Mä pelkään montaa asiaa. Enkä ees tiiä mistä alottaisin loppupeleis, enkä osaa määritellä et mitä pelkään eniten.. Mutta.
HÄMÄHÄKIT. Voi luoja. Alkaa pyörryttää ku näkee semmosia, varsinki niitä ihan miniskidejä. Hyi yök. Ku tulin ekaa kertaa tänne mun työpaikalle ni täällä töissä oleva poitsu ilmotti et tääl vipeltää jotain pienii hämähäkkei joita se on tappanu tääl kokopäivän. Vähän alko puistattaa..
PIMEÄ. Mä en voi sietää pimeetä, enkä pimeessä uskalla sulkee silmiä, koska pelkään et sit ku avaan ne, ni jotain tapahtuu. Aika sairasta. Varsinki yksin ollessa toi ilmenee tosi pahana, mut jos on seuraa ni voin aina takertuu johonki kaveriin kiinni ku valot menee pois
VEITSET JA NEULAT. Mun veitsikammo on lähtösin jostain hamasta nuoruudesta (
) ku mun äitiä uhkattiin isolla leipäveitsellä ja mä satuin siinä neljäkesäsenä sen näkee. Enpä pahemmin veitsiin koske jollei oo pakko. Neulakammo tulee siitä et mun pikkuveljeltä on aikoinaan otettu niin monia verikokeita et mua oikeen puistattaa. Tiiä sit et miten mä sen kammon sain, kun eihän verikoe esim satu ees. Mut näyttäkääpä mulle neula ni mä kiljun.
TULVAT. Mä näin pienenä semmosta unta missä käveltiin äitin ja mun pikkuveljen kanssa joka oli rattaissa, ni meijän katua alas kauppakeskukselle, ja se katu alko tulvimaan, koitin tarrautua niihin lastenvaunuihin ku en vielä osannu uida, mut mun ote lipsu ja sit mä niinku hukuin, ja heräsin aivan saatananmoisessa paniikissa. Mua kammoksuttaa toi unikin vielä jos alkaa sitä kelailee.
Kuolema, korkeet paikat, ahtaat tilat ja hissit on myös asia mitä mä pelkään. Oon vähän pelokas.