317 posts, 16 pages, 137,960 views
Jna:
Mä pelkään hämähäkkejä ja oksentamista..
no onhan mulla kavereita paljonkin, muttei ystäviä eikä omaa kultaa.. *iihhih*Howdy:
---
Pipa:
Mulla on kyllä mielenterveysongelmia paljon ja pahoja, mut mä pelkään ainoastaan yksin jäämistä....
[muokattu 3.12.2003 23:11]
---
No et sä ihan yksin ole .. jos se yhtään lohduttaa niin on sulla ainakin 1 kaveri
ezzy:
---
Shiral:
---
Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.
--
ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök.
---
ja eroon pääsee huuhtelemalla viemäreitä pariin otteeseen suurella määrällä kiehuvaa vettä.
ezzy:
---
Shiral:
---
Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.
--
ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök.
---
ja eroon pääsee huuhtelemalla viemäreitä pariin otteeseen suurella määrällä kiehuvaa vettä.
anqqa:
ai.. auttaako muka toi? mulla noi ainaki menee aina jemmaan seinän ja lattian välisiin koloihin ku laittaa valot päälle.. nyt oon pitäny valoja päällä vessassa pari päivää, enkä oo nähny yhtään sinä aikana ^__^ tapan ne valolla, muahahahahah!
[Nuclear]:
---
anqqa:
ai.. auttaako muka toi? mulla noi ainaki menee aina jemmaan seinän ja lattian välisiin koloihin ku laittaa valot päälle.. nyt oon pitäny valoja päällä vessassa pari päivää, enkä oo nähny yhtään sinä aikana ^__^ tapan ne valolla, muahahahahah!
---
Seinän ja lattian välisiin koloihin...eiks siel Kalliossa oo tiivisteitä taloissa?
anqqa: