tir, 8.5.2008 22:05:
mutta joskus se ehdokas seurustelee jo jonkun toisen kanssa tai muuta yhtä kivaa..
...the more the merrier...
19,912 posts, 996 pages, 8,089,085 views
tir, 8.5.2008 22:05:
mutta joskus se ehdokas seurustelee jo jonkun toisen kanssa tai muuta yhtä kivaa..
siveys, 6.5.2008 22:09:
Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?
Lil' Miss, 6.5.2008 23:06:
---
siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
---
Miehet on Marsista, naiset Venuksesta, itse olen Plutosta ja kiinnostuneet Uranuksesta.
Tiinuliinu81, 9.5.2008 21:09:
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.
WuZuul, 12.5.2008 13:08:
---
Tiinuliinu81, 9.5.2008 21:09:
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.
---
Tervetuloa.
Parempi että suhde loppuu ajoissa kuin se että venyttää sitä pakolla pelkästään sen takia että on joku. Uutta vaan tähtäimeen ja elämä risaseks.
Ameeba^, 5.5.2008 21:10:
---
Lil' Miss, 5.5.2008 20:47:
Ei voi ottaa koiraa niin kauan kuin on varaa elää vain ahtaasti. Ja koirakin vaatii sen, että on varmasti olemassa joku muu, joka hätätapauksessa voisi pitää siitä huolta.
---
Miten ois vanha kunno tamagotchi?
Tiinuliinu81
No tottakai. Se vaan, kun kaikki meni mun näkökulmasta pahimmalla mahdollisella tavalla ja nyt täytyy vielä jonkin aikaa asua saman katon alla, niin ei täysin pääse rakentamaan uutta elämää.
WuZuul, 12.5.2008 20:24:
---
Toi saman katon alla asuminen on kyllä varmasti yks kettumaisemmista jutuista mitä on olemassa. Yritä siinä nyt sitten elellä "normaalisti" toisen kanssa kun välit on mitä on ja oikeen kummallakaan ei oo mitään isompaa puuhaa.. Eli lähes kaikki vapaa-aika kuluu kämpillä.
Pitäisköhän alkaa ryyppäämään
Tiinuliinu81No me nyt ei paljon nähdä, kun niin erilaiset työvuorot mutta silti. Tää ns. oman elämän aloittamisen odottaminen on ahdistavaa.
WuZuul, 12.5.2008 20:36:
Kai se pitää soolona lähteä viihteelle ja opetella tutustumaan uusiin immeisiin
(todellisuudessa makaan himassa ja tuijotan kattoa)
WuZuul, 12.5.2008 20:36:
Sitten herääkin kysymys, miten sitä omaa elämää pitäisi alotella sen jälkeen kun seurustelu on loppunut? Tuli tuossa ite huomattua että toinen puoli kavereista on pariutunut ja toinen puoli muuttanut jonnekkin perähikiälle. Jäljelle jääneistä harvoista kavereista vielä harvempi käy missään ulkona minne voisi tunkea mukaan.
Kai se pitää soolona lähteä viihteelle ja opetella tutustumaan uusiin immeisiin
(todellisuudessa makaan himassa ja tuijotan kattoa)
MarkEiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..
-M
WuZuul, 12.5.2008 21:36:
---
MarkEiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..
-M
---
Vähän huonosti, mutta on sitä ennenkin pärjätty. On vaan muutamassa vuodessa taidot ruostunu sen verran pahasti että pitänee opetella uudelleen..
Macandron, 13.5.2008 12:23:
Kerrohan sit jälkeenpäin tuliks oikeesti success.
Progress, 13.5.2008 11:42:
sinkku -ihanaa olla taas vapaa. kevät menossa, kesä tulossa. Kesäloma menee kivasti Joensuussa, rakkaassa kotikaupungissa. Siellä on naiset kauniita -ja aitoja!
edit: Joensuussa on kiva käydä, muttei asua....
Mut en mä siis olekaan Joensuussa koko aikaa, vaan Polvijärvellä, järven rannalla, korvessa suorastaan. Sielläpä ihmislapsi rentoutuu kyllä -jos ei muualla.