SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,817,871 views

AlexS

Posts: 1,389

#11781 • • AlexS kummasetä

Avernian, 18.12.2006 20:23:
Kaikki on random typyköitä, kunnes niihin on kunnolla tutustunut. ;)


Näin juuri :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

aivastus

Posts: 499

#11782 • • aivastus Ärsyttävä
Kuuluiskohan mun ilmoittautua, kun oon puolivirallisesti sinkku.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Sphyxia

Posts: 3,308

#11783 • • Sphyxia Maracujá!

Avernian, 18.12.2006 20:23:
---
Dana, 18.12.2006 17:54:
Haa.. mutta mä en olekaan mikään Random-typykkä *vink* laatua saa laadulla *nauru*

---


Kaikki on random typyköitä, kunnes niihin on kunnolla tutustunut. ;)



Ääh, kaikki ovat omalla tavalla mielenkiintoisia. Random-typykkä ... mikä ruma sana. *tirsk*
Avernian

Posts: 7,451

#11784 • • Avernian Kerettiläinen

Sphyxia, 19.12.2006 02:56:
Ääh, kaikki ovat omalla tavalla mielenkiintoisia. ---



Aiwan! *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

loremipsum

Posts: 260

#11785 • • loremipsum Furth3r
mut joulu tulee :D

oli tossa viimeviikonloppuna mielenkiintoinen keskustelu kavereiden kans seurustelusta ja yksinjäämisestä loppuelämäksi...

Päästiin sellaseen lopputulokseen et suurin osa ihmisistä stressaa sinkkuilusta aivan liikaa, se kun ei ole mitään pakollista settii; jotkut vaa haluu ja toiset ei osaa. Kyl sen huomaa sitten kun tulee vastaan tyttö/poika kenen kans synkkaa, ei niitä etsimällä löydä :) Pakollisesta seurustelusta yleensä vaa tulee paska fiilis ja se kaatuu jossain kohdin,,,

Mites tääl? kuinka monella on stressii yksinolosta ja olis pakko löytää jotain seuraa (ihan vain seuran takia) ?
Lyylikki

Posts: 2,975

#11786 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

loremipsum, 19.12.2006 12:57:
mut joulu tulee :D

[klipetiklop]



*sydän* Niinpä se joulu tulee. *sydän*

Itsellä ei stressiä yksijäämisestä tai -olosta. Tiedän, että tiedän, kun kolahtaa tai osuu.

Toisinaan vain iho kaipaa ihoa *hali*
Billow

Posts: 107

#11787 • • Edited Billow

loremipsum, 19.12.2006 12:57:
mut joulu tulee :D

oli tossa viimeviikonloppuna mielenkiintoinen keskustelu kavereiden kans seurustelusta ja yksinjäämisestä loppuelämäksi...

Päästiin sellaseen lopputulokseen et suurin osa ihmisistä stressaa sinkkuilusta aivan liikaa, se kun ei ole mitään pakollista settii; jotkut vaa haluu ja toiset ei osaa. Kyl sen huomaa sitten kun tulee vastaan tyttö/poika kenen kans synkkaa, ei niitä etsimällä löydä :) Pakollisesta seurustelusta yleensä vaa tulee paska fiilis ja se kaatuu jossain kohdin,,,

Mites tääl? kuinka monella on stressii yksinolosta ja olis pakko löytää jotain seuraa (ihan vain seuran takia) ?



Totta ei se etsimällä tule vastaan. Se oikea tulee vastaan silloin kun vähiten odottaa. Paitsi viimeinen oma kokemus tuosta että se oikea tulee vastaan kun ei odota, meni aika penkin alle. Eli se oikea tulee joskus jos tulee. Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä. Toki ei sinkkuna olemisessa ole mitään pahaa. Aikaa riittää omille harrastuksille enemmän, katsella/pohtia että että mitä minä haluan toiselta ja jne. Mutta onhan se hyvä pari suhde nannaa sydämelle ja mielelle. :)

Itse olen sellainen että en ota uutta saman tien vain korjaamaa minun yksinäisiä iltoja. Välistä tekee hyvää olla yksin. Silloin ehkä löytää sen oman minän minkä on hukannut pitkän suhteen aikana.
Avatar
#11788 • • Annakins Guest

loremipsum, 19.12.2006 12:57:
Mites tääl? kuinka monella on stressii yksinolosta ja olis pakko löytää jotain seuraa (ihan vain seuran takia) ?



Ei todellakaan. Musta elämässä on ihan tarpeeksi stressiä aiheuttavia asioita, joten parisuhteen tai sen olemattomuuden ei pitäis kuulua niihin. Ei mua ainakaan mitenkään stressaa se, etten ole parisuhteessa. Joskus ehkä on yksinäinen olo ja halipula, mut se menee ohi.
Jazmine

Posts: 1,009

#11789 • • Jazmine Pösilö
Vitut.
En oo menos!

Kaikkee sitä kans on liikenteessä *hmph*
No, onneks tuli sekin asia selväks jo täs vaiheessa.

--
Polcca on parasta *sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#11790 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Billow, 19.12.2006 14:25:
[klip]Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä.[klip]



Pitikö olla, että eivät ole rehellisiä? Muutenhan tuossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää tuossa lauseessa.

Sinällään kyllä itse olen ainakin saanut semmoiset elämisen eväät, että luotan ihmisiin ja puheisiin aika helposti. En myäskään ole saanut nenilleni, ainakaan niin, että siitä isot traumat olisi jäänyt. Joskin toinen puoli tästä on sitten se, että eipä tule luikuria lasketeltua, vaikka uusia ihmisiä tapaankin. Inhottaa, kun pitäisi esittää koripalloilijaa tai jotain muuta, jota ei ole.
Billow

Posts: 107

#11791 • • Edited Billow

Lyylikki, 19.12.2006 16:55:
---
Billow, 19.12.2006 14:25:
[klip]Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä.[klip]

---


Pitikö olla, että eivät ole rehellisiä? Muutenhan tuossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää tuossa lauseessa.

Sinällään kyllä itse olen ainakin saanut semmoiset elämisen eväät, että luotan ihmisiin ja puheisiin aika helposti. En myäskään ole saanut nenilleni, ainakaan niin, että siitä isot traumat olisi jäänyt. Joskin toinen puoli tästä on sitten se, että eipä tule luikuria lasketeltua, vaikka uusia ihmisiä tapaankin. Inhottaa, kun pitäisi esittää koripalloilijaa tai jotain muuta, jota ei ole.


HE! Tulipas kirjoitettua huonosti! Lukhärö :) !

Kyllä minäkin luotan ihmisiin ja olen joskus liiankin puhelias persoona. Eli ei tässä ole kysymys ystävistä/ uusista tuttavista. Vain vanhat pari suhteet.
AlexS

Posts: 1,389

#11793 • • AlexS kummasetä
Joo, täälläkin on kans yks omalla tavallaan tylsä ^^

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11794 • • WiljamiDzay Nyypiö

Jazmine, 19.12.2006 16:30:
Vitut.
En oo menos!

Kaikkee sitä kans on liikenteessä *hmph*
No, onneks tuli sekin asia selväks jo täs vaiheessa.



*täh*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Jazmine

Posts: 1,009

#11795 • • Edited Jazmine Pösilö

WiljamiDzay, 19.12.2006 17:29:
---
Jazmine, 19.12.2006 16:30:
Vitut.
En oo menos!

Kaikkee sitä kans on liikenteessä *hmph*
No, onneks tuli sekin asia selväks jo täs vaiheessa.

---


*täh*



Äh.. tuli vaan semmonenki turn off - lause siltä kundilta tänään ettei mitään rajaa.
"i'll find another girl if u don't come with me on saturday"
Siis.. toi tuli ihan puun takaa!!!!
En ois kyl uskonut... se on ollut mukava, fiksu jne.. ja sit tollain... *eiei*
No, tosiaan, hyvä kun se sanoi tommosen jo täs vaiheessa.

--
Polcca on parasta *sydän*

Sphyxia

Posts: 3,308

#11796 • • Sphyxia Maracujá!

Jazmine, 19.12.2006 17:34:
---
WiljamiDzay, 19.12.2006 17:29:
---
Jazmine, 19.12.2006 16:30:
Vitut.
En oo menos!

Kaikkee sitä kans on liikenteessä *hmph*
No, onneks tuli sekin asia selväks jo täs vaiheessa.

---


*täh*

---


Äh.. tuli vaan semmonenki turn off - lause siltä kundilta tänään ettei mitään rajaa.
"i'll find another girl if u don't come with me on saturday"
Siis.. toi tuli ihan puun takaa!!!!
En ois kyl uskonut... se on ollut mukava, fiksu jne.. ja sit tollain... *eiei*
No, tosiaan, hyvä kun se sanoi tommosen jo täs vaiheessa.



*eiei*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11797 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

Jazmine, 19.12.2006 17:34:

Äh.. tuli vaan semmonenki turn off - lause siltä kundilta tänään ettei mitään rajaa.
"i'll find another girl if u don't come with me on saturday"
Siis.. toi tuli ihan puun takaa!!!!
En ois kyl uskonut... se on ollut mukava, fiksu jne.. ja sit tollain... *eiei*
No, tosiaan, hyvä kun se sanoi tommosen jo täs vaiheessa.



hmm... Juu kun en tienny et sulla on joku kundi, ni oli hankala arvata mikä oli jutun juju (toisaalta helppo arvata yleinen konteksti, mut yhtään tarkemmin).. Aika epeli tosiaan tuo jannu. Että meressä riittää fisua etc... Siinä vaiheessa tosiaan kannattaa valentinolle sanoa että ei muuta kun kalalle mars. *nauru*

edit. Niin muuten mulla käy niin huono flaksi, et mimmit huomio; ainakaan tommosia pakkeja ette oo saamassa *joo**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Jazmine

Posts: 1,009

#11798 • • Jazmine Pösilö
Tätäkö se on vieläkin päivästä toiseen.. ?
Kuukaudesta.. vuodesta..?

Mä päätin etten välitä tosta koko asiasta, haistatan paskat.
Mutta.. *uuh*
Miettii vaan sitten muitakin asioita.. menneisyyttä... tuleva pelottaa.
En tiedä.
En todellakaan tiedä enää *poks*

--
Polcca on parasta *sydän*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11799 • • WiljamiDzay Nyypiö

Jazmine, 19.12.2006 17:47:
Tätäkö se on vieläkin päivästä toiseen.. ?
Kuukaudesta.. vuodesta..?

Mä päätin etten välitä tosta koko asiasta, haistatan paskat.
Mutta.. *uuh*
Miettii vaan sitten muitakin asioita.. menneisyyttä... tuleva pelottaa.
En tiedä.
En todellakaan tiedä enää *poks*



Mä en oo (onnekseni) jaksanu stressata aiheesta "Ville ja ikisinkkuus" nyt vähään aikaan... pitää vaan toivoa ettei iske depistelyä päälle (tulee yleensä aika yllättäen ja pystyy laittamaan sielunelämän persiilleen piiiitkäksi aikaa kerrallaan*uuh*)..

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Jazmine

Posts: 1,009

#11800 • • Jazmine Pösilö

WiljamiDzay, 19.12.2006 17:49:
---
Jazmine, 19.12.2006 17:47:
Tätäkö se on vieläkin päivästä toiseen.. ?
Kuukaudesta.. vuodesta..?

Mä päätin etten välitä tosta koko asiasta, haistatan paskat.
Mutta.. *uuh*
Miettii vaan sitten muitakin asioita.. menneisyyttä... tuleva pelottaa.
En tiedä.
En todellakaan tiedä enää *poks*

---


Mä en oo (onnekseni) jaksanu stressata aiheesta "Ville ja ikisinkkuus" nyt vähään aikaan... pitää vaan toivoa ettei iske depistelyä päälle (tulee yleensä aika yllättäen ja pystyy laittamaan sielunelämän persiilleen piiiitkäksi aikaa kerrallaan*uuh*)..



Se luottamus kun on tärkeetä... kaikkien kokemusten jälkeen se on perkeleen hataralla pohjalla.
No, onneksi ton tapauksen suhteen olin erittäin varauksellinen.
Jota en tosin sanonut, ettei sitä tällä kertaa käytetä hyväksi.
Mutta.. silti... kyl tommoset tuntuu pahalta aina.
Ja kummasti just avaa vanhoi haavoi....

--
Polcca on parasta *sydän*