SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,929 views

josbe

Posts: 1,982

#7541 • • josbe suomalainen juhlakinkku

onni3mk, 26.10.2005 10:22:
---
Cera, 26.10.2005 10:19:
mun päässä pitkät hiukset ei kyl valitettavasti olleet jumalaisen kauniit,
ja siksi valitsin lyhyet.

:(
damn.
---
Sama täällä.



Hyvä! Onhan noi pojat oikeessa siinä, että nää on makuasioita, eli yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta..
Mulla on yks kampaajafrendi (kundi), jonka mielestä on tosi v-mäistä, kun sen tuolille istahtaa tyttö, jolla on esim. tosi ohut ja kulunut tukka, eikä sille sovi kuulemma YHTÄÄN pitkä tukka, ja sit ainoo, mitä se osaa sanoo ohjeiksi on, että "älä leikkaa paljoo, mä kasvatan". Ja sit tää mun kaveri vaan yrittää olla leikkaamatta paljoo, niinku käskettiin, vaikka se näkee sielunsa silmin, miten paljon paremmin ko. tytölle sopis joku lyhyt trendikäs kampaus. Että oikean valinnan olette todennäköisesti tehneet!
(Tämä (toivottavasti) "rohkaiseva" kommentti, jotta pitäisitte ne lyhyet hiuksenne, jos ne teille kerran sopivat *hymy* siitäkin huolimatta, että olen samaa mieltä kuin Lenita siitä, että mites tää nyt tähän naisten ulkonäöstä puhumiseen meni???)
tom_gore

Posts: 168

#7542 • • tom_gore kiksujäärä

josbe, 27.10.2005 17:05:
Hyvä! Onhan noi pojat oikeessa siinä, että nää on makuasioita, eli yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta..
Mulla on yks kampaajafrendi (kundi), jonka mielestä on ...



Kaivanpa piruuttanikin verta nenästäni ja totean että minä en homoseksuaalien miesten kommentteja siitä mikä naisille sopii ja mikä ei ota kovin tosissani *uros*
josbe

Posts: 1,982

#7543 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

tom_gore, 27.10.2005 22:15:
---
josbe, 27.10.2005 17:05:
Hyvä! Onhan noi pojat oikeessa siinä, että nää on makuasioita, eli yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta..
Mulla on yks kampaajafrendi (kundi), jonka mielestä on ...
---
Kaivanpa piruuttanikin verta nenästäni ja totean että minä en homoseksuaalien miesten kommentteja siitä mikä naisille sopii ja mikä ei ota kovin tosissani *uros*


Hetken mietin tuota kirjoittaessani, että pitäisikö tähdentää, että ko. kampaaja EI ole homo, vaan seurustelee erittäin naisellisen ja nätin, keijukaismaisen (vaikkakin lyhyttukkaisen *nauru*) tytön kanssa. Mutta ajattelin, ettei sillä varmaan ole väliä. Mutta näköjään on.
Toisaalta taas toinen asia, mitä pohdin, oli kirjoittaa vastine siihen viestiisi, jossa kritisoitiin sitä, ettei sinun annettu olla jotain mieltä lyhyestä/pitkästä tukasta. Ja tämä siitä syystä, että tunsin omantunnon pistoksen, kun olin "pyhistellyt" tätä tukka-asiaa, vaikka itsekin - ja varmasti kaikki muutkin - valitsen kumppaneitani vain ja ainoastaan omien mieltymysteni mukaan. (Esim. en ole koskaan ole kiinnostunut pitkähiuksisesta pojasta, vaikka väitän, ettei sillä ole mitään väliä.) Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että a) joillekin tytöille yksinkertaisesti sopii paremmin lyhyt kuin pitkä tukka ja b) kaikilla on oikeus valita partnereitaan täysin sen mukaan, kuin itse tykkää. *vink*
sensei

Posts: 125

#7544 • • sensei Käyttäjä

josbe, 27.10.2005 22:30:
---
Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että a) joillekin tytöille yksinkertaisesti sopii paremmin lyhyt kuin pitkä tukka ja b) kaikilla on oikeus valita partnereitaan täysin sen mukaan, kuin itse tykkää. *vink*



Juuri näin, asiaa. *joo*
sapeli

Posts: 11,768

#7545 • • sapeli jokukukamikä?
(Hei pojat, kannattaa olla tässä asiassa tyttöjen kanssa samaa mieltä ni pääsee helpommin niitten kanssa treffeille yms *vink*)

*nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tom_gore

Posts: 168

#7546 • • tom_gore kiksujäärä

josbe, 27.10.2005 22:30:
Hetken mietin tuota kirjoittaessani, että pitäisikö tähdentää, että ko. kampaaja EI ole homo, vaan seurustelee erittäin naisellisen ja nätin, keijukaismaisen (vaikkakin lyhyttukkaisen *nauru*) tytön kanssa. Mutta ajattelin, ettei sillä varmaan ole väliä. Mutta näköjään on.



Heteroseksuaali mieskampaaja? Wow. Missäs tämän ihmeen voi bongata? *nauru*

Okei okei, olen minäkin nähnyt naisia, joilla pitkät hiukset näyttävät kammottavilta, mutta poikkeuksetta ne ovat olleet huonokuntoiset ja pitkissä hiuksissa huono kunto näkyy tietenkin huomattavasti selkeämmin.

Mutta jospa me olemme nyt tämän tukkajutun jo käsitelleet. Pitikös meidän listata niitä naisten toivottuja luonteenpiirteitä? Mä aloitan!

Naisen pitää olla...

1) terveellä tavalla itsevarma
2) naisellinen, mutta ei ylinaisellinen
3) aikaansaava (velttoja elätettäviä on nähty jo ihan tarpeeksi)
4) sopivassa suhteessa itsenäinen ja hellyydenkipeä
5) huumorintajuinen (tämä nyt on kai itsestäänselvyys?)

Noilla pääsee jo pitkälle, ainakin allekirjoittaneen kanssa :)
josbe

Posts: 1,982

#7547 • • josbe suomalainen juhlakinkku

tom_gore, 28.10.2005 10:53:
---
josbe, 27.10.2005 22:30:
---
Naisen pitää olla...

1) terveellä tavalla itsevarma
2) naisellinen, mutta ei ylinaisellinen
3) aikaansaava (velttoja elätettäviä on nähty jo ihan tarpeeksi)
4) sopivassa suhteessa itsenäinen ja hellyydenkipeä
5) huumorintajuinen (tämä nyt on kai itsestäänselvyys?)



No huh kuulostaapa tutulta kuvaukselta!
Tuo kaikki ja vielä pitkällä tukalla _o/ *nauru*
toma

Posts: 2,009

#7548 • • toma Tototoototo

josbe, 28.10.2005 11:07:
No huh kuulostaapa tutulta kuvaukselta!
Tuo kaikki ja vielä pitkällä tukalla _o/ *nauru*


Mä voin kyl komppaa et toi kuvaus pitää kutinsa!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Lenita

Posts: 1,423

#7550 • • Lenita

josbe, 27.10.2005 22:30:

Ja tämä siitä syystä, että tunsin omantunnon pistoksen, kun olin "pyhistellyt" tätä tukka-asiaa, vaikka itsekin - ja varmasti kaikki muutkin - valitsen kumppaneitani vain ja ainoastaan omien mieltymysteni mukaan.



Toden totta, omatunto alkoi vaivaamaan. Kritisoinkin keskustelun kääntymistä naisten ulkonäköön, vaikka katselen itse pinnallisena ihmisenä vain tummatukkaisia miehiä *vink*

Mutta toin asian esille lähinnä siksi, että mielestäni oli vähän aliarvioivaa miehiä kohtaan olettaa heidän katsovan vain tukkaa ja tissien kokoa puolisoa valitessaan.

--
^_____________^

Jutu

Posts: 3,054

#7551 • • Jutu Blondi
Kävin tekemässä Cosmopolitanin sivuilla "häähaaveita vai kahlekammoa"-testin ja sain siitä tulokseksi, että olen sitkeästi sinkku *igor* Ne ei kyllä tiedä mistään mitään *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mariq

Posts: 2,154

#7552 • • mariq

tom_gore, 28.10.2005 10:53:
Pitikös meidän listata niitä naisten toivottuja luonteenpiirteitä? Mä aloitan!

Naisen pitää olla...

