SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,347 views

WuZuul

Posts: 181

#3801 • • WuZuul

lohikarme:
Tahtoo jo pois!! *grr*



Veit jalat suustani *yessir*

--
Wannabe bilekone.

rZi

Posts: 587

#3802 • • rZi 42
Jos oikeesti haluu jonkun löytää niin kannattaa jättää juominen yms. päihtyminen vähemmälle ja avaa ne silmät. Uusii tuttavuuksia voi tavata missä tahansa.
Avatar
#3803 • • valona Guest

salama jack:
Jos oikeesti haluu jonkun löytää niin kannattaa jättää juominen yms. päihtyminen vähemmälle ja avaa ne silmät. Uusii tuttavuuksia voi tavata missä tahansa.



Niin, oikeasti sitä voi tavata jonkun vaikka baarissa kännissä. Ei päihtyneenä oleminen ole mikään este sosiaaliselle kanssakäymiselle. Turhaa yleistämistä imo, itse en ole muistaakseni koskaan tavannut tulevaa seurustelukumppaniani selvinpäin, jos nyt ei ihan päiväkotiaikoja lasketa mukaan :D
Karski

Posts: 6,049

#3804 • • Karski Pomon kätyri

dco:
Ei päihtyneenä oleminen ole mikään este sosiaaliselle kanssakäymiselle.



Vois melkein väittää että monille se
on jopa sosiaalisen kanssakäymisen
edellytys *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

keisha

Posts: 1,394

#3805 • • keisha bullet with butterfly wings

dco:
itse en ole muistaakseni koskaan tavannut tulevaa seurustelukumppaniani selvinpäin, jos nyt ei ihan päiväkotiaikoja lasketa mukaan :D

Ai päiväkotihoitoja?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

rZi

Posts: 587

#3806 • • rZi 42

dco:
---
salama jack:
Jos oikeesti haluu jonkun löytää niin kannattaa jättää juominen yms. päihtyminen vähemmälle ja avaa ne silmät. Uusii tuttavuuksia voi tavata missä tahansa.

---


Niin, oikeasti sitä voi tavata jonkun vaikka baarissa kännissä. Ei päihtyneenä oleminen ole mikään este sosiaaliselle kanssakäymiselle. Turhaa yleistämistä imo, itse en ole muistaakseni koskaan tavannut tulevaa seurustelukumppaniani selvinpäin, jos nyt ei ihan päiväkotiaikoja lasketa mukaan :D




Tottakai kaikki on mahdollista. Kännis myöntyy helpommin vaik ei ees oikeestaan kiinnostais, selvinpäin harvemmin. Vaikka kaikki saatu äksöni onkin pelkkää boonusta, niin takaiskut harmittaa aina. Kannattaa koittaa ja vertailla keinoja. Mulla toimii ainakin paremmin jos oon selvinpäin...niinku kaikki toiminnot.
Ja mikäs sen parempi paikka tavata uusia ihmisiä kun valmiiks tapaamiseen lavastettu semmonen.
Mutta kun joku kysyy, ”missä te tapasitte?” niin vastaan mieluummin jotain muuta kun ”baarissa”.

[muokattu 26.6.2004 19:07]
lohikarme

Posts: 1,730

#3807 • • lohikarme RitariVittupää
Tytöööt!!!! Poika kaipaaa!!!! *hali*

--
Qualis artifex pereo

Snowie

Posts: 601

#3808 • • Snowie Ihku Hiutale
Meikäläinen lähtee tästä luukusta. Ihan kivaa on ollut, mutta jotain ihanampaa löytyi tampereelta. Hih. *pihkassa*
WuZuul

Posts: 181

#3809 • • WuZuul
Mitä tuohon alkoholinkäyttöön tulee, ikinä en ole baarissa juonut muuten kuin maistanut drinkkejä jotta mille maistuu (melkein absolutisti *nauru*). Jos lähetään bilettämään niin lähetään bilettämään eikä kiskomaan kauheita perskännejä. En sano etteikö juoda sais, mutta en näe iloa siitä että ensin maksetaan 20e sisään ja sitten 100e juomiin ja ollaan sammumis kunnossa 2h jälkeen. Anyways, ei se selvä olotilakaan auta siihen sen oikean löytämiseen *nauru*

En epäile hetkeäkään etteikö sen erikoisen voisi löytää myös kauheessa tuubassa, kaveri teki näin. Ja nyt ovat olleet onnellisesti yhessä jo ties kui kauan. *plur* ite ainakin tykkään jutella ihmisten kanssa ihan selvinpäinkin, ja olisi myös mukavaa jos se jolle juttelen vois sanoa muuta kuin Plörgh ja heittää 3 vimestä drinkkiä pöydälle *nauru*

Anyways, taidan alkaa tekeen oloani mukavaksi tänne.. *nauru*

--
Wannabe bilekone.

sapeli

Posts: 11,768

#3810 • • sapeli jokukukamikä?

Tres:
---
dco:
Ei päihtyneenä oleminen ole mikään este sosiaaliselle kanssakäymiselle.
---


Vois melkein väittää että monille se
on jopa sosiaalisen kanssakäymisen
edellytys *nauru*



*joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kiiki

Posts: 491

#3811 • • kiiki hankala

WuZuul:
---
lohikarme:
Tahtoo jo pois!! *grr*

---


Veit jalat suustani *yessir*



miks lohikarmeen jalat oli WuZuulin suussa?? *ding* pojilla on vähän reipashenkisempi sinkkuelämä...

*nauru* *vink* *nauru*
lohikarme

Posts: 1,730

#3812 • • lohikarme RitariVittupää
Joo sitä tekee kaikkensa et tytöt huomaa *nauru*

[muokattu 27.6.2004 14:17]

--
Qualis artifex pereo

sts

Posts: 7,969

#3813 • • sts Sama pyynti aitta!
Runkatkaa se helpottaa, plus oikeasti teil asiat on aika hyvin. Uskokaa pois.
Chare

Posts: 412

#3814 • • Chare kiltti tyttö
uuh.. enpä ehkä sittenkään joutunut tänne.. hih.. ihq.. *hymy*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#3815 • • valona Guest

Chare84:
uuh.. enpä ehkä sittenkään joutunut tänne.. hih.. ihq.. *hymy*



Oh kiitos tiedosta. Kaikki klubbarin sinkut vois ilmoittaa itsensä tänne ja pitää muutkin tietoisena omasta käytettävyydestään. Muistakaa vielä mainita saako tulla heruttamaan ihan privaviesteillä vai pitääkö ekana esim. moikkailla bileissä. Ja taas on kaikilla kivempaa.
sts

Posts: 7,969

#3816 • • sts Sama pyynti aitta!

dco:
---
Chare84:
uuh.. enpä ehkä sittenkään joutunut tänne.. hih.. ihq.. *hymy*

---


Oh kiitos tiedosta. Kaikki klubbarin sinkut vois ilmoittaa itsensä tänne ja pitää muutkin tietoisena omasta käytettävyydestään. Muistakaa vielä mainita saako tulla heruttamaan ihan privaviesteillä vai pitääkö ekana esim. moikkailla bileissä. Ja taas on kaikilla kivempaa.



Nii ja naiset kertokaa olettko posliineja vai ei, ja jannut voivat kertoa peniksen pituuden niin kaikki on hyvin.

*avautuil*
lohikarme

Posts: 1,730

#3817 • • lohikarme RitariVittupää
Niii'i...ja vaikka kuinka herutan Leneä niin ei se lämpee *nauru*

--
Qualis artifex pereo

ZaZa

Posts: 262

#3818 • • ZaZa

Chare84:
uuh.. enpä ehkä sittenkään joutunut tänne.. hih.. ihq.. *hymy*



Hyvä sulle... *hali*

Mä en näytä täältä ikinä pääsevän pois... Huoh...

No, mut pojat on muutenki iha tyhmii, niist saa vaan poikapöpöi... *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Elmiira

Posts: 1,446

#3819 • • Elmiira
Onpas taas yksinäistä *uuh*
Sairaana *nuha* kotona, eikä ketään joka hoitais *nyyh*

Olen päättänyt rakastua postimieheen, koska se tulee joka päivä ovelle... kun ei noita miehiä tuossa oven takana ole muuten juuri näkynyt, eikä just nyt huvita lähtee kauempaa etsimään...

Mun mielestä ois kyllä hyvä, jos vois jostain tilata itselleen miehen *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

keisha

Posts: 1,394

#3820 • • keisha bullet with butterfly wings

lohikarme:
Niii'i...ja vaikka kuinka herutan Leneä niin ei se lämpee *nauru*

Äh, se vaan leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, eli heruttele vaan kahta kauheammin. Saatat saada vaikka väsytysvoiton *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)