Anime / Manga

297 posts, 15 pages, 117,754 views

kap-pu

Posts: 1,167

#61 • • kap-pu the amazing suction cup boy
anime-, manga- ja soundtrack-tarpeisiinne: http://www.boxtorrents.com
plus joku bittorrent-client.

lisää juttuja mitä voin varauksetta suositella (sarjoja kaikki):

Full Metal Panic! (highschool romance comedy + mechascifi *justjoo*)

RahXephon (”NGE 1.5”, mutta vallan kiva)

FLCL / FuriKuri / Fooly Cooly *sydän**igor**nauru**sydän*

Zone of the Enders: Dolores (perhetarina + mechascifiä ja ehkä maailman pikkutyttömäisin mecha-tekoäly)

[muokattu 3.2.2004 17:02]

[muokattu 3.2.2004 17:04]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Tetsu

Posts: 688

#62 • • Tetsu Naksutohtori
Nyt on nähty jälleen uutta animea ja voin sanoa että loistosarjoja kaikki *nauru* Etenkin pidin Scrapped Princess sarjasta jonka kaikki 24 jaksoa sain eilen katsottua loppuun.

Saikano, Scrapped Princess, Great Teacher Onizuka, Last Exile.. Niin paljon katsottavaa mutta niin vähän aikaa *blush*
Epailija

Posts: 5,636

#63 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Kokki:
Nyt on nähty jälleen uutta animea ja voin sanoa että loistosarjoja kaikki *nauru* Etenkin pidin Scrapped Princess sarjasta jonka kaikki 24 jaksoa sain eilen katsottua loppuun.



Mulla on tuo Scrapped Princess juuri projektin alla ja ensimmäisen neljän osan jälkeen sitä uskaltaa jo suositella muillekin. Laatutavaraa so far ja veljen mukaan vain paranee loppua kohti. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tetsu

Posts: 688

#64 • • Tetsu Naksutohtori

Epailija:
---
Kokki:
Nyt on nähty jälleen uutta animea ja voin sanoa että loistosarjoja kaikki *nauru* Etenkin pidin Scrapped Princess sarjasta jonka kaikki 24 jaksoa sain eilen katsottua loppuun.

---


Mulla on tuo Scrapped Princess juuri projektin alla ja ensimmäisen neljän osan jälkeen sitä uskaltaa jo suositella muillekin. Laatutavaraa so far ja veljen mukaan vain paranee loppua kohti. *iloinen*




Veljesi on oikeassa sillä niin se tekee. Ehdottomasti yksi minun suosikeista. *joo* Suosittelen myös Saikanoa mutta se on jo vähän synkempää materiaalia. *vink*
ParodY

Posts: 2,483

#65 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

Armin:
Huh, miten tälläinen on päässyt ohi silmieni *pihkassa*



miten ihmessä minä olenmissannu tän topicin*ding*


Tämän hetkinen suosikkini-mangani on fushigi yûgi, olen niin koukutettu, animena se on fushigi yuugi ja niiiiiiiiiiiiiin koukussa.
Ja korviaan myöten rakastunut.



Täytyy myöntää että Watase Yuu on yksi suosikeistani*plur* Omistan melkein kaikki sen mangat ja FYstä sekä Ayasi no celesistä löytyy jopa pari DVDtä hyllyltä*hih*
harmittaa vaa ihan mielettömästi ku huomasin tossa pari kuukautta sitten, et multa on hävinny 3 Watase Yuun manga kirja*nyyh**nyyh* ajattelin et ne löytyy viimeistään ku muutan, mut ei... ne on hävinny*nyyh*
Anime

Posts: 1,939

#66 • • Anime Retrostööpeli
Kiva topic *vink*

--
-K

Emulator

Posts: 213

#67 • • Emulator The Lost Soul

Anime:
Kiva topic *vink*



varmasti, heh *joo*

---

Animet ja mangat on kyl ihan kivoi :) osa ainakin .)
Ekaa kertaa aloin katsomaan kun sain kaverilta tosta noin vain 40 jaksoa inuyashaa ja joku 30 jaksoa ranma½ cd:l *aplodit*

--
<3

Tetsu

Posts: 688

#69 • • Tetsu Naksutohtori

root:
Onegai Teacher!*sydän*



jep se on loistava, ehkä yksi parhaista. Suosittelen myös sen jatko-osaa Onegai Twins sarjaa *vink*
$

Posts: 1,802

#70 • • $ Destination weekend!

Kokki:
---
root:
Onegai Teacher!*sydän*

---


jep se on loistava, ehkä yksi parhaista. Suosittelen myös sen jatko-osaa Onegai Twins sarjaa *vink*



Katselin sitäkin joku 8 jaksoa mutta en jaksanut loppuun. Hyvä sarja tosin. Sensei on ihan paras, ja varsinkin sen äiti vikassa(?) jaksossa.
Tetsu

Posts: 688

#71 • • Tetsu Naksutohtori
Noniin, Jälleen nähny lisää animea joita pitää saada lisää! *nauru* Hellsing, Great Teacher Onizuka ja Saikano! *nauru*


Ja Suosittelen edelleen Scrapped Princess sarjaa. *joo* Initial D Second Stage on taas ehdottomasti autoilun ystäville, mutta siinä on hyvä alkumusa, samoin kuin Scrapped Princess sarjassakin. No juust nääin.. *nauru*

[muokattu 25.2.2004 15:11]
Tetsu

Posts: 688

#72 • • Tetsu Naksutohtori
Ja vielä kun muistan niin myös Fullmetal Alchemist on myös todella hyvä eli suosittelen sitäkin animen ystäville.

Mutta nyt katsomaan Cowboy Bebop:ia Katsotaan onko sekin uuvä *joo*
Avatar
#73 • • Injektio Guest
Itse vasta tässä muutama kuukausi sitten uppouduin animen maailmaan ja selvää addiktion poikasta on havaittavista..

Vasta kahteen anime sarjaan tutustunut jotka siis:

Inu Yasha *super* *sydän*
ja
Cowboy Bebop

Molemmat kovia mutta inussa on sellaista huumoria mistä tykkään *nauru* vaikka välillä kyllä puuduttaa mutta ei se mitää *hymy* Cowboy bebopista nähny yhen jakson ja leffan ja ihan mukavalta tuo vaikuttaa.

(Näiden lisäks myös Final Fantasy VII:ä piti ruveta pelaamaan *hih* )
Emulator

Posts: 213

#74 • • Emulator The Lost Soul

Injektio:

(Näiden lisäks myös Final Fantasy VII:ä piti ruveta pelaamaan *hih* )




JOO!!! se on paras peli!! ihan huippu! itse pelasin 75% siitä ja sitten loppu kun cd oli rikki, enkä ole löytänyt toista sen tilalle *nyyh*

Jonain päivänä vielä......!

--
<3

Armin

Posts: 411

#75 • • Armin surffitukka

ParodY:
Täytyy myöntää että Watase Yuu on yksi suosikeistani*plur* Omistan melkein kaikki sen mangat ja FYstä sekä Ayasi no celesistä löytyy jopa pari DVDtä hyllyltä*hih*



Minkä kielisiä sulla on? Kun jos oikein muistan niin enkuksi fushigia ei ole ilmestynyt vasta kuin osaan 9 (tai kymmenen saakka).

Mulla on kanssa VHS:llä koko sarja, kaikki 52 osaa. En varmaan koskaan kyllästy siihen!

Ja tilasin Ayasi no cerestä itselleni, maanantaina putkahtaa postista *pihkassa*

Pidän Watasen ns. terävästä piirtojäljestä ja ne miehet. Tasuki voisi ryömiä mun makuuhuoneeseen ihan koska vaan!

Nyt vaan odotan innolla että DNAngelin ja Angel Sanctuaryn englanninkieliset osat julkaistaisiin *jiihaa*

Jotenkin olen kuitenkin huomannut, että mulle on mangan ja animen välille tullut sama kuin kirjojen ja elokuvien välille.
Tietty leffat katson mutta jotenkin sarjat jää vähemmälle koska manga on niin paljon parempaa. Mutta jos käsiini jotain sarjaa saan niin tietysti sen katson myös. Onhan ne kuitenkin ihan omaa luokkaansa.

Ovatkos muuten ihmiset paljon osteskelleet suomenkielistä mangaa? Ranmaa ja Dragon Ballia? Olisin kiinnostunut klubbarilaisten mielipiteistä.
Avatar
#76 • • hyperventilaatio Guest
yäk
eerkom

Posts: 203

#77 • • eerkom
Anime on kyllä ihanaa!

Kaverilla on aivan _mieletön_ kokoelma anime sarjoja/leffoja joita se ystävällisesti jakaa. Mangaan en oo pahemmin tutustunut.

Mieleenpainuneita sarjoja:

Vandread (aivan paras! lesboja teinirosvoja cyberavaruudessa. mechaa <3)
Vampire Princess Miyu (Loistokas. Eka näkemäni sarja)
Escaflowne
Kite (älyttömän sikki ja koskettava leffa. sisältää hentaita)

jne...


Irian ajattelin seuraavaksi katsoa.
Tetsu

Posts: 688

#78 • • Tetsu Naksutohtori
Ai yori Aoshi on myös hyvä *nauru* Näitä alkaa olla jo liikaa katottavaksi!


Alla on erm aika hauska linkki kannattaa katsoa. *nauru* *plush*

Hentai
Tetsu

Posts: 688

#79 • • Tetsu Naksutohtori

e-ro:
Anime on kyllä ihanaa!

Kaverilla on aivan _mieletön_ kokoelma anime sarjoja/leffoja joita se ystävällisesti jakaa. Mangaan en oo pahemmin tutustunut.



Oon muutes samaa mieltä kanssas. Niitä kyllä jaksaa kattoa vaikka kuinka paljon 24/7 *nauru*

Tässä pientää listaa siitä mitä oon tähän mennessä nähnyt

Hellsing
Love Hina
Onegai Sensei
Onegai Twins
Chobits
Last Exile
Scrapped Princess
Great Teacher Onizuka
Initial D Second Stage
Saikano
Ranma 1/2
R.O.D
BPS = Battle Programmer Shirase

tossa ny muutama *blush* Ja lisää tulee varmasti nähtyä *nauru*
Avatar
#80 • • ALIEN Guest
mihin te muuten luokittelette animatrix -sarjat?

Mä ainakin tykkäsin! Yllätyin aika pirusti ja kävin heti ostaa DVD:n *plur*

Muutenkin anime rocks, mut mangaa en pahemmin ole kuolaillut.... *ding*