SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,854 views

Ozie

Posts: 1,389

#3761 • • Ozie
Tässähän rupee vähitellen taas iskee puol vuotta luukussa täyteen, nooh, onneks viel 1½kk armonaikaa.
Cloudberry

Posts: 493

#3762 • • Cloudberry

greenie:
---
Cloudberry:
1. ”Harry” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)
---
Uskoisin, että sun ensimmäisellä syyllä taitaa olla jotain tekemistä tuon toisen kanssa. Itse pidän tollasia kriteerejä täysin triviaaleina, ellen suorastaan naurettavina. Mut hei, ehkä mä olen just siksi täällä - kuten sinäkin ;)



Eeih.. en usko että se siitä johtuu. Tuo \'periaateboikotti\' on kaveripiirin insideläppä. Periaateboikotissa ovat myös mm. saksalaiset, jääkiekkoilijat ja rastatukkaiset. (Ja arviolta noin 98% maapallon väestöstä? *nauru*) Ei se tarkoita ettei niitä silti voisi bongailla, tai mennä niille jutteleen ihan tosimielellä.. *joo*
Okei, rima on oikeastikin korkealla, mutta kyllä se vielä tän ikäisenä kestää ollakin, jos aina välillä on kuitenkin jotain äksöniä.. ei oo ihan epätoivoista vielä tämä elämä *iloinen*
\”Vaadin paljon, mutta antaisin vielä enemmän..\” *hyräilee*
Kyllä syyt mun sinkkuiluun on ihan muualla kuin nirsoilussa. Ja kyllä se tästä suuttaantuu, just wait and see.. *grr*
Muuten, jos tuo mun \'sopiva ikähaarukka\' on sun mielestä triviaali ja jopa naurettava kriteeri ni ehkä sun ongelma on se, ettet tiedä mitä haluat ja etsit.. vai mitkäs sun kriteerejä sitten on, ehkä ne on vielä naurettavampia kuin omani? Ja hei, tämä ei ole tarkoitettu riidan haastamiseksi. Mua vaan väsyttää ja tympii etten ollu eilenkään radalla sinkkuilemassa vaan \”tehokasta peliaikaa\” meni hukkaan kun leikin taas vaihteeksi kotia yötä myöten toisten ihmisten ihanassa talossa heidän suloisten lasten kans heidän kauniiden tavaroiden keskellä.. *nyyh*
Olisi oikeasti virkistävää vaihtelua saada miesnäkökulmaa noihin kriteereihin ja riman liian korkealla olemiseen liittyen.. *ding* Tyttöporukalla niitä on tullut putitua jo liiankin kanssa. *igor*
Avatar
#3763 • • greenie Guest

Cloudberry:
Okei, rima on oikeastikin korkealla, mutta kyllä se vielä tän ikäisenä kestää ollakin, jos aina välillä on kuitenkin jotain äksöniä.. ei oo ihan epätoivoista vielä tämä elämä *iloinen*



Heh, me ollaan aika erilaisia.

Esim. en mä koe mitään syytä ”alentaa rimaani” tulevaisuudessa, enkä tunne oloani epätoivoiseksi, vaikka mä en ”pelaa peliä”.


Muuten, jos tuo mun 'sopiva ikähaarukka' on sun mielestä triviaali ja jopa naurettava kriteeri ni ehkä sun ongelma on se, ettet tiedä mitä haluat ja etsit.. vai mitkäs sun kriteerejä sitten on, ehkä ne on vielä naurettavampia kuin omani?



Ei mulla ole tollasia kiinteitä kriteerejä. Rakastan kauniita naisia, mutta se on aika monimuotoista, joten sekään ei oikein sovi. Ikää en edes osaa ajatella ajatella noin konkreettisella tasolla jne.

Mun kriteerit on aika yksilökohtaisia, jos niitä nyt kriteereiksi voi sanoa. Riittää, että pidän jostain henkilöstä.

Ainoa ehkä hieman konkreettisempi kriteeri on se, että toinen ei ole idiootti ja vielä ylimielinen sellainen. Sanotaan, jos tyttö olisi sitä mieltä, että kansanmurhat on hyvä tapa rajoittaa syntyvyyttä ja vähentää ongelmia, niin voisin kokea tuon lievänä turn-offina.


Ja hei, tämä ei ole tarkoitettu riidan haastamiseksi.



None taken. Kysyn mäkin vaikeita kysymyksiä.


Mua vaan väsyttää ja tympii etten ollu eilenkään radalla sinkkuilemassa vaan ”tehokasta peliaikaa”[...]



Miten tota tehdään? Mulla ei ole mitään hajua! Mä menen jonnekin tapahtumaan, jos siellä on jotain mua kiinnostavaa. Mut peliaikaa? Miten sitä peliä pelataan? Miksi?

Eikö voi vaan sanoa, että ”mä pidän susta”, eikä ruveta haisee baarille ja yrittää etsiä neulaa heinäsuovasta?

Sori, joskus oon hieman liian rationaalinen, enkä ymmärrä näitä soidinmenoja.


Olisi oikeasti virkistävää vaihtelua saada miesnäkökulmaa noihin kriteereihin ja riman liian korkealla olemiseen liittyen.. *ding* Tyttöporukalla niitä on tullut putitua jo liiankin kanssa. *igor*



No mä voin vastata vain itsestäni, mutta sanotaan, että kriteerit mitkä liittyy meidän ikäisinä (ollaan kai aika samanikäisiä) rahaan, ikään tai sosiaaliseen statukseen on aika outoja, koska me ollaan niin nuoria ja kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa.

Mulle vaan tulee tollasista ihmisistä mieleen, että ne etsii näyttelykoiraa itselleen, koska halutaan leikkiä kotia, aikuisia tai jotain vastaavaa, vaikka itsellä siihen ei ehkä resurssit riittäisi.

Mutta kuten sanottu, that's just me! Ja musta ihmisellä on täysi vapaus asettaa kriteerejä kuten itse haluaa, haluaisin vaan ymmärtää paremmin, että mitkä syyt niiden taustalla piilee :)

Uh, nyt vois lähtee sinne keskustaan taas vähitellen.
Cloudberry

Posts: 493

#3765 • • Cloudberry

greenie:
Ei mulla ole tollasia kiinteitä kriteerejä.
Mun kriteerit on aika yksilökohtaisia, jos niitä nyt kriteereiksi voi sanoa. Riittää, että pidän jostain henkilöstä.


No mun kiinteät kriteerit on sitä luokkaa että ei sais olla lihava (ja sitten lähden ulos ja silmää miellyttääkin eniten joku +15kg ylipainoinen partasuu äijä), tai ois kiva kun miehellä ois parta & pitkätukka (-> löydän itseni juttelemasta todella hauskan ja fiksun miehen kans, joka on kalju eikä partaa ole edes sängen vertaa), tai ois kiva jos toinen ois luova ja fiksu (lähden kotiin jääkiekkoilijan kainalossa) ja muuta vastaavaa.. Eihän nuo koskaan toteudu juuri sellaisina kuin olen itse kuvitellut, tai kukaan ikinä täytä kaikkia kriteerejä yhtäaikaa, mutta ei se mua haittaa. Nobody's perfect, en minäkään. *hymy*

Ainoa ehkä hieman konkreettisempi kriteeri on se, että toinen ei ole idiootti ja vielä ylimielinen sellainen. Sanotaan, jos tyttö olisi sitä mieltä, että kansanmurhat on hyvä tapa rajoittaa syntyvyyttä ja vähentää ongelmia, niin voisin kokea tuon lievänä turn-offina.


Uuh.. No niin kyllä minäkin. Julmaa. *eiei*

Miten tota tehdään? Mulla ei ole mitään hajua! Mä menen jonnekin tapahtumaan, jos siellä on jotain mua kiinnostavaa. Mut peliaikaa? Miten sitä peliä pelataan? Miksi?


Nyt kysyit liian vaikeita.. Tehokas peliaika on vain termi, jonka olen omaksunut muualta, eikä niinkään se, miten oikeasti koen tilanteen ulos lähtiessäni. Mutta edellisestä kunnon seurustelusuhteesta on jo 1,5 vuotta (sosiaaliselle ja sydämelliselle ihmiselle se on pitkä aika..) vaikka halua ja yritystä on, joten kai sitä pitäisi jotenkin muuttaa omaa asennetta/ suhtautumista/ käyttäytymistä, vaikka en usko että pelaamisella kukaan ikinä saavuttaakaan mitään todellista tai pysyvää. Eikä se pidemmän päälle ole edes hauskaa.. *hmph*
Olen tässä seurannut toisten soidinmenoja ja luulisin olevani jokseenkin perillä pelin säännöistä ja kulusta. Kysyit miten; Skandaalin Pesäst pesään- biisissä asia esitetään lyhyesti ja ytimekkäästi näin:
”Ensin katseet ja pelit, et saan kelaa hetkisen, ootko niin ruma et taksii saat venaa erikseen. Pois vaatteet ja vetimet, saatetaan se ineen, ja sit lasketaan eritteet ja kasvetaan erilleen. Noi on säännöt pelille, jota harva osaa pelaa..”
Että näin. Itse en ajattele enkä toimi noin, mutta esimerkiksi viime talven osalta tilanne oli, että 1) en opiskellut (avointa yliopistoa ei lasketa..) enkä näin ollen osallistunut opiskelijaelämään 2)en ollut töissä (paitsi reilu 3kk päiväkodissa, eli kaikki miespuoliset joita kohtasin olivat joko alle kouluikäisiä tai perheenisiä) 3)en harrasta mitään sellaista, jonka parissa tapaisi uusia ihmisiä.. eli en tutustu kivannäköisiin ja mahdollisesti mielenkiintoisiin ihmisiin mitään luontevaa kautta, ainoat vaihtoehdot ovat bileet (mitä näillä leveysasteilla järjestetään hyvin vähän, ja muutenki niissä on kiva keskittyä vaan tanssimiseen), baareilu tai netin deitti-palvelut.. että näin. Kai sitä vähemmästäkin alkaa toivomaan, että törmäisi siihen puuttuvaan palaseen.. öö.. hitto.. ajatus katkes ihan kokonaan. Varhainen dementia.. No, pointti oli se ettei mua ainakaan täältä kotoa tule kukaan hakemaan, ja oma-aloitteinen ja reipas kun olen muutenki ni mielelläni meen jutteleen ihmisille silloin melko harvoin kun käyn ulkona, mutta siihenpä mun ”pelaaminen” sitten rajoittuukin. Itsekin käyn baareissa useimmiten, koska siellä on jotain kiinnostavaa esim. keikka. Tolla Harry Potter-reissulla oli ihan normaali perusperjantai normaalissa perusbaarissa; kävin kaverin kans purkamassa viikon mittasista yliopiston pääsykokeista kertynyttä hermopainetta.. Ilmapiiristä ja virvokkeista nauttiminen, sosialisointi, juttelu ja tanssiminen oli mukavaa, eikä yhtään harmita etten lähtenyt kenenkään turhan yhden yön pysäkin mukaan, vaikka tarjokkaita pari olikin. Jos en saa just sitä mitä haluan ni oon mieluummin kokonaan ilman. Aika surkea peluri siis.. *iihhih*

Mulle vaan tulee tollasista ihmisistä mieleen, että ne etsii näyttelykoiraa itselleen, koska halutaan leikkiä kotia, aikuisia tai jotain vastaavaa, vaikka itsellä siihen ei ehkä resurssit riittäisi.


Ehkä noinkin.. Itse kuitenkin haen lähinnä sitä että toisellakin olisi jo pahimmat juoksut juostuna, että oikeasti haluaisi ja osaisi sitoutua aitoon kumppanuussuhteeseen. Sinkkuilu ja määrä-voittaa-laadun-mentalitetti on ihan perseestä.. Myös se, että on toiveita/ haaveita/ kunnianhimoa/ suunnitelmia on minun silmissäni plussaa, koska itsellänikin niitä on. Tiedän mitä haluan ja yritän myös pyrkiä siihen, joten pakkohan toisella olisi olla samansuuntaiset tavoitteet ja halut..

Uh, nyt vois lähtee sinne keskustaan taas vähitellen.


Emmä tiä kannattaako moinen urheilu.. Mä istun vielä pyjamassa ja mietin keittäiskö lisää kahvia.. Kuuntelen levyjä ja notkun netissä ihan tyytyväisenä.. *blush*
Progress

Posts: 955

#3766 • • Progress

Progress:
Sinkkuna olo on kivaa. Ei tarvii ilmotella kenellekään menoistaan, tuloistaan, ostoksistaan, menemisistään, tekemisistään, jne. *iloinen*
Ja sit ei ainakaa jää kukaa itkemään mun perään, ku päätän lähtee reissuun.
Tarkotus on muuttaa ens keväänä Tukholmaan.
*halii*
*sydän**sydän**sydän*
*piis*



Halusin kommentoida omaa kirjotustani; SEURUSTELU on kivaa!!! *sydän* on KIWAA!!!
Parasta mitä maailma voi minulle tarjota on minulle annettu!!! Minun oma *sydän* Sella!!!!
*pihkassa*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

lohikarme

Posts: 1,730

#3767 • • lohikarme RitariVittupää
Taas yks hajottava aamu lisää...... perkele *grr*

--
Qualis artifex pereo

Unik

Posts: 4,117

#3768 • • Unik
forward ever, backward never.
a-j

Posts: 785

#3769 • • a-j

pupuankka:
Mä taidan kans kuulua nyt tähän joukkoon. **ttu ***tana. *grr*



*lohduttel*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Avatar
#3770 • • sakk303 Guest
tarvin naisen joka antaa sisältöä elämääni EIKÄ sisältöjänsä. yhyy miks ne on aina sellasia että tunnin tai kahden verran niistä irtoaa juttua mutta sitten se onkin vaan poks ja pois *nyyh* se fiilis. Vai onkse vaan niin että kukaan ei oo löytäny mun taajuutta vielä? No jos hei annan vinkin kaikille tytöille että se on noin 93,7mHz. *ding*

Että yks tylsä päivä taas takana. Boring and lonely. Tai ei nyt ihan lonely, kun kahden muun jätkän kanssa asuu kimpassa mutta silti alkaa tulemaan äijäjutut korvista. *hih*
Mutta nyt nukkumaan.
Avatar
#3771 • • Nancy Guest
jeps...kovin on yksinäinen olo...mut ei auta itkut markkinoilla, pakko vaan yrittää eteenpäin. Toisaalta tekis mieli löytää jonku jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, mutta toisaalta taas ei vois vähempää kiinnostaa...sydän vielä vereslihalla edellisestä tapauksesta...*uuh*
muZZle^

Posts: 305

#3772 • • muZZle^
nonni, nyt on 2,5 vuoden juttu ohi..eli ilmottaudun luukulle*igor*
JustinSan

Posts: 822

#3773 • • JustinSan Nullius in verba
Tää luukku on sinänsä varsin kakspiippunen juttu. Tällä hetkellähän esim. mulla on tilanne se, että mulla ei ole mitään siteitä mihinkään, eli on optio lähteä vaikka bulgariaan poimimaan sieniä hetken mielijohteesta jos sille päälle sattuu ilman, että tarvii sumplia mitään kenenkään kanssa. Ja muutenki saa olla mennä ja tulla just niinkun huvittaa *piis*
Mut toisaalta, onhan se seuccaaminenki (joskus) iha jees *justjoo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jazmine

Posts: 1,009

#3774 • • Jazmine Pösilö
Yep........ miekin sit vapauduin..Great *igor*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#3775 • • RINY Guest

JustinSane:
Tää luukku on sinänsä varsin kakspiippunen juttu. Tällä hetkellähän esim. mulla on tilanne se, että mulla ei ole mitään siteitä mihinkään, eli on optio lähteä vaikka bulgariaan poimimaan sieniä hetken mielijohteesta jos sille päälle sattuu ilman, että tarvii sumplia mitään kenenkään kanssa. Ja muutenki saa olla mennä ja tulla just niinkun huvittaa *piis*
Mut toisaalta, onhan se seuccaaminenki (joskus) iha jees *justjoo*



Mulla vähän sama juttu. Ei oikeestaan oo mitään miks en lähtis jos tekee mieli. Ja itseasiassa se on ihan mukavaaki. *hymy* Sinkkuna olo kyl rokkaa, ku ei mulla ainakaan mikää suhde kestä, tosin riippuu kai vähän ihmisestäki.
-Santtu-

Posts: 1,965

#3776 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Olin jo välillä käytännössä poissa täältä mutta palasin sitten ryminällä nuolemaan haavojani. Nyt taas valmiina uusiin seikkailuhin.*hihu*
Tälläkertaa aion kyllä pysyä tässä osastossa enkä edes halua pyrkiä pois.. Kesä ja kaikkee.. *kuolaa*
Avatar
#3777 • • RINY Guest

-Santtu-:
Olin jo välillä käytännössä poissa täältä mutta palasin sitten ryminällä nuolemaan haavojani. Nyt taas valmiina uusiin seikkailuhin.*hihu*
Tälläkertaa aion kyllä pysyä tässä osastossa enkä edes halua pyrkiä pois.. Kesä ja kaikkee.. *kuolaa*



Mäkin olen kyllä sinä aikana kun klubbarissa olen ollut hyppinyt edestakaisin. *nauru* Mut nyt kyl aattelin kans nauttii vaan tästä kesästä ja jättää noi seukkaamiset niille ketkä sen homman osaa. *nauru*
-Santtu-

Posts: 1,965

#3778 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Sade*:
Mäkin olen kyllä sinä aikana kun klubbarissa olen ollut hyppinyt edestakaisin. *nauru* Mut nyt kyl aattelin kans nauttii vaan tästä kesästä ja jättää noi seukkaamiset niille ketkä sen homman osaa. *nauru*



..No minä en ainakaan osaa.. *igor* Ehkä sitten joskus vanhana ja viisaana *nauru* Nyt on aika nauttia elämästä, elää vaan itselleen, satuttamatta ketään (ja itseään)..niin ettei tarvitse katua mitään.
Dynamia

Posts: 63

#3779 • • Dynamia Team Raaka Raisio
VOI VITUN VITUN VITUU MÄ OON TAAS SAATANA TÄÄLLÄ,EI KETÄÄN JAKSA KATTOO MEITSII*ding*
Avatar
#3780 • • RINY Guest
Jeba, ei näytä muakaan kukaan jaksavan kattoa. Kuka tällasta nyt jaksais ees *nauru* Mut hyvä näin.