1) terveellä tavalla itsevarma
2) naisellinen, mutta ei ylinaisellinen
3) aikaansaava (velttoja elätettäviä on nähty jo ihan tarpeeksi)
4) sopivassa suhteessa itsenäinen ja hellyydenkipeä
5) huumorintajuinen (tämä nyt on kai itsestäänselvyys?)

Noilla pääsee jo pitkälle, ainakin allekirjoittaneen kanssa :)


hyvähyvähyvähyvä.. *aplodit*
siis kiitos tästä, sitä jo odoteltiin, vaikka eipä tuossa yllätyksiä tullut, mutta saatiin sentään naistenkin luonteet tapetille. *hih* *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sensei

Posts: 125

#7553 • • sensei Käyttäjä
Omaa listaa joka aiemmin jäi suuren hiuskeskustelun jalkoihin:

Naisilta toivottavia luonteenpiirteitä (oma näkemys):
-sosiaalinen
-leppoisa
-rehellinen
-mukava
-luotettava
-ymmärtäväinen
-huumorintajuinen

jos tuosta joukosta suurin osa täyttyy, niin sitten vika on varmaan minussa jos homma ei toimi..*nauru*
josbe

Posts: 1,982

#7554 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sensei, 28.10.2005 15:27:
Omaa listaa joka aiemmin jäi suuren hiuskeskustelun jalkoihin:

Naisilta toivottavia luonteenpiirteitä (oma näkemys):
-sosiaalinen
-leppoisa
-rehellinen
-mukava
-luotettava
-ymmärtäväinen
-huumorintajuinen

jos tuosta joukosta suurin osa täyttyy, niin sitten vika on varmaan minussa jos homma ei toimi..*nauru*



Ihana *nauru* <3 Etenkin toi "ymmärtäväinen" ja "leppoisa" :D
toma

Posts: 2,009

#7555 • • toma Tototoototo
Tärkeimpiä vaatimuksia minulle ovat:

-älykkyys (ehdoton vaatimus, jossei älyllisellä tasolla iske kipinää niin sitten ei vaan iske)
-hyväsydämisyys (kiltti, mukava, ei käytä ihmisiä tai heidän tunteitaan hyväkseen)
-huumorintajuisuus (en muista kuka sanoi, mutta lausahdus kuuluu: "En ole koskaan rakastanut naista, joka ei ole saanut minua nauramaan")

Muusta voidaan neuvotella. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#7556 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 28.10.2005 18:11:
Tärkeimpiä vaatimuksia minulle ovat:

-älykkyys (ehdoton vaatimus, jossei älyllisellä tasolla iske kipinää niin sitten ei vaan iske)
-hyväsydämisyys (kiltti, mukava, ei käytä ihmisiä tai heidän tunteitaan hyväkseen)
-huumorintajuisuus (en muista kuka sanoi, mutta lausahdus kuuluu: "En ole koskaan rakastanut naista, joka ei ole saanut minua nauramaan")

Muusta voidaan neuvotella. :)



Haha :D Ihana myös.. ja NIIN tomamainen.
toma

Posts: 2,009

#7557 • • toma Tototoototo

josbe, 28.10.2005 18:13:
Haha :D Ihana myös.. ja NIIN tomamainen.


No kenenkäs muunkaanlainen ^_^

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#7558 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 28.10.2005 18:17:
No kenenkäs muunkaanlainen ^_^


Ei kenenkään. Ootte te miehet välil niin symppiksii<3 *nauru*
(Pitäisköhän tää olla virallisessa olen humalassa -topicissa?) *ding*
toma

Posts: 2,009

#7559 • • toma Tototoototo

josbe, 28.10.2005 18:20:
Ei kenenkään. Ootte te miehet välil niin symppiksii<3 *nauru*


Eiku se oon vaan minä ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Kianoni

Posts: 357

#7560 • • Kianoni pomputtaako?
heh vai että vaatimuksia.
1. hyväsydämisyys, empatia ja välittäminen
2. kaunis mun mielestä

siinäpä ne. muuta ei keksi. noh tossa olis periaatteessa yks kriteerit täyttävä mut pelottaa. semmosta se elämä on. pitää katsoa ennemmin kuin katua. tai ehkä pitäis.