Zeratul, 5.7.2008 21:36:
Constantly, eli ehkä sen kerran vuodessa ku onnistuu juottamaan jonku tarpeeks humalaan et pääse tohon vaiheeeen asti.
Constantly? Mä en kyllä muista koska
SÄ olisit viimeksi ollut niin humalassa, että
SÄ olisit kelpuuttanut jonkun.
Tänäänkin oli kova yritys. Koko helvetin tarjottimellinen juomia vaan sulle, eikä mitään efektiä. Ja sä vielä vedit ne nopeammin kuin mä sain juotua _yhden_ tuopillisen kolaa.
You fail..
..but that just makes two of us.
Mietin juuri tänään baarissa, että minuun seuralaisessa vetoaa viisaus, valta ja älykkyys - kutakuinkin tuossa järjstyksessä. Kun nämä yhteiskunnassamme naisille hyvin stereotyyppiset ominaisuudet yhdistetään siihen, että sytyn fyysisesti lähinnä sellaisiin pieniin yksityiskohtiin, jotka on vahvasti peräisin nuoruuteni naisista, tulee yhtälöstä todella helppo ratkaista.
Mutta ehkä mulla on vielä toivoa. Huomaan nimittäin, että minussa piilee orastava kiinnostus vanhempia naisia kohtaan, joille eletyt vuodet ovat saattaneet sopivien olosuhteiden vallitessa tuoda himoitsemiani ominaisuuksia. Täytyy tosin myöntää, että on vähintäänkin häiritsevää huomata katselevansa baarissa "mielenkiintoisen" näköistä vanhempaa naista vain havaitakseen, että tämä muistuttaa vahvasti entisen tyttöystäväni äitiä.
Eli kun tähän saakka olen kärsinyt hyvin satunnaisesta kauneuskäsityksestä, joka perustuu nuoruuteni naisten minun aivoihini syövyttämiin fiksaatioihin, onkin seuraavaksi luvassa seitsemäs helvetti heilojeni äitien näköisten naisten perässä juostessa? My God kill me NOW.
Hitto kun voisi edes muuttaa seksuaalista suuntautumustaan niin apajat olisi paljon paremmat, mutta ei. En ole löytänyt itsestäni mainitsemisen arvoista biseksualisuutta sitten teinivuosien angstailun. Tai voihan tietenkin olla, että vain huijaan itseäni tämänkin suhteen. Täytyy myöntää, että aika vähän olen sellaisiin miehiinkään törmännyt, joihin olisin oikeasti päänsisäisten ominaisuuksien puolesta voinut viehtyä.. Mutta onhan se ruoho kuitenkin aina vihreämpää aidan toisella puolen.. Eikun samalla puolen? Well.. Whatever ;)
Olisi kyllä oikeasti kiehtovaa viehtyä vahvasti - siis jo ihan sillain "tieteellisestä" näkökulmasta. Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten tämänhetkisille ajatusrakennelmille ystävyyden merkityksestä ja rakkauden olemuksesta kävisi - kestäisivätkö ne todellisen hullaantumisen hyökyaallon vai veisikö virta mennessään uusille vesille?
Sadly I might never know.. Maybe I'm just not built that way.. But a man can dream, can he not?