19,912 posts, 996 pages, 8,080,901 views
JIBIIII!!!!!! 2 VUOTTA ON OHI JA ODOTUS KANNATTI
ZaZa:
Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
ZaZa:
Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
ZaZa:
Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
ZaZa:
Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
root:
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään.
Kolibriscope:
---
root:
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään.
---
Sullahan on sinäänsä vähän tuuriakin...
olen vain huomannut että joskus paras lähestymis tapa on olla aivan ittensä eikä ajatella miten nyt lähestyisin häntä... sit se vaan menee silleen...
noh, ite kyl istun täs sinkkuna nii ei varmaan kannata kuunnella mua liikaa...
NviperO:
Täällä ollaan ja pysytään... kesä on kyllä tuskaista aikaa sinkkuilla, mutta ei kyllä viime aikoina ole mikään erityinen hinku ollut poiskaan täältä.
alien:
drum n´ bass = elämä!!!!
Cloudberry:
1. Harry oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)