SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,806 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#3741 • • Fyrisch

root:
Jee jee. Profiiliin vaan kuva hellasta jos on nainen. Nyrkki jos on mies.



*tuoliltatipahdelreps* :DDDDDDD
Avatar
#3742 • • HRDance Guest

JIBIIII!!!!!! 2 VUOTTA ON OHI JA ODOTUS KANNATTI


onnittelut *aplodit*
kunhan täältä itsekki pääsis poies.. *joo*
ZaZa

Posts: 262

#3743 • • ZaZa
*grr* Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa... *uuh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Fyrisch

Posts: 4,525

#3744 • • Fyrisch

ZaZa:
Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa... *uuh*



niin tai mistä se johtuu et baareis tapaa aina niitä ”mun tyyppisii” tyttöi muttei älyy pyytää numeroo tjsp eikä niit sen jälkee nää enää koskaa *grr* Pitää hioo ujoutta pois skidisti.
Pablo

Posts: 1,875

#3745 • • Pablo

ZaZa:
*grr* Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa... *uuh*



pitää vaan yrittää olla liikkeellä asian suhteen enemmän niin kyllä niitä osumiakin alkaa tulla ;)
Cloudberry

Posts: 493

#3746 • • Cloudberry

ZaZa:
Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa... *uuh*



Sano älä muuta ystävä hyvä.. *lohduttel*

Viikonlopun saldo: valitsin perjantaina baarissa mun mielestä kivoimman näkösen tyypin (tuli mieleen Harry Potter; laiha, silmälasipäinen, tumma tukka, vihree pusero..) ja menin jutteleen sille/ sen kavereille, jotka kyllä kaikki olivatkin oikein fiksuja ja mukavia nuoria miehiä, MUTTA

1. \”Harry\” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)
3. Se ei ollu edes paikkakuntalainen, vaan täällä pääsykokeissa
4. Mua alkoi vikittelemään porukan kuski (joka näytti Poliisiopiston Tackleberryltä), ja ihan sama vaikka oli miten mukava mies ni ei vaikuttanut olevan ollenkaan mun tyyppiä..

Hauska ilta, ei siinä mitään, mutta kaukana täydellisestä. *eiei*

Lauantain saldo oli vielä köyhempi, enkä eilen tehty mitään. Oon varmaan taas koko kesän ilman hellua tai edes hauskaa \”rantalelua\”..

Taidan mennä viltin alle juomaan kuumaa kaakaota ja lukemaan hyvää kirjaa. *hymy*
Täällä kun sataa taas vaihteeksi vettä ja maanantai-masis yrittää puskea päälle.. *hmph*
Koittakaa jaksaa, kohtalotoverit! *hali*
-lera-

Posts: 394

#3747 • • -lera-

ZaZa:
Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa... *uuh*



veit sanat suustani... ihan samaa on tapahtunut mulle viimeiset... ööm.. oisko 4 vuotta... *grr*
ZaZa

Posts: 262

#3748 • • ZaZa
lohduttavaa huomata että mä en oo ainut jolla on huono tuuri... *hymy*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

$

Posts: 1,802

#3749 • • $ Destination weekend!
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään. Olo on vähän kuin yläasteella. Tosin kuukausi tässä vasta ollaan oltu sinkkuja joten ei pidä heittäytyä epätoivoon.

Sitä on myös unohtanut miltä tuntuu ihastua. Se kai edellyttäisi jonkun ihmisen tuntemista. Opiskelut on ohi ja duunissa keski-ikä on sellaiset 40 vuotta...vähintään.

Täytyy kai vongata jatkoja tai mikä parasta, olla SE henkilö jonka kaikki tahtovat jatkoille.

Täytyykin kuvailla toisessa topicissa millaisen naisen kanssa tahtoisin jatkoille/tutustua......
_kolibri_

Posts: 1,590

#3750 • • _kolibri_ -lintunen-

root:
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään.



Sullahan on sinäänsä vähän tuuriakin...
olen vain huomannut että joskus paras lähestymis tapa on olla aivan ittensä eikä ajatella miten nyt lähestyisin häntä... sit se vaan menee silleen...*hih*
noh, ite kyl istun täs sinkkuna nii ei varmaan kannata kuunnella mua liikaa... *nauru*
$

Posts: 1,802

#3751 • • $ Destination weekend!

Kolibriscope:
---
root:
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään.

---


Sullahan on sinäänsä vähän tuuriakin...
olen vain huomannut että joskus paras lähestymis tapa on olla aivan ittensä eikä ajatella miten nyt lähestyisin häntä... sit se vaan menee silleen...*hih*
noh, ite kyl istun täs sinkkuna nii ei varmaan kannata kuunnella mua liikaa... *nauru*



No itse asiassa silloin kun tapasin nykyisen exäni, niin mulla oli tarkoituksella lippis, musta stc-paita ja levikset. Olin Arkussa frendien kanssa selvin päin ja halusin vain bilettää rauhassa sinä iltana. Yhdet pakit olin jo joutunut antamaan...

Nyt mä olen vanha ja ruma eikä kukaan rakasta mua *iloinen*
NaperO

Posts: 92

#3752 • • NaperO normien katkaisin
Täällä ollaan ja pysytään... kesä on kyllä tuskaista aikaa sinkkuilla, mutta ei kyllä viime aikoina ole mikään erityinen hinku ollut poiskaan täältä.

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

John

Posts: 1,384

#3753 • • John Lauma

NviperO:
Täällä ollaan ja pysytään... kesä on kyllä tuskaista aikaa sinkkuilla, mutta ei kyllä viime aikoina ole mikään erityinen hinku ollut poiskaan täältä.



Mun mielestä kesä on parasta aikaa sinkkuilla, voi mennä ja tulla miten itse haluaa. Ja voi katsella kesäkissoja hyvällä omatunnolla.*pahis*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Syder

Posts: 2,255

#3754 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kesäkissojen katselun ei pitäisi kyl aiheuttaa omantunnontuskia, katsoa saa koskea ei tms. Joka tapauksessa saapas nähdä päädynkö sinkuksi tässä kuluvan kuukauden aikana :/

--
Divida et impera.

Elmiira

Posts: 1,446

#3755 • • Elmiira
Kesä tulee (tai sen pitäis kuulemma olla jo...?) ja pitäis taas päästä täydellä teholla sinkkuilun makuun... *jiihaa*

Enhän täältä kyllä pitkään aikaan ole poistunut, mutta särjin vaan sydämeni välillä (siihen ei tarvita seurustelua...) *nyyh*

Niin no siis, mut miten tässä nyt taas oppis uudelleen nauttimaan sinkkuilusta toden teolla? ...kun mikään ei oikein huvita... *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

nina¤

Posts: 364

#3756 • • nina¤ -eläinlaps
Jää~*:

Niin no siis, mut miten tässä nyt taas oppis uudelleen nauttimaan sinkkuilusta toden teolla? ...kun mikään ei oikein huvita...



always look at the bright side of life... *plur*

(*justjoo*)

--
..for me to POOP ON..

Dementation

Posts: 2,892

#3757 • • Dementation wednesday?
Yritykseni päästä täältä pois, taisi mennä puihin... *uuh*

No mä en luovuta näin helpolla, näette sen vielä! *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#3758 • • ALIEN Guest
drum n´ bass = elämä!!!! *sydän*
Avatar
#3759 • • sakk303 Guest

alien:
drum n´ bass = elämä!!!! *sydän*



No etpä ois voinu osuvammin lohkaista! Tänäkin aamuna matkalla duuniin soitin kovaa ja korkealta tuoreinta muffleria ja pendulumia *jiihaa* . Rumpupasuunalla saa niin kivasti päivän käyntiin ja dösällä kruisailukaan ei tunnu läheskään yhtä paskalta kun saa päivittäisen annoksen kunnon ryskettä korviin *joo*.

Rumpubasso ja muukin sydäntäni lähellä oleva musiikki on kyllä elämäni eliksiiriä parhaimmillaan. Se ei oo pettänyt eikä jättänyt, eikä sitä oo tarvinnut koskaan edes iskeä. Se vietteli mut ja siitä asti ollaan oltu kimpassa. Mut missäs ne rumpubassoilevat kivat tytsit luuraa *ding*, kun ”yö- ja miljoonasadetytöt” kun ei mun herkkiä rytmiaistejani tahdo oikein ymmärtää *iihhih* *hah*
Avatar
#3760 • • greenie Guest

Cloudberry:
1. ”Harry” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)



Uskoisin, että sun ensimmäisellä syyllä taitaa olla jotain tekemistä tuon toisen kanssa. Itse pidän tollasia kriteerejä täysin triviaaleina, ellen suorastaan naurettavina. Mut hei, ehkä mä olen just siksi täällä - kuten sinäkin ;)