Kouvola topic...=)

336 posts, 17 pages, 118,650 views

lostgone

#141 • • lostgone
Taika:

nipsukeiju:Joutuu tääki tyttö myöntää oon ihka aito kouvolalainen *nauraa*.....Miulle kans vippi.....haluu....*hymy*
Tosiaanki mäkin tossa jo ajattelin hankkia ton luotiliivin itelleni ku ei sitä ilman enää uskalla olla......*pahis*
Hmm, saakohan luotiliiveistä alennusta jos niitä tilaa useamman?*täh**nauraa* Mut kai sulla on kuiteskin suojelu?*iloinen* Ei saa dissata..On Kouvolassa ihan kiva KÄYDÄ..*plur*

Hei rauhottukaa nytte*nauru* eihän tänne kukaan koskaan uskalla tulla bileisiin q kaikki pelottelee*iloinen*
Btw. Jos tilaatte ni mulle kanssa, tossa ihan lähistöllä pyörii tosi pelottavan näköistä porukkaa..*nauraa* Mä en o uskaltan lähtä kampästä pariin päivään q ne tarkkailee.. Mut mitä jos ne seuraa netissäkin*voiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

keijukainen

#142 • • keijukainen kiksumurmeli
LostM:

Hei rauhottukaa nytte*nauru* eihän tänne kukaan koskaan uskalla tulla bileisiin q kaikki pelottelee*iloinen*
Btw. Jos tilaatte ni mulle kanssa, tossa ihan lähistöllä pyörii tosi pelottavan näköistä porukkaa..*nauraa* Mä en o uskaltan lähtä kampästä pariin päivään q ne tarkkailee.. Mut mitä jos ne seuraa netissäkin*voiei*

No,sitte täältä tulee suuren suuri nipsukeiju ja muuttaa ne sammakoks *iloinen*....
Pitänee varmaan laittaa iso kasa luotiliivejä tilauksee jos näyttää pahalta.... *nauraa*

--
*seepla*

|Cronos|

#143 • • |Cronos| the Moose
muuttaa sammakoks... nyt mua lko jo pelottamaan..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

keijukainen

#144 • • keijukainen kiksumurmeli
el.diablo:

muuttaa sammakoks... nyt mua lko jo pelottamaan..*iloinen*

No mut, mä oonki keiju *iloinen*....ja mua saaki vähän pelätä...Haluutkos ollikin luotiliivit?...Suosittelen... *joo*

--
*seepla*

|Cronos|

#145 • • |Cronos| the Moose
No tota en mä varmaan tarvi... luodit ei läpäse mun ihrakerrost ollenkaan...*iloinen**nauraa*

--

lostgone

#146 • • lostgone
el.diablo:

No tota en mä varmaan tarvi... luodit ei läpäse mun ihrakerrost ollenkaan...*iloinen**nauraa*

Hei hei hei *heiii*
Toi o tunnetust mun suuhun sopivampi kommentti q sulle*iloinen* Enx mä eilen vast opettan sulle saksaa? J ist dick!! Eli j o läski*täh* Eli kansainvälisest J ist dick dickhead...
Ja mut ei ne liivit välttämättä auta jos ne käy kiinni ihan pelkin käsin.. vie vaikka varastoon..*justjoo**eiei**pahis**iloinen**nauru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

r0n

#147 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Oon asunnu 80-luvun alussa kouvolassa. Ensin Ahdinkatu 5:ssä, sit samaisen kadun nro 9:ssä, ja taas 5:ssa. Syntynyt Kuusankosken aluesairaalassa *vink*

Stadiin muutimme mun ollessa kuuden vanha.

Faija asuu vieläkin sielläpäin, tarkemmin Korialla, käyn siellä about kerran kuussa.

Bileissä en oo, vielä, Kouvolan suunnalla käynyt.

--
6er reihe

#148 • • Taika Guest
LostM:

el.diablo:No tota en mä varmaan tarvi... luodit ei läpäse mun ihrakerrost ollenkaan...*iloinen**nauraa*
Hei hei hei *heiii*
Toi o tunnetust mun suuhun sopivampi kommentti q sulle*iloinen* Enx mä eilen vast opettan sulle saksaa? J ist dick!! Eli j o läski*täh* Eli kansainvälisest J ist dick dickhead...
Ja mut ei ne liivit välttämättä auta jos ne käy kiinni ihan pelkin käsin.. vie vaikka varastoon..*justjoo**eiei**pahis**iloinen**nauru*

En mä kyl ilman luotiliivejä ja jääkiekkokypärää tule sinne *eiei**nauraa*Mä en ole vakuuttanut itseäni mistään hinnasta joten en uskalla ottaa sitä riskiä että mun pää on kainalossa viikonlopun jälkeen enkä saa mitään korvausta kivusta ja särystä eli siit et oon teidän kaveri..*iloinen**pahis* Te haluatte siis jännitystä elämään?*piis* Vaik mullakin turvallinen ihrakerros niin aina parempi varmistaa..*nauraa* Joten Nipsukeiju, seuraavan kerran sit kun nähdään niin luotiliivit tilaukseen..*iloinen**nauraa*
|Cronos|

#149 • • |Cronos| the Moose
sorry jussi... mä unohin et se on sun kommentti... mut kait mä kumminkinvoin käyttää sitä vähän niinku vierailevanan tähtenä jne?*iloinen*

--

#150 • • Taika Guest
clubculture:

Bileissä en oo, vielä, Kouvolan suunnalla käynyt.

Kannattaa kokeilla, avartaa maailmaa..
*iloinen* Moneen suuntaan..*nauraa*
r0n

#151 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Mun piti täs joku kesä tulla Koria-Rolliin GaryB:tä ja/tai Ness:iä diggailemaan, mut *ylläri ylläri* en saanut ketään mukaani.

Täytyypi kattoa jos sille suunnalle taas eksyy...

--
6er reihe

#152 • • Taika Guest
Kouvolassa on kiva käydä aina välillä..*joo* Mut jostain syystä olen joka kerta hyvinhyvin onnellinen kun istun junassa yhtenä kappaleena nenä kohti Helsinkiä Kouvolassa vierailun jälkeen..*iloinen**nauraa*

[muokattu 24.3.2003 17:02]
mixed~thunder

#153 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Huhhuh....Tämäkin topicci on yhä edelleen elossa ja täysissä voimissaan *pahis*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

#154 • • |Cronos| the Moose
ei tää ehkä niin voimissaan ole kuin ennen mut aika lähel... kyl täält vois noustaan.. alkaa kouvola taas nostamaan päätään...*iloinen*

--

#155 • • tuntematon Guest
Musta tuntuu että aika monet kouvolalaisista konemusiikin ystävistä eivät käy niin paljoa bileissä.... onhan tietysti niitäkin jotka käyvät,mutta juups... koulus on tylsää... poks!
Aidrian

#156 • • Aidrian Furian Master
himputti tääl on avattu ihan oma kouvola-topsi ja mulle ei o kukaan kertonu mitään*dissaa* nyt vaihtuu lippu salossa*vink*
huu.. mitämitä.. Tiesto kouvolan Rivieraan.. "angels fly out from your ass before that happens" hieno lainaus Titanic- the moviesta*plur* mut vippii, vippii, mullekin vippii*enkeli*
joo onhan Kouvola.. nii.. no onhan se jotain.. ainakin*joo*
sama juttu q menin fremun kanssa salille ja parkkasin ruutuun, kysyin et mahtuux siitä ulos. "Mahtuu, mahtuu." Meni hetki. "Mut mä joudun kyl kolhii ton volkkarin oven".. huh-huh mitä läppää, sitä tää koulu teettää, onneks koht kohti kouvolaa..*purr*
mikäs tuntematon siellä purnaa? kyllä kouvolan konemusiikin kuuntelijat bileissä käy, ei meitä vaan aina näy..
|Cronos|

#157 • • |Cronos| the Moose
näin aluks et mihin toi perustuu ettei myö käydä paljo bileissä??

Kyl se siin mieles pitää paikkaansa, koska täällä päin nyt ei hirveest mitään bileitä pidetä... Kyl täält ainakin vähintään kerran kuussa yritetään tulla helsinkiin päin piipahtamaan mut ei kaikil ole koko ajan rahaa.... onhan se esim. helsingis hyvä olla ku bileitä löytyy harvase päivä....kyl täält aina lähetään jos lähialueil on bileitä ja sitte helsinkiin tullaan ku on jotain isompaa ja kiinnostavaa...

Tero hei... tää on ollu tääl aika kauan...*iloinen*

--

Aidrian

#158 • • Aidrian Furian Master
Joo niinhä mä kuulin*nauraa*olitte vaa jotenki onnistunu piilottamaan tän topicin muiden sekaan*joo*varpisti..*iloinen* täytyy käydä aina välil ziguilees nyt tätäki*plur*
mut samoilla linjoilla ollaan näiden bileiden suhteen. Ei aina o rahaa tai sillä on muutakin käyttöä. Bileissä käydään tapahtumasta riippuen. Hyvät bileet houkuttelee Hkiin asti, muuten Lahti-Kotka akseli on se ykkönen..*piis*
|Cronos|

#159 • • |Cronos| the Moose
no itsekin olin unohtanut tämän topicin ennen kuin joku oli taas pitkästä aikaa tänne jotain kirjottanu...

--

Aidrian

#160 • • Aidrian Furian Master
onko kvlas muuten mitään häppeninkiä näköpiirissä? Täytyy kai välil webbailla batynki sivuille et jotain tietäis*joo*