336 posts, 17 pages, 118,685 views
Hei hoi Kouvola-folks ; need help...
Missä ns. tavallisissa baareissa/yökerhoissa käytte?
Mitkä paikat ovat suosittuja?
clubculture:Kouvolan Rubin valintatalon alakerrassa on aikamoinen teinihelvetti. Mutta ainakin viimeksi (kröhm..puoli vuotta sitten..) Kouvolassa käydessäni siellä oli vielä joskus niitä iltoja, jolloin sai halpoja drinksuja ja tupa oli täysi. Perus disco meininkiä.
Submarine kait on lopettamassa?!(kuulin vaan huhua, ettei siellä enää ainakaan bileitä ole?!)
Rytmikatti torinlaidalla on rokkihenkisempi paikka erilaisine keikkoineen..
Juuh. Mutta tästä pääsemmekin paikkaan missä minä käyn Kouvolassa kääntyessäni..eli divassa mikä löytyy ydin keskustasta..2 kerrosta, perus disco..
Ja kahvittelut Old Tomissa tai Illusion barissa*hymy*
[ niin no halpaa viinaa edelleenki..
Divast o viime aikana käynny kato.. suuntana joko Marilyn tai Rbn.. ja Divahan o aikas kallis paikka..
Mut enpä mä kauheast kehuis mitn näistä..[muokattu 14.5.2003 23:09]
LostM[/iNiin joo, kuulinkin siitä uudesta paikasta. Onx se Marilyn sitten mimmonen? (edit:)Katsoinkin just tota bilekalenteria ja näyttää siltä, että Kouvolassa polkataan pian*iloinen*
Marilyn o paranneltu versio vaakunasta.. Ilmeisest ain perjantaina siel o vähä laadukkaampaa toimintaa..
Joo.. kouvolassa tapahtuu jotain perin mystistä q tääl o oikein kunnon polkansoittajiaki kerranki*iloinen*
LostM[/iJoo.. kouvolassa tapahtuu jotain perin mystistä q tääl o oikein kunnon polkansoittajiaki kerranki*iloinen*
Viimeksi kävin Kouvolassa joulun tienoilla ja kunnon jytinäbileistä on jopa pidempi aika. Nyt ensi viikon vapaat keskellä viikkoa varmisti sen, että on aika korjata tilanne. Keskiviikkona nokka kohti Kouvolaaaaaa*nauru*
cheat:
voipi olla että mahdollisesti tulen paluumuuttamaan kouvolaan syssyllä...sit nähään...no yks polkkaaja tulee ainakin lisää kuvioihin!!! =)
LostM:
Nefertete ja cheat.. mä oon pahoillani q te joudutte palaamaan tänne aivokuoleman alkupisteeseen, elikkäs kouvolaan.. mul hajoaa pää täällä jo aika pahasti.. enkä usko että tekään voitte väittää et tätä jaksais koko päiväsest..
LostM:
Nefertete ja cheat.. mä oon pahoillani q te joudutte palaamaan tänne aivokuoleman alkupisteeseen, elikkäs kouvolaan.. mul hajoaa pää täällä jo aika pahasti.. enkä usko että tekään voitte väittää et tätä jaksais koko päiväsest..
No onnex tääl o yritetty kyl järjestää bileitä, mut ite oon valitettavast ollu aika sidottu mun töitten takia.. mut kyl mä kohta karkaan tehtaan hallista liikenteeseen..