317 posts, 16 pages, 156,910 views

Uhuu:
törmään näin yhtäkkiä toiseen oksennusfobiaiseen. itselläni mokoma vaiva meni tuossa lukioaikana niin pahaksi
siedätyshoito olisi varmaan ainut asia, millä saa sen poistumaan.
NextAce:
Pelkään poliiseja, menen aina paniikkiin kun näen poliisin
India:
Pelkään hammaslääkäreitä yli kaiken!!
Joskus aikoinaan yks keski-ikänen hammastäti sorkki mun hampaita ja vaikka huusin että sattuu ei se lopettanut!! No kiitos sen en nykyään ilman itkua mene lähellekkään hammastätejä!!
oon vaihtanut nyt hammastätejä useaan otteeseen ja yrittäny ettiä alle keski-iän olevia.. Nyt onneks on löytynyt yks jonka luokse ehkä uskaltaudun toisen kerran..
Ja toinen mikä auttaa on musiikki! Korvaläpät aina korville ja musa täysille ettei kuule mitään...
Mutta kyllä joka kerta se mieletön pakokauhu päivää ennen varattua aikaa saa sydämen melkein pysähtymään..Ja uni ei varmasti tule yöllä...
elisak:
Olen tosi neuroottinen huulirasvan suhteen. Mulla on pakko olla aina huulirasvaa saatavilla, muuten tulee itku. Saatan herätä yölläkin laittamaan huulirasvaa. Kerran oltiin mökillä ja mun huulirasva tippui patterin koloon, josta sitä ei saatu millään pois. Olin niin hermona, että poikaystävän oli pakko lähteä kuskaamaan mua huoltoasemalle, josta hankittiin uusi.
Ei vitsi, tää kuulostaa musta itsestänikin niin typerältä addiktiolta, että...pitäiskö hakeutua vieroitukseen?
India:
---
elisak:
Olen tosi neuroottinen huulirasvan suhteen. Mulla on pakko olla aina huulirasvaa saatavilla, muuten tulee itku. Saatan herätä yölläkin laittamaan huulirasvaa. Kerran oltiin mökillä ja mun huulirasva tippui patterin koloon, josta sitä ei saatu millään pois. Olin niin hermona, että poikaystävän oli pakko lähteä kuskaamaan mua huoltoasemalle, josta hankittiin uusi.
Ei vitsi, tää kuulostaa musta itsestänikin niin typerältä addiktiolta, että...pitäiskö hakeutua vieroitukseen?
---
Mun kamuni kärsii tästä aivan samaisesta... Muistelisin joskus kuulleeni tämän olevan jokseenkin yleinenkin vaiva... sillä oli joku nimikin, mut en tietenkään nyt muista sitä. Et siis ole ainoa...
Oliskohan meille huulirasva-addikteille jotain keskustelukerhoa?
Suvussa ei ole mitään syöpiä ilmennyt ja olen muutenkin kovin nuori ja terve saadakseni rintasyövän. Aina kun tunnen vaan pienenkin kivun rinnan tai kainalon seudulla niin olen aivan paniikissa :[ Ja koska se on mulla paha tapa tarkkailla ilmaantuuko noita tuntemuksia, niin tottakai tunnen niitä sitten vielä kohtalaisen usein. Tohon liittyy myös se, että en uskalla sitten edes tunnustella rintojani kyhmyjen varalta, koska toimenpide aiheuttaa mulle äärimmäisen huolestuneen ja pahan olon ja alkaa heikottaa jo ajatuskin, että JOS sitten löytäisinkin sieltä sen kyhmyn.

iyyyh!
Okei on niit viel enemmänki mut siis täs on nyt ekat jotka mieleen pulpahtaa.. Ja tää mun pelkojen ja neuroottisuuksien suuri määrä johtuu ihan siitä, et mul on vaan niin hurjan vilkas mielikuvitus. *piru* Oon ihan pöhkö
Jos näen huoneessani hämähäkin ja en saa sitä tapettua niin menen seuraavaksi yöksi eri huoneeseen nukkumaan sillä en pysty olemaan samassa huoneessa jos tiedän että jossain sängyn alla lymyilee hämppis. Silloin kun hämähäkkiä tapan, hakkaan lehdellä tai vastaavalla tappovälineellä sitä kauemmin kuin olisi tarvis, sillä ajatus siitä että se sieltä vielä heräisi henkiin olisi kamala.