Kouvola topic...=)

336 posts, 17 pages, 118,685 views

baty

#161 • • baty TranceConnection
Bilehile (m):

onko kvlas muuten mitään häppeninkiä näköpiirissä? Täytyy kai välil webbailla batynki sivuille et jotain tietäis*joo*

*hih*
kAiStA

#162 • • kAiStA
dodii... alkohan tääläkii taas pientä elämää näkymään... baty on kyllä vallannut alaa aika hyvin kymenlaakson osalta*nauraa*

--
Let the music be your only God..

trikSain

#163 • • trikSain
Mä oon 22.4 astumassa armeijahan sinne Kouvolan viereen Uttiin ja kyselisinkin mitä Kouvolassa voi tehdä esim. lomilla?
Mitä ravintoloita suosittelette ja mitä kannattaa välttää? Onko millaisia häppeninkejä näin konemusiikkia ajatellen?

Ajattelin vähän valmistautua näin etukäteen, vaikka tuskin mä sieltä pääsen ekaan pariin viikkoon lomille. *igor*

danks,

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

keijukainen

#164 • • keijukainen kiksumurmeli
Ainaki 25.4 pitäs olla jotain marilynissa *hymy*...Orkidea ja Kalle Miettinen ja kaks jotai muutakii soittamas...Menee vaa päällekäin kotkan bileitten kaa

--
*seepla*

lostgone

#165 • • lostgone
Mitäs Perskelettä tääl oikee tapahtuu?*plur*
Vähä q keskittyy enemmän kouluu ni samantien täällä o jotain toimintaa.. Siis Kouvolassa!!! Kai kaikki o keskiviikkona viimeistään liikenteessä? Toi sunnuntaikin vähän houkuttelis.. ni no.. enpähän mä oon vielä Willeäkään livenä nähny ja perjantain ois siihenki mahollisuus.. mut mun pitäis olla pari päivää polttamatta et saisin rahat kasaa.. hmm.. elämäni suuret ongelmat..
*super*öh..siis Kouvola..*super*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

r0n

#166 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Hei hoi Kouvola-folks ; need help...

Missä ns. tavallisissa baareissa/yökerhoissa käytte?
Mitkä paikat ovat suosittuja?

--
6er reihe

Nadifa

#167 • • Nadifa
clubculture:

Hei hoi Kouvola-folks ; need help...

Missä ns. tavallisissa baareissa/yökerhoissa käytte?
Mitkä paikat ovat suosittuja?

Vaakunan yökerho on sellanen hieman varttuneempien pukuhemmojen ja nuorempienkin typyköiden mesta missä lauletaan lähestulkoon varmasti "R-A-K-A-S-Hei.."*voiei*

Kouvolan Rubin valintatalon alakerrassa on aikamoinen teinihelvetti. Mutta ainakin viimeksi (kröhm..puoli vuotta sitten..) Kouvolassa käydessäni siellä oli vielä joskus niitä iltoja, jolloin sai halpoja drinksuja ja tupa oli täysi. Perus disco meininkiä.

Submarine kait on lopettamassa?!(kuulin vaan huhua, ettei siellä enää ainakaan bileitä ole?!)

Rytmikatti torinlaidalla on rokkihenkisempi paikka erilaisine keikkoineen..

Juuh. Mutta tästä pääsemmekin paikkaan missä minä käyn Kouvolassa kääntyessäni..eli divassa mikä löytyy ydin keskustasta..2 kerrosta, perus disco..

Ja kahvittelut Old Tomissa tai Illusion barissa*hymy*
r0n

#168 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
thanks. *hymy*

--
6er reihe

lostgone

#169 • • lostgone
Nadifa:

clubculture:Kouvolan Rubin valintatalon alakerrassa on aikamoinen teinihelvetti. Mutta ainakin viimeksi (kröhm..puoli vuotta sitten..) Kouvolassa käydessäni siellä oli vielä joskus niitä iltoja, jolloin sai halpoja drinksuja ja tupa oli täysi. Perus disco meininkiä.

Submarine kait on lopettamassa?!(kuulin vaan huhua, ettei siellä enää ainakaan bileitä ole?!)

Rytmikatti torinlaidalla on rokkihenkisempi paikka erilaisine keikkoineen..

Juuh. Mutta tästä pääsemmekin paikkaan missä minä käyn Kouvolassa kääntyessäni..eli divassa mikä löytyy ydin keskustasta..2 kerrosta, perus disco..

Ja kahvittelut Old Tomissa tai Illusion barissa*hymy*

Onhan Rbn aikas kamala mut mikäs sen hauskempaa q seurata teinejä jotka o päässy sisään ekaa kertaa.. niin no halpaa viinaa edelleenki..
Divast o viime aikana käynny kato.. suuntana joko Marilyn tai Rbn.. ja Divahan o aikas kallis paikka..
Mut enpä mä kauheast kehuis mitn näistä..*eiei*

[muokattu 14.5.2003 23:09]

--

Nadifa

#170 • • Nadifa
LostM:

[ niin no halpaa viinaa edelleenki..
Divast o viime aikana käynny kato.. suuntana joko Marilyn tai Rbn.. ja Divahan o aikas kallis paikka..
Mut enpä mä kauheast kehuis mitn näistä..[muokattu 14.5.2003 23:09]

Niin joo, kuulinkin siitä uudesta paikasta. Onx se Marilyn sitten mimmonen? (edit:)Katsoinkin just tota bilekalenteria ja näyttää siltä, että Kouvolassa polkataan pian*iloinen*

[muokattu 15.5.2003 07:09]
lostgone

#171 • • lostgone
Nadifa:

LostM[/iNiin joo, kuulinkin siitä uudesta paikasta. Onx se Marilyn sitten mimmonen? (edit:)Katsoinkin just tota bilekalenteria ja näyttää siltä, että Kouvolassa polkataan pian*iloinen*

Marilyn o paranneltu versio vaakunasta..*iloinen* Ilmeisest ain perjantaina siel o vähä laadukkaampaa toimintaa.. *hmph*
Joo.. kouvolassa tapahtuu jotain perin mystistä q tääl o oikein kunnon polkansoittajiaki kerranki*iloinen*

--

Nadifa

#172 • • Nadifa
LostM[/iJoo.. kouvolassa tapahtuu jotain perin mystistä q tääl o oikein kunnon polkansoittajiaki kerranki*iloinen*[/quote]

Viimeksi kävin Kouvolassa joulun tienoilla ja kunnon jytinäbileistä on jopa pidempi aika. Nyt ensi viikon vapaat keskellä viikkoa varmisti sen, että on aika korjata tilanne. Keskiviikkona nokka kohti Kouvolaaaaaa*nauru*
baty

#173 • • baty TranceConnection
Nadifa:

LostM[/iJoo.. kouvolassa tapahtuu jotain perin mystistä q tääl o oikein kunnon polkansoittajiaki kerranki*iloinen*

Viimeksi kävin Kouvolassa joulun tienoilla ja kunnon jytinäbileistä on jopa pidempi aika. Nyt ensi viikon vapaat keskellä viikkoa varmisti sen, että on aika korjata tilanne. Keskiviikkona nokka kohti Kouvolaaaaaa*nauru*

jep divaan vaan kaikki:

BREEZING SOUND CLUB @DIVA 21.5.03
Proteus (Säde,Logic)
Friik (Säde)
E-nrg (finrg)
Tony E (finrg)
Djay-B (Fiilis)

Avoinna:22-04
Liput:4,5 sis. palvelumaksun
k-18 *ökkö*
cheat

#174 • • cheat
voipi olla että mahdollisesti tulen paluumuuttamaan kouvolaan syssyllä...sit nähään...no yks polkkaaja tulee ainakin lisää kuvioihin!!! =)

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Nefertete

#175 • • Nefertete pile-eläin

cheat:
voipi olla että mahdollisesti tulen paluumuuttamaan kouvolaan syssyllä...sit nähään...no yks polkkaaja tulee ainakin lisää kuvioihin!!! =)

breezing sound clubit on polkkaajien hemmottelua *iloinen**joo**plur*
no, olihan siellä viime syksynä kyl tab:kin soittamassa *pihkassa*
Joo, miekin palaan takaisin kouvolaan taas syyskuusta alkaen opiskelujen takia..Pileitä kehiin syksystä alkaen!!! *hih* -kiitän ja kumarran-*pupu*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

lostgone

#176 • • lostgone
Nefertete ja cheat.. mä oon pahoillani q te joudutte palaamaan tänne aivokuoleman alkupisteeseen, elikkäs kouvolaan.. mul hajoaa pää täällä jo aika pahasti.. enkä usko että tekään voitte väittää et tätä jaksais koko päiväsest..
No onnex tääl o yritetty kyl järjestää bileitä, mut ite oon valitettavast ollu aika sidottu mun töitten takia.. mut kyl mä kohta karkaan tehtaan hallista liikenteeseen..*iloinen*

--

Nefertete

#177 • • Nefertete pile-eläin

LostM:
Nefertete ja cheat.. mä oon pahoillani q te joudutte palaamaan tänne aivokuoleman alkupisteeseen, elikkäs kouvolaan.. mul hajoaa pää täällä jo aika pahasti.. enkä usko että tekään voitte väittää et tätä jaksais koko päiväsest..

eipä kukaan oo varmaan väittänytkään, et kenenkään pää tuolla kestäis *iloinen**poks*
(eli siis ei kannata ihmetellä miun käytöstä, se johtuu vaan siitä et oon asunu muutaman kuukauden kouvolassa ja tiedän, et kolme vuotta pitäis vielä jaksaa *justjoo*)
Noh, joskus tuntui, et tuollakin on enemmän pile-elämää kuin lpr:ssa..tai sit mie vaan oon oikeessa paikassa oikeeseen aikaan (kun lpr:ssa on vuorostaan ees jotain tapahtumia..)*pihkassa*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

keijukainen

#178 • • keijukainen kiksumurmeli

LostM:
No onnex tääl o yritetty kyl järjestää bileitä, mut ite oon valitettavast ollu aika sidottu mun töitten takia.. mut kyl mä kohta karkaan tehtaan hallista liikenteeseen..*iloinen*

Onneks en oo ainoo joka hajoo tänne käpykylään *iloinen*

--
*seepla*

cheat

#179 • • cheat
onneks löytyy kohtalotovereita!
Mäkin oon opiskelujen takia kouvolassa, ja en o oikeen koskaan sopeutunu, mä oon paikallisille aina ”se turkulainen”, kommenttia tulee, et ethän sä oo ees suomalainen...plaa plaa... mut kivaa saada uusia polkkakamuja!*joo*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

#180 • • imelä Guest
keijukainen: uutisia: kouvola on syvältä! muuta jo tänne! *iloinen*