Kouvola topic...=)

336 posts, 17 pages, 119,010 views

lostgone

#121 • • lostgone
Kaipa täytyy tunnustaa et mä ainakin ja (valitettavasti) piilottelen Kouvolassa..*eiei**eiei**eiei*
Täl hetkel vaa täytyy ain suunnata Helsinkii kohti jos haluaa jonneki bileisiin q Kotka ja Lahti o näköjään täysin hyytyneet*hmph*Onx muutosta tulossa) Tietoa kellää?
Ja Kouvola..*nauraa**nauraa**nauraa* (veikkaan et muutama tietää mix mua huvittaa mut, pidän turpani kii kiltisti..)
Hmm.. Mihinköhän bilepaikkaan pitäs mennä täl vkl*täh* q tarjonta o ni laaja..
Paljokohan pitäis maksaa et sais Tieston heittää vaikkapa Rivieraan keikkaa? *poks**poks**poks*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Insomnia

#122 • • Insomnia Haahuilija
Avernian:

bunde:Hmm, pitää saada lisää ihmisiä kouvolaan niin kaikki olisi paremmin *nauraa*

No onhan teillä niitä naisia... ja näyttäs olevan viriilejä nuoria kollejakin
*pahis*

Näinhän se menee *nauraa*

olin tosiaa unohtanut tämän topikin *voiei* mitä minulle on tapahtumassa...mut hienoa et meidän kouvola topikki on taas elossa *nauraa*

tästä se kouvolan valtaus taas lähtee *piis*

[muokattu 12.3.2003 17:41]

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

nina¤

#123 • • nina¤ -eläinlaps
kyllä sinne tulee jengii *iloinen* mun kaks kaverii muuttaa sinne toivottavasti....*häh* siis toivottavasti vain sen takia, että toivon niitten pääsevän yliopistoon opiskeleen tulkiksi....*joo* Silloin siellä on kyllä menoa *heiii*

mut muuten hirveetä, et ne lähtee sinne.... *dissaa*

--
..for me to POOP ON..

cosmikki

#124 • • cosmikki
no mut kouvolasta pääsee käteväti joka paikkaan. :) olkaa tyytyväisiä :)!

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Andy Braun

#125 • • Andy Braun housebase
tää topic ei kuole ikinä!! *nauraa*
baty

#126 • • baty TranceConnection
LostM:

Täl hetkel vaa täytyy ain suunnata Helsinkii kohti jos haluaa jonneki bileisiin q Kotka ja Lahti o näköjään täysin hyytyneet*hmph*Onx muutosta tulossa) Tietoa kellää?

Kouvolaan on käsittääkseni tulossa muuton lähiaikoina..
*hymy*
#127 • • Taika Guest
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
..Teillähän pitäis olla siellä nyt TOSI jänskää..*iloinen*
Tunnen olevani melkeinpä turvassa kun olen Hkis..*iloinen* Mut mulla onkin suojelu ympäri vuorokauden...*pahis*
lostgone

#128 • • lostgone
baty:

LostM:
Kouvolaan on käsittääkseni tulossa muuton lähiaikoina..
*hymy*

Nyt heräs uteliaisuus*ding*
Kuka? Mitä? Missä? Milloin? yhtään suuntaa antavaa aavistustakaan?*hih* Kaikki tieto käy*joo**joo*
Se mitä mä oon kuullu, ni oon vain jäänny oottaa vahvistusta..

Taika: Kyl mun täytyy joka aamu tarkistaa auton alta ettei sinne o laitettu mitn pommia*pahis* Tää o nykyään ni vaarallista seutua*eiei*

--

Insomnia

#129 • • Insomnia Haahuilija
Tosiaa oishan kouvolaan kiva saada jotaa toimintaa...ettei aina tarvis lähtee reissun päälle.

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

baty

#130 • • baty TranceConnection
LostM:

Nyt heräs uteliaisuus*ding*
Kuka? Mitä? Missä? Milloin? yhtään suuntaa antavaa aavistustakaan?*hih* Kaikki tieto käy*joo**joo*
Se mitä mä oon kuullu, ni oon vain jäänny oottaa vahvistusta..

Taika: Kyl mun täytyy joka aamu tarkistaa auton alta ettei sinne o laitettu mitn pommia*pahis* Tää o nykyään ni vaarallista seutua*eiei*

Itsekkään en paljoa tiedä.. mutta jotain kuitenkin *iloinen*
Mutta kannattaa odottaa... jotain pitäisi tapahtua piakkoin.

[muokattu 13.3.2003 16:18]
Andy Braun

#131 • • Andy Braun housebase
baty

Itsekkään en paljoa tiedä.. mutta jotain kuitenkin *iloinen*
Mutta kannattaa odottaa... jotain pitäisi tapahtua piakkoin.

vitsi kun tää on aina niin kauheen salaperäistä!! ;)
kaikki tiedää mut kukaan ei kerro.

no odotellaan *täh*

[muokattu 13.3.2003 16:38]
Insomnia

#132 • • Insomnia Haahuilija
Andy Braun:

no odotellaan *täh*

Toi on totta..mut toisaalta aikasta hauskaa *nauru*
Tulee yksi teksti mieleen (en muista mistä luin), jossa kerrottii reivien alkuajoista britanniassa. Kaikki oli niin salaperäistä ja vain asiaan kuuluville kerrottiin *igor*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

lostgone

#133 • • lostgone
bunde:

Andy Braun:

no odotellaan *täh*

Toi on totta..mut toisaalta aikasta hauskaa *nauru*
Tulee yksi teksti mieleen (en muista mistä luin), jossa kerrottii reivien alkuajoista britanniassa. Kaikki oli niin salaperäistä ja vain asiaan kuuluville kerrottiin *igor*

Andy Braun: Ei tääl kannata tietää liikaa, muuten tääl joutuu tulilinjalle*joo* Me eletään nykyään vaarallisia aikoja.*nauraa*

Bunde: Totta.*joo* Mut vaik kellekkään ei saa kertoa ni jostain syystä kaikki aina tuntuu tietävän.. Ja lähde o kyl kaikille sama..*iloinen**plur**nauru*

--

#134 • • Taika Guest
LostM:

bunde:Andy Braun:
Andy Braun: Ei tääl kannata tietää liikaa, muuten tääl joutuu tulilinjalle*joo* Me eletään nykyään vaarallisia aikoja.*nauraa*

Bunde: Totta.*joo* Mut vaik kellekkään ei saa kertoa ni jostain syystä kaikki aina tuntuu tietävän.. Ja lähde o kyl kaikille sama..*iloinen**plur**nauru*

Niin että jos haluaa jännitystä elämään niin nenä kohti Kouvolaa!*iloinen* Älä unohda katsoa myös sängyn alle, eihän sitä ikinä tiedä mimmoinen ninja sieltä hyökkää*voiei**pahis* Kannattais ehkä hankkii suojelu, voisit sit turvallisin mielin liikkua Kouvolan pimeillä kaduilla..*nauraa*

Kyllä mäkin jo tiedän vaikka en tiedä mitä pitäisi tietää, niinhän se aina menee*justjoo**nauraa*
|Cronos|

#135 • • |Cronos| the Moose
joo-o.. kouvolassa tapahtuu kuulsotaa aika pelottavalt... eihän tääl ole mitään tapahtunut vähään aikaan.. alkaa hämähäkin seitit kasvaa tohon manskille ja kaikkiin baareihin...
Jussi.. pitäskö meidän mennä ehdottamaan tiestolle tota rivieraa.. se saattais jopa tykätä ideast..*nauraa**iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

#136 • • Taika Guest
*nauraa*Tiesto..Ja Riviera..*nauraa* Sen mä haluan nähdä ennen kuin täytän 70v..*iloinen* Alkaakaahan pojat järkkäämään niin mäkin tulen kyllä niihin bileisiin vaikka pää kainalossa..*iloinen* Muuten pitää kyllä pitää hiukan taukoa kyseisestä paikasta, menee pian maine..*ding**nauraa*
|Cronos|

#137 • • |Cronos| the Moose
no pitää se varmaan alkaa jo varmaan paikkaa kyseistä tapahtumaa varten.. joutuu kyl ehkä tekemään rivieraan laajennus remontin mut ei anneta sen estää mitään...*iloinen**nauraa*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

#138 • • Taika Guest
Mä haluan sinne kyl sit vipin..*nauraa**vink*Olis mullakin joku vippi-kortti..Vaikka sitten Rivieraan..*pahis**nauraa*
keijukainen

#139 • • keijukainen kiksumurmeli
Joutuu tääki tyttö myöntää oon ihka aito kouvolalainen *nauraa*.....Miulle kans vippi.....haluu....*hymy*
Tosiaanki mäkin tossa jo ajattelin hankkia ton luotiliivin itelleni ku ei sitä ilman enää uskalla olla......*pahis*

--
*seepla*

#140 • • Taika Guest
nipsukeiju:

Joutuu tääki tyttö myöntää oon ihka aito kouvolalainen *nauraa*.....Miulle kans vippi.....haluu....*hymy*
Tosiaanki mäkin tossa jo ajattelin hankkia ton luotiliivin itelleni ku ei sitä ilman enää uskalla olla......*pahis*

Hmm, saakohan luotiliiveistä alennusta jos niitä tilaa useamman?*täh**nauraa* Mut kai sulla on kuiteskin suojelu?*iloinen* Ei saa dissata..On Kouvolassa ihan kiva KÄYDÄ..*plur*