SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,882 views

Avatar
#11805 • • niomic Guest

Lyylikki, 19.12.2006 16:55:
---
Billow, 19.12.2006 14:25:
[klip]Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä.[klip]

---


Pitikö olla, että eivät ole rehellisiä? Muutenhan tuossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää tuossa lauseessa.

Sinällään kyllä itse olen ainakin saanut semmoiset elämisen eväät, että luotan ihmisiin ja puheisiin aika helposti. En myäskään ole saanut nenilleni, ainakaan niin, että siitä isot traumat olisi jäänyt. Joskin toinen puoli tästä on sitten se, että eipä tule luikuria lasketeltua, vaikka uusia ihmisiä tapaankin. Inhottaa, kun pitäisi esittää koripalloilijaa tai jotain muuta, jota ei ole.



Rehellisyyskin voidaan käsittää niin monella tavalla. Itse en ainakaan usko pahemmin semmoiseen rehistelyyn, missä pitäisi muka kaikki mielestään purkaa. Vai meinattiinko tässä nyt semmoista rehellisyyttä, ettei petetä suhteen luottamusta :)? Eli ei tarvii olla rehellinen siitä mitä sairauksia ja ajatuksia päässä liikkuu per sé?
Lyylikki

Posts: 2,975

#11806 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

niomic, 19.12.2006 22:39:

Rehellisyyskin voidaan käsittää niin monella tavalla. Itse en ainakaan usko pahemmin semmoiseen rehistelyyn, missä pitäisi muka kaikki mielestään purkaa. Vai meinattiinko tässä nyt semmoista rehellisyyttä, ettei petetä suhteen luottamusta :)? Eli ei tarvii olla rehellinen siitä mitä sairauksia ja ajatuksia päässä liikkuu per sé?



No mulle rehellisyys on sitä, että mun ei tarvitse kysellä. Se on sellaista hiljaista luottamusta toiseen.

Se rehellisyyden periaate on sama ystäville, vanhemmille ja puoliskolle, eli kaikille niille joita minä rakastan. En mä odota, että mulle kerrotaan kaikki jutut. Eikä niin kuulu ollakkaan, mutta sellainen perusta on oltava olemassa. Sellainen perusta mun ajatusmaailmassa on koko ihmisyydelle.

Ja mä näen niin, että se rehellisyyden rikkoja kyllä kärsii itsessään ne seuraukset. Tottakai mä olen esimerkiksi valehdellut mun vanhemmille ja joutunut sitä peittelemään ja tuntemaan tunnontuskia, mutta aika paljon asioista mä olen kuitenkin sitten jossakin vaiheessa tunnustanut. Muun muassa ison osan mun kännisekoiluista mun vanhemmille, noin esimerkkinä.
Sphyxia

Posts: 3,308

#11807 • • Sphyxia Maracujá!

Jazmine, 19.12.2006 17:51:
---
WiljamiDzay, 19.12.2006 17:49:
---
Jazmine, 19.12.2006 17:47:
Tätäkö se on vieläkin päivästä toiseen.. ?
Kuukaudesta.. vuodesta..?

Mä päätin etten välitä tosta koko asiasta, haistatan paskat.
Mutta.. *uuh*
Miettii vaan sitten muitakin asioita.. menneisyyttä... tuleva pelottaa.
En tiedä.
En todellakaan tiedä enää *poks*

---


Mä en oo (onnekseni) jaksanu stressata aiheesta "Ville ja ikisinkkuus" nyt vähään aikaan... pitää vaan toivoa ettei iske depistelyä päälle (tulee yleensä aika yllättäen ja pystyy laittamaan sielunelämän persiilleen piiiitkäksi aikaa kerrallaan*uuh*)..

---


Se luottamus kun on tärkeetä... kaikkien kokemusten jälkeen se on perkeleen hataralla pohjalla.
No, onneksi ton tapauksen suhteen olin erittäin varauksellinen.
Jota en tosin sanonut, ettei sitä tällä kertaa käytetä hyväksi.
Mutta.. silti... kyl tommoset tuntuu pahalta aina.
Ja kummasti just avaa vanhoi haavoi....



Ei pidä anna tuollaisten tapausten jäädä edes mieleen. Ei pidä anna niiden voittaa ja anna niiden vaikuttaa omaan tulevaisuuteen. Pientä varauksellisuutta on aina hyväksi, muttei myöskään saa unohtaa että liikenteessä on myös niitä mukavia, kilttejä ja oikeasti välittäviä tapauksia. Kaikki eivät ole tuollaisia. On myös niitä, jotka näkevät ihmiset yksilöinä, eikä (kuten näköjään tuo tapaus) korvattavissa olevina kertakäyttötavaroina. *eiei*

Voimia! *hali*
Jazmine

Posts: 1,009

#11808 • • Jazmine Pösilö

Sphyxia, 20.12.2006 13:33:
---
Jazmine, 19.12.2006 17:51:
---
WiljamiDzay, 19.12.2006 17:49:
---
Jazmine, 19.12.2006 17:47:
Tätäkö se on vieläkin päivästä toiseen.. ?
Kuukaudesta.. vuodesta..?

Mä päätin etten välitä tosta koko asiasta, haistatan paskat.
Mutta.. *uuh*
Miettii vaan sitten muitakin asioita.. menneisyyttä... tuleva pelottaa.
En tiedä.
En todellakaan tiedä enää *poks*

---


Mä en oo (onnekseni) jaksanu stressata aiheesta "Ville ja ikisinkkuus" nyt vähään aikaan... pitää vaan toivoa ettei iske depistelyä päälle (tulee yleensä aika yllättäen ja pystyy laittamaan sielunelämän persiilleen piiiitkäksi aikaa kerrallaan*uuh*)..

---


Se luottamus kun on tärkeetä... kaikkien kokemusten jälkeen se on perkeleen hataralla pohjalla.
No, onneksi ton tapauksen suhteen olin erittäin varauksellinen.
Jota en tosin sanonut, ettei sitä tällä kertaa käytetä hyväksi.
Mutta.. silti... kyl tommoset tuntuu pahalta aina.
Ja kummasti just avaa vanhoi haavoi....

---


Ei pidä anna tuollaisten tapausten jäädä edes mieleen. Ei pidä anna niiden voittaa ja anna niiden vaikuttaa omaan tulevaisuuteen. Pientä varauksellisuutta on aina hyväksi, muttei myöskään saa unohtaa että liikenteessä on myös niitä mukavia, kilttejä ja oikeasti välittäviä tapauksia. Kaikki eivät ole tuollaisia. On myös niitä, jotka näkevät ihmiset yksilöinä, eikä (kuten näköjään tuo tapaus) korvattavissa olevina kertakäyttötavaroina. *eiei*

Voimia! *hali*



Ohan se niinkin....
Paska flaksi tällä muijalla toistaa itseään.
Perkele.
*grr* *eiei*

No.. tosin, eilen tuli juteltua puhelimessa.
On se hyvä tietää että jollakin on muakin mustempi huumori.. eh....
Mut en mä tosta kyl ilostunut, sen se sai kuulla ja monesti.
Sanoin että jos se haluaa tän yhen tsänssin ja olla mun kanssani yhteyksissä ni ei perkele laita tommosta mulle!!!!!!
Se on seuraavan kerran sit siinä.
Olkoot sairas tsoukki tai ei.

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#11811 • • Equalizer Guest
Mä oon aina töissä..kiinnostaaks ketään ai ei..no se on moro..meenpä nukkuun et jaksaa taas aamu 7 mennä töihi*lmao*
Nemes

Posts: 2,099

#11812 • • Nemes Balearium
Uuh... huomenna treffit *plur*
Avernian

Posts: 7,451

#11813 • • Avernian Kerettiläinen

Nemes, 20.12.2006 19:08:
Uuh... huomenna treffit *plur*



Mullakin saattaa olla! *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

|Cronos|

Posts: 1,118

#11815 • • |Cronos| the Moose

Danskuh, 20.12.2006 21:40:
---
|Cronos|, 17.11.2006 14:15:
Joo-o.. kait sitä nyt on taas tänne kirjauduttava..

---


mä voin auttaa sua pääsemään täält*tirsk**blush*



*hymy* toihan kuulostaa hyvälle..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Lerna

Posts: 320

#11816 • • Lerna
inttiki alkaa nii aika turha täält on lähtee.. vähemmä huolia :)
Avernian

Posts: 7,451

#11817 • • Avernian Kerettiläinen

Ameeba^, 20.12.2006 22:30:
inttiki alkaa nii aika turha täält on lähtee.. vähemmä huolia :)



Oikein *hymy* Ei tarvi minkään inttilesken juoksemisista huolehtia, tai kaipailla.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Flügel

Posts: 212

#11818 • • Flügel Leicht begeistert

Oikein *hymy* Ei tarvi minkään inttilesken juoksemisista huolehtia, tai kaipailla.



Mitä ne s e l l a i s e t on?? *ding*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avernian

Posts: 7,451

#11819 • • Avernian Kerettiläinen

Flügel, 20.12.2006 23:20:
Mitä ne s e l l a i s e t on?? *ding*



Tyttöjä, jotka ovat jääneet jälkeen, kun mies on lähtenyt kasvamaan pojaksi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#11820 • • cjet Guest

Avernian, 21.12.2006 09:47:

Tyttöjä, jotka ovat jääneet jälkeen, kun mies on lähtenyt kasvamaan pojaksi.



Siis jälkeenjääneitä tyttöjä? *ding* Senkin pervo.