SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,828 views

KooKie

Posts: 4,338

#11842 • • KooKie aka. Petress Pan

Ober, 24.12.2006 12:54:
Tää luukku rules!!!!*plur**plur*



Sitä mä oon pitkään sulle yrittänyt selittää murmeli. Hyvä, että osaat nauttia. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Nacu

Posts: 1,293

#11843 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Luukussa ollaan. Varsinkin tällaisina hetkinä sitä ois kiva, jos olis se toinen tuossa mukana härdäämässä :(

Kun ei oo ni ei oo. Pakko turvautua sukulaisten voimaan.

Seurapelejä ja paljon alkoholia *hihu*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Dementation

Posts: 2,892

#11844 • • Dementation wednesday?
Hyvää joulua kaikille sinkuille *sydän*

Tämä on elämäni ensimmäinen joulu jolloin seurustelen ja vietän sitä rakkaani kanssa.
Tuntuu aika kummalta, mutta siis halusin toivottaa kaikille sinkuille hyvää joulua erikseen, koska oon niin kauan ollut joulut sinkkuna. *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#11845 • • Annakins Guest

Dementation, 24.12.2006 20:15:
Hyvää joulua kaikille sinkuille *sydän*

Tämä on elämäni ensimmäinen joulu jolloin seurustelen ja vietän sitä rakkaani kanssa.
Tuntuu aika kummalta, mutta siis halusin toivottaa kaikille sinkuille hyvää joulua erikseen, koska oon niin kauan ollut joulut sinkkuna. *hali*



ja halusit kääntää puukkoa haavassa jne? :D

meitsi ehkä menee väistelee sukulaisten kysymyksii ja voittaa trivialis. hauskaa joulua ja HYVÄÄ HAJJia! :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#11846 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Nacu, 24.12.2006 20:09:
Luukussa ollaan. Varsinkin tällaisina hetkinä sitä ois kiva, jos olis se toinen tuossa mukana härdäämässä :(

Kun ei oo ni ei oo. Pakko turvautua sukulaisten voimaan.

Seurapelejä ja paljon alkoholia *hihu*



aivan, olis kyllä mukava jakaa tää "joulufiilis" (tavallaan) jonku kanssa mut sukulaiset ja bisse saa kelvata... *nauru*


erittäin mukavaa joulua kaikille, vielä tässä vaiheessa kun ollaan aaton puolella *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

thomas

Posts: 5,618

#11847 • • thomas

Miinapiina, 24.12.2006 23:32:
---
Nacu, 24.12.2006 20:09:
Luukussa ollaan. Varsinkin tällaisina hetkinä sitä ois kiva, jos olis se toinen tuossa mukana härdäämässä :(

Kun ei oo ni ei oo. Pakko turvautua sukulaisten voimaan.

Seurapelejä ja paljon alkoholia *hihu*

---


aivan, olis kyllä mukava jakaa tää "joulufiilis" (tavallaan) jonku kanssa mut sukulaiset ja bisse saa kelvata... *nauru*


erittäin mukavaa joulua kaikille, vielä tässä vaiheessa kun ollaan aaton puolella *tirsk*



mm. bisse.. niin sinkkuluukkulaisille jouluja :)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11848 • • WiljamiDzay Nyypiö
Joo luukkulaisille jouluja munkin puolesta *hymy*... ei tullu paketista pääsylippua täältä, ni kait se on koitettava selvitä omalla viehätysvoimalla *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

larzizi

Posts: 1,661

#11849 • • larzizi
Hyvät joulut luukkulaisille myös minunkin puolestani *plur*

Kyllä on elämä taas hämmentänyt viime päivinä, kun muutamasta suunnasta tulee vähän sellaista viestiä, että kiinnostusta saattaisi olla *ding* Mut toisaalta oon tällä hetkellä niin tyytyväinen tähän sinkkuelämääni, että en tästä ihan helpolla haluaisi luopua *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

duke

Posts: 55

#11851 • • duke
Oma ajatusmaailma.... Sinkkuna oleminen kyl aina vähän vaikeeta, kun aina synnynnäinen halu tuntea turvallisuuden tunne, ja ainakin itsellä menneisyydessä tarve saada joku jonka kautta tuntena etttä oma elämä on elämisen arvoista. Pyhät yms nostaa ko tunteen esiin, kun lapsena tottunut siihen. Hyvä et ihmiset löytää jonkun jonka kanssa jakaa elämän, monesti vaan se tehdään vääristä syistä, ja etsitään muista se lopullinen sisältö elämään. Siihen uskon et jos pystyy olemaan sinut oman itsensä kanssa, ja nauttimaan omasta elämstä ilman ketään, niin on valmiimpi löytämään miltei tädellisen suhteen, ilman tarveta mihinkään. .. mikä avautuminen:) Hyvää joulua kaikille, ja hyvää tahtoa ympärille.
kilobitti

Posts: 2,419

#11852 • • kilobitti 1-2-3 techno
nyt ois kiva istua sohvalla, kattoa leffaa, olla ihan hiljaa ja rutistaa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

SilverJo

Posts: 1,893

#11854 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Mä kävin pitkästä, pitkästä aikaa pikkuisen kokeilemassa miltä tuolla toisessa luukussa tuntuu olla.. ihanaltahan se, uskomattoman ihanalta. <3 Miksei sitten se syvä välittäminen ja tykkääminen aina riitä, ei vaikka se olisi molemminpuolista? Muistin taas miten mielettömän hyvältä tuntuu ku on joku.. hurjan korkealta tipahdin, yksin taas.

Jotain hyvää silti: tajusin nimittäin, että mä olisin oikeasti valmis suhteeseen. o_O Vihdoin löysin mun sisältä sen osan, joka on valmis tekemään kompromisseja, näkemään vaivaa toisen puolesta ja ottamaan toisen huomioon. Kauan se piilottelikin, mut olishan se pitänyt tietää ettei sen löytämisessä oo ongelmia kunhan elämään tulee ihminen, jonka vuoksi sen haluaa löytää. Ehkä joku löytää saman osan itsestään tavatessaan mut. Useampi vuosi angstailua, paniikkia ja ahdistusta takana, ja todennäköisesti tuo angstailu tulee jatkumaan täysin samaan tapaan edelleenkin.. siihen asti kunnes löydän ihmisen, jonka lähellä mun on hyvä olla ja jolla on hyvä olla mun lähellä. Nyt ainakin tiedän, että se on mahdollista.

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

KooKie

Posts: 4,338

#11855 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 25.12.2006 19:49:
---
kilobitti, 25.12.2006 19:36:
nyt ois kiva istua sohvalla, kattoa leffaa, olla ihan hiljaa ja rutistaa.

---


niinpä.



Komppaan, paitsi etten mä oikein osaa "olla ihan hiljaa". *blush*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#11857 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Anselmi, 25.12.2006 20:40:
Joo musta lähtee kans ääntä jos mua rutistaa liian kovaa*nauru*



Tai oikeasta paikasta. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Ober

Posts: 587

#11858 • • Ober Dog shit taco
"nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää" =D
KooKie

Posts: 4,338

#11859 • • KooKie aka. Petress Pan

Ober, 25.12.2006 20:56:
"nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää"



Joo joo, ihan turha quotaa tota niin, että se hyppii silmiin kaikkialla. Tiedän jo mun elämän olevan merkityksetöntä ja turhaa!!!1

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#11860 • • Epailija Physicist, 2nd class.
If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it! -Doug Horton

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous