siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)
Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
Miä ainakin oisin valmis sitoutumaan vaikka loppuelämäks, jos vaan oikeanlaisen miähen löytäisin ja sattuisin saamaan. (pakko oli lisätä toi et sattuis vielä saamaan, sillä oisin ehkis jopa löytänyt sellaisen, mutta eipäs ole saatavilla*eikä* mutno...sellasta se elämä on)
Kyllä siinä pitää raggautta olla
, et meikä sinccuelämän jättää ^___^ Mä en jaksa mitään sellasta herra semikivaa katella, joka on ihan ihkunen ehkä joo, mutta ei sen kummemmin sykähdytä. Mua ei siis kiinnosta seukkailla vaan sen takia, et ois vaan joku whatewahh*nalle* -kawhu kainalossa. Mielummin vietän laatuaikaa yssikseni kunnes sit sellain herra Todellapäräyttävä sattuu paikalle!
Jotenkin on vaan niin hirmuisen hankala törmätä sellasiin miähiin, jotka ihan aikuistenoikeesti nappais...varsinkin kun sattuu olemaan tällaij suhteellisen ronkeli tabaus :D
Miä tahtoisin sellasen söpösen symppismiähen<3, jolla ois vielä huumorintaju about samanlainen kun meiksillä...ja muutenkin ois silleen samalla aaltopituudella...ja sepäs eij oo sit mikään helebbo nakki
Notta mikään ihmekkään, että täs sinccuna ollaan
mutta ei siinä mitään...ei mulla mikään kiire tästä sinkkuilusta oo eroonkaan päästä :P
Saapas nähä kauan tät sinccuiluu viel jatkuu, sillä ikin ei voi tietää koska se bueno mies sit vahingossa eteen porhaltaa, joka Rixun syrämmen sulattaabi
Sen oon ainakin huomannu, et erityisesti ettimällä sellasta ei ainakaan löydä