Vai et tykkimäelle.. ei sinne uskalle enää mennä ku sinne tulee kaikki tappolaitteet linnanmäelt ja särkänniemest.. nytkin siel on se yks laite missä linnanmäellä kuoli 2 ihmist ku vaunu läks irti..=) Viime kesänä kyl tuli käytyä siellä ku kaveril oli vino pino vapaalippuja..=) ravintolan puolelle ja tuoppi käteen..=)
BileEnkeli... Ei täs mitään kummempia.. Riehutaan ja riehutaan lisää niinku aina.. ei ole muuten teit näkyny åitkään aikaan missään.. oottes työ tulos nukleaziin?
PS. siis tää topic on näettäväst vieläkin hengis..=)
el diablo: juuh...ei oo meittii näkynt vähää aikaa mut ei oo suakaa...onhan täs ollunna taas vähä kaikennäköst....ootkos tulos targettii? =)....oltii tos haltialaakson bileis..... =)
Mä en tiedä et jaksanko tulla targettiin.. mieli tekis mut aattelin kerätä rahaa devotioniin.. saa nyt nähä et mitä tekee.. mä en viittiny tulla haltialaaksoon ku luulin et nukleaz olsi ollu.. meni koko lauantain aivan vituiks ku bileet oli peruttu, kaveri mokas hieman mun bile vaatteiden kans ja sitte viel rubiinsi ei jaettu vip-lippuja...
Juuh, niin oli suunnitelmissa ..kun en pääse huomenna sinne kaapelille.. tai siis piti olla kesätöitä 3 kuukautta mäkissä ja eilen ilmotettii et mun ja parin muun työt peruutettii koska vakituiset meneekin sinne... pikkasen niinku vituttaa ku olin tehny vaatteet ja kaikki valmiiks mut ei tosiaa oo rahaa ku kaikki menee bensaan( ostettii mulle täl viikol auto just sentakii et pääsen sinne töihin ja takas..) että näin..
noniin.. nyt todellakin saa hyvin selvyyttä tähän huhu myllyyn...on se hyvä et saadaan taas kouvolaan bileitä.. harmittavast on pieni tunne perseessä, et kovuolan baareista submarine saattaa alkaa vetelemään viimeisiään... ei käy tarpeeks porukkaa.. mikä sinänsä on harmi...