyttöjen ja vähän poikienkin kanssa italodiskon tahdissa.

Arvostan vns:n rehellistä kommenttia asiaan. Itse olen sen verran jänishousu että aika selkeä molemminpuolinen sopimus pitää tehdä (joko katseilla tai kysymällä) ennenkuin lähden kovin lähekkäin tanssimaan. Parhaimmillaan jonkin kivan tytön kanssa tanssittua on hyvä mieli vielä pitkään vaikka kotiin lähtisikin yksin :)
[Siru]

Posts: 259

#16642 • • [Siru]

opmdevil, 3.2.2009 10:45:

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.


Yleensä jos muija haukkuu omaa jätkäkaveriaan, on jätkä luultavasti suututtanut muijan jostain. Tai tyttö voi olla myös turhautunut tai kyllästynyt jätkäkaveriinsa... mutta voisi kuvitella että jos muija haukkuu omaa "kultaansa" toiselle jätkälle, yrittää hän saada jonkinlaista myötätuntoa/huomiota: "Voi sua, miten jaksat katsoa sellasta kusipäätä jos se on tollanen. Jos mulla olis ton näkönen kissa niin kohtelisin kun kukkaa kämmenellä" Eli haluaa kuulla kehuja ja saada huomiota, koska omalta jätkältä ei niitä enää heru *nauru*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Avatar
#16643 • • opmdevil Guest

[Siru], 5.2.2009 22:14:
---
opmdevil, 3.2.2009 10:45:

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.

---

Yleensä jos muija haukkuu omaa jätkäkaveriaan, on jätkä luultavasti suututtanut muijan jostain. Tai tyttö voi olla myös turhautunut tai kyllästynyt jätkäkaveriinsa... mutta voisi kuvitella että jos muija haukkuu omaa "kultaansa" toiselle jätkälle, yrittää hän saada jonkinlaista myötätuntoa/huomiota: "Voi sua, miten jaksat katsoa sellasta kusipäätä jos se on tollanen. Jos mulla olis ton näkönen kissa niin kohtelisin kun kukkaa kämmenellä" Eli haluaa kuulla kehuja ja saada huomiota, koska omalta jätkältä ei niitä enää heru *nauru*



Te naiset ootte outoja.
Displacer

Posts: 1,828

#16644 • • Displacer

opmdevil, 3.2.2009 11:39:
---

Niin, tämä on se yksi vaihtoehto. Tuossa opiskeluaikoina joku muija väen vängällä yritti vetää omaan pöytäänsä istumaan ja sitten se selitti ummet ja lammet kuinka sen poika ystävä tekee sitä ja tätä ja sitten kun siitä lähti niinkusta omaan pöytään istumaan kun en lämmennyt sen jutuille, niin se tuli tanssilattialla sitten lyömään ja sanoi vielä päälle, että "HOMO!"



*nauru*

sori, carry on people.
Gleba

Posts: 549

#16645 • • Gleba

opmdevil, 3.2.2009 10:45:
olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan



miks ei olettais? joilleki se on vaan yks lysti onko toinen varattu vai ei, jos pillua on kerta tarjolla..
ja onhan niitä muijiakin ketkä lähtee varatun miehen matkaan.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16646 • • WiljamiDzay Nyypiö

opmdevil, 3.2.2009 11:39:


Niin, tämä on se yksi vaihtoehto. Tuossa opiskeluaikoina joku muija väen vängällä yritti vetää omaan pöytäänsä istumaan ja sitten se selitti ummet ja lammet kuinka sen poika ystävä tekee sitä ja tätä ja sitten kun siitä lähti niinkusta omaan pöytään istumaan kun en lämmennyt sen jutuille, niin se tuli tanssilattialla sitten lyömään ja sanoi vielä päälle, että "HOMO!"



Mulle tuli aikoinaan (monta aikaa sitten Stopparissa) joku vähän vanhempi (siis tyyliin n 30) mimmi selittämään hurjana miten hänen poikaystävänsä on täys paska jaadajaada. Mä siinä sit kuuntelin enkä juuri kerenny ees väliin höpisee kun tää selvittää miten hän on niin kypsä kun se laiska impotentti kusipää ei saa sitä ees paksuks kun on mieskuntosa menettäny vedettyään liikaa steroideja (oli siis ilmeisesti joku pumppiheppu) ja on kaameen väkivaltainenkin. Ja selittäessään koittaa tunkea näppejä mun haaroihin... Ei kai ny kukaan akka oikeesti usko että tuolla repertuaarilla heruu yhtään keneltäkään jannulta? (Siis ei muuten mutta mua ei juuri kiinnostais käydä "kenen muija"-keskustelua überväkivaltaisen ja muutenkin sekopäisen tm. piribodarin kanssa *nauru*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

MiMoSa

Posts: 1,664

#16647 • • MiMoSa

WiljamiDzay, 6.2.2009 19:50:
Mulle tuli aikoinaan (monta aikaa sitten Stopparissa) joku vähän vanhempi (siis tyyliin n 30) mimmi selittämään hurjana miten hänen poikaystävänsä on täys paska jaadajaada.
jne jne.....


Tää on nyt ihan ot, mut on niin huvittava toi "monta aikaa".*tirsk* Mikäs se sellanen ajanmääre oikein on?*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

[Siru]

Posts: 259

#16648 • • [Siru]

opmdevil, 6.2.2009 08:54:
---
[Siru], 5.2.2009 22:14:
---
opmdevil, 3.2.2009 10:45:

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.

---

Yleensä jos muija haukkuu omaa jätkäkaveriaan, on jätkä luultavasti suututtanut muijan jostain. Tai tyttö voi olla myös turhautunut tai kyllästynyt jätkäkaveriinsa... mutta voisi kuvitella että jos muija haukkuu omaa "kultaansa" toiselle jätkälle, yrittää hän saada jonkinlaista myötätuntoa/huomiota: "Voi sua, miten jaksat katsoa sellasta kusipäätä jos se on tollanen. Jos mulla olis ton näkönen kissa niin kohtelisin kun kukkaa kämmenellä" Eli haluaa kuulla kehuja ja saada huomiota, koska omalta jätkältä ei niitä enää heru *nauru*

---


Te naiset ootte outoja.



samaa mieltä.. mut kaikkeen tottuu *nauru* mulle on tullu moni jätkä haukkuu muijakaveriaan.. mitäs se sit mahtaa meinata?

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Dementation

Posts: 2,892

#16649 • • Dementation wednesday?
Nää hetket, kun on kipee, niin on kyllä niitä hetkiä että kaipais seurustelusuhdetta.

Ei sitä jotenkin viitsi mitään kavereita tai säätökumppaneita vaivata omalla kipeydellään, mutta se oma kulta pitämässä seuraa sohvanpohjalla, keittämässä teetä tms olis kyllä luksusta.

Olo kun on huono, silleen että pelkkä oleminenkin tuntuu rankalta, niin olis megajees kun olis joku joka haluais tehdä tai hakea jostain jotain murkinaa sit kun joskus nälkä iskee jne.

Mä oon hirveen huono pyytämään ketään tulemaan mun seuraksi tai hakemaan mulle ruokaa, kun oon yleensä itse se joka passaa ja hoivaa kavereita ja puolisoita... Oon huono passauttamaan ketään, jossei ne erikseen tarjoudu passautettaviksi. *ding*

Eli helppoa olla sinkku kun on terve ja voimsisaan, mutta rankkaa kun on kipeä ja heikko.
En siis voikkaan olla ikisinkku, muuten tulee vanhuudesta rankkaa. *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lyylikki

Posts: 2,975

#16650 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Dementation, 9.2.2009 11:35:
Nää hetket, kun on kipee, niin on kyllä niitä hetkiä että kaipais seurustelusuhdetta.

Ei sitä jotenkin viitsi mitään kavereita tai säätökumppaneita vaivata omalla kipeydellään, mutta se oma kulta pitämässä seuraa sohvanpohjalla, keittämässä teetä tms olis kyllä luksusta.

Olo kun on huono, silleen että pelkkä oleminenkin tuntuu rankalta, niin olis megajees kun olis joku joka haluais tehdä tai hakea jostain jotain murkinaa sit kun joskus nälkä iskee jne.

Mä oon hirveen huono pyytämään ketään tulemaan mun seuraksi tai hakemaan mulle ruokaa, kun oon yleensä itse se joka passaa ja hoivaa kavereita ja puolisoita... Oon huono passauttamaan ketään, jossei ne erikseen tarjoudu passautettaviksi. *ding*

Eli helppoa olla sinkku kun on terve ja voimsisaan, mutta rankkaa kun on kipeä ja heikko.
En siis voikkaan olla ikisinkku, muuten tulee vanhuudesta rankkaa. *pepsodent*



I hear your pain!

Olin ihan juutaksen kipenä viime viikolla, en muista milloin olisi kuume huidellut sellaisissa svääreissä. Omaa oloa helpotti se, että mulla on kaksi ihanaa kämppistä. Toinen ruokki mut keskiviikkona ja toinen toi torstaina kaupasta maitoa ja limpparia, kun olo oli pahimmillaan.

Harmittava vaan, että molemmilla oli muita menoja sekä torstaina, että perjantaina illalla, joten jouduin itsekseni potemaan sohvan pohjalla. Ihan yhtä paha se ei kuitenkaan ollut, kuin itsekseen asuessa, kun tiesi toisen elävän olennon tulevan kuitenkin yöksi kotiin ja loppujen viimein olevan vain yhden puhelinsoiton päässä.

Välillä yritin silittää itse itseäni massusta viileällä kädellä, kun maha oli han tulisen kuuma, mutta ei se tuntunut ollenkaan samalta *hih*
Freja

Posts: 8,775

#16651 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 9.2.2009 12:31:
I hear your pain!



And me!
Oon kai sitä joskus ennenkin tuskaillut. Pitää mennä itse kauppaan, kaiken joutuu hoitamaan itse.. Hyyyh onneks en oo ollut pitkään aikaan kaatokipeenä.
Sillon ku on hirmu kuumeessa, ei edes kestäisi toisen pään silitystä tms, mutta pelkkä kädestä pitäminen olisi ihanaa. Ja muutenkin auttaminen, vierellä oleminen. Se, että tietäisi edes että on joku. Ja si ku ei oo ketään niin... Jee. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Katzcu

Posts: 215

#16652 • • Katzcu
Miks elämä on joskus niin vaikeeta? Miksei ihminen vois vaan ite päättää mitä tuntee millonkin? *uuh*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#16653 • • sapeli jokukukamikä?

Katzcu, 9.2.2009 20:17:
Miks elämä on joskus niin vaikeeta? Miksei ihminen vois vaan ite päättää mitä tuntee millonkin? *uuh*



Siks, kun ihminen ei itse tiedä mikä sille on parhaaksi. Uskon että kaikella on tarkoituksensa, ja että lopulta kaikki käy hyvin. *joo* (Mitä se sitten kenellekin merkitsee. *yingyang*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16654 • • WiljamiDzay Nyypiö

Lyylikki, 9.2.2009 12:31:

Välillä yritin silittää itse itseäni massusta viileällä kädellä, kun maha oli han tulisen kuuma, mutta ei se tuntunut ollenkaan samalta *hih*



*nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Katzcu

Posts: 215

#16655 • • Katzcu


Siks, kun ihminen ei itse tiedä mikä sille on parhaaksi. Uskon että kaikella on tarkoituksensa, ja että lopulta kaikki käy hyvin.



Nin, niin kai sitten. Miks tää tuntuu niin väärältä ja samaan aikaan taas oikealta? *uuh* Mutta toisaalta kyllä mäkin uskon, että kaikella on tarkoituksensa, oli se sitten pieni tai iso juttu. Tää välivaihe vaan tekee kipeetä...

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

siveys

Posts: 2,492

#16656 • • siveys lovely

Dementation, 9.2.2009 11:35:
Nää hetket, kun on kipee, niin on kyllä niitä hetkiä että kaipais seurustelusuhdetta.
---
Lyylikki, 9.2.2009 12:31:
Omaa oloa helpotti se, että mulla on kaksi ihanaa kämppistä.


Jännää huomata, että muutkin ovat kokeneet tämän suhteellisen samalla tavalla kuin itse. Omassa päässä tämä nyt ei kuitenkaan ihan perinteisen seurustelusuhteen kaipuuksi äitynyt, mutta muutti jonkin verran suhtautumistani tiettyihin lähellä oleviin ihmisiin silloin kun tämän ensimmäistä kertaa sinkkuunnuttuani koin. Itseasiassa bloggasinkin tästä asiasta vähän yli kuukausi sitten kun olin kipeänä.
ezzy

Posts: 8,060

#16657 • • ezzy Droid-pappa

[Siru], 8.2.2009 18:09:

---

samaa mieltä.. mut kaikkeen tottuu *nauru* mulle on tullu moni jätkä haukkuu muijakaveriaan.. mitäs se sit mahtaa meinata?



Sitä, että ihmiset ovat erilaisia eikä koskaan täydellisiä.
[Siru]

Posts: 259

#16658 • • [Siru]

ezzy, 10.2.2009 10:15:
---
[Siru], 8.2.2009 18:09:

---


---


Sitä, että ihmiset ovat erilaisia eikä koskaan täydellisiä.


mut onks se oikein? haukkua omaa muijaa jollekki tuntemattomalle kännispäissään?

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

siveys

Posts: 2,492

#16659 • • siveys lovely

[Siru], 10.2.2009 20:34:
mut onks se oikein? haukkua omaa muijaa jollekki tuntemattomalle kännispäissään?


Eikös sen näe sitten vasta kun kuolee, että joutuiko helvettiin vai ei?
ezzy

Posts: 8,060

#16660 • • ezzy Droid-pappa

[Siru], 10.2.2009 20:34:
---
ezzy, 10.2.2009 10:15:
---
[Siru], 8.2.2009 18:09:

---


---


Sitä, että ihmiset ovat erilaisia eikä koskaan täydellisiä.

---

mut onks se oikein? haukkua omaa muijaa jollekki tuntemattomalle kännispäissään?



Sen varmaan jokainen määrittelee oman oikeustajunsa mukaan. Jos on haukuttavaa, niin kai se on oikein sit kysyä vaikka neuvoa kaverilta...tai tuntemattomalta kännissä. Joskus pitää tuulettua kait ja purkaa asioita :D