Anime / Manga

297 posts, 15 pages, 118,066 views

Bluebirdy

Posts: 8

#261 • • Bluebirdy Dun, dun...

sapeli, 4.2.2007 02:32:
---
Bluebirdy, 3.2.2007 22:53:
Omistan kaikki neljä peliä, mut en o animee nähny.

---


Siitä on pelejäkin? *whaat* How out of the loop AM I? *hih*



Joo. Pleikkaril on neljäosanen .Hack-jatkotarina.

Niis tulee jokases mukana anime-dvdki*kuolaa* Sen sarja nimi o .Hack//Liminality.

.Hack-bisnes o laaja homma. Mukaa kuuluu myös mangaa*joo*

--
Bfluee

RainChild

Posts: 909

#262 • • RainChild
Katsoin eilen liikkuvan linnan *sydän* Tänään vois ehkä kissojen valtakunnan *joo*

--
Rainchild is back home

Ita

Posts: 153

#263 • • Ita pikkune
Juu kylhä sitä naruto&bleach mangaa tulee lueskeltua viikottain + joitakin animesarjojakin katellut edellisten lisäksi. Ihan kivaa ajanvietettä :)
DJTidyVicious

Posts: 286

#264 • • DJTidyVicious Tidy Addict

Bluebirdy, 3.2.2007 20:47:
---
DJTidyVicious, 2.2.2007 11:08:
En tiiä miks mut oon jämähtäny narutoon :) oon kattonu jo 117 jaksoo :) kait anime alkaa vaa viemää voittoo mun elämässä...

---


Jee!

Oot mun sieluntoveri*hihu*

Mä oon kyl hurahtanu Narutoon jo kaua sit.

Kattelen nytki youtubel fullmetal alchemist ja naruto videoi. Ilta menee mukavasti*hih*

Kui kauan oot katellu animee?



Vouden verran aktiivisesti mutta hopeanuolet on ollu aina pikkupojasta saakka mun lemppareita <3 ja tuo fullmetal alchemist alko tänää <3

--
Tidy Addict
I Love VC

nioko

Posts: 30

#265 • • nioko fiilistelevä toohottoja
ostin viimeksi imadoki! - sarjan kaksi ensimmäistä kirjaa... mangaa tulee luettua aika hanakasti, aika vaan ei tahdo riittää... kokoelma kasvaa koko ajan lisää...*iloinen* ja tottakai tänään katsoin fullmetal alchemistin subilta.*joo* kuinkakohan*ding* kauan pystyn sitäkin seuraamaan, kun on tämä vuorotyö, niin sunnuntai aamut menee joinakin viikonloppuina töitä tehdessä tai sitten jossain muualla ollessa... *igor*tv:tä pystyy katsomaan ainoataan yöllä, jos silloinkaan....*justjoo*

--
nioko

Bluebirdy

Posts: 8

#266 • • Bluebirdy Dun, dun...
Kuka o nähny uude naruto?!*jiihaa*

Heti pompattii sasuke kohtaa..

Mä ajatteli et ne ois mahollisimma kaua halunnu venyttää sitäki*justjoo*

Alan taas seuraamaa*plur*

--
Bfