317 posts, 16 pages, 157,387 views

Pelkään ötököitä (varsinkin pitkäjalkaisia lentäviä, pienempänä vietin kesähelteellä n. tunnin kokonaan peiton alla koska samassa huoneessa oli sellainen), korkeat paikatkin vähän hirvittää, tosin ei nyt ihan fobiaksi asti, ahtaat paikat ahdistaa ja joskus (liian)isossa halirutistuksessakin tulee pakokauhuinen olo, epäilen ja pelkään usein että mulla on esim. syöpä, ja päänsärky on tietenkin merkki aivokalvontulehduksesta... Ja myös raskaana epäilen aina olevani. Välillä pelkään että olen tulossa hulluksi. Ja toki myös vahva huulirasvariippuvuus löytyy.. Huh, tää alkaa jo kuulostaa vähän huolestuttavalta vaikka tässä oli nämä mitkä eka tuli mieleen...taidanpa lopetella tähän.
dirtyfacedkid:
---
kuu:
Ainiin!Vielä yksi juttu.
Pelkään aivan kamalasti uimista järvissä tai merissä.Sen takia en olekkaan uinut kahteen vuoteen.Tuntuu, että joku voi kosketta mua siellä veden alla.Esimerkiksi joku kala tai vaikka ruumis
---
Ihan sama juttu.. Sinänsä hassua, koska olen harrastanut uintia useamman vuoden. Mut kirkas allasvesi on ihan eri juttu. Pelästyn aina ku jalka osuu esim. johonkin vesikasviin. Ja sit ku kesällä oli lehdissä juttua niistä käärmeistä..
[Nuclear]:
Toinen on toi avainten/lompakon/dösälipun tarkistaminen et onks ne viel mukana, pikkuskidinä ku hävittelin noita aika tiheeseen tahtiin.
viimesin tapaus, mistä tuli paniikki, oli se, kun ostin illuihin lipun ja kadotin sen samantein.
olin oikeasti unohtanut sen streetbeatiin
kuu:
---
[Nuclear]:
Toinen on toi avainten/lompakon/dösälipun tarkistaminen et onks ne viel mukana, pikkuskidinä ku hävittelin noita aika tiheeseen tahtiin.
---
Joo mullakin on toi. Kännykkää ja lompakkoa täytyy tarkistaa melkein koko ajan. Sitten kun käy automaatilla nostamassa rahaa, niin pitää monta kertaa kattoo, et varmasti laitto kortin takaisin lompakkoon. Tullut useaan otteeseen joku muistikatkos ja sinne se kortti on aina sitten jäänyt.. Nyt on kauhea paniikki, niin tarkistusta tarkistuksen perään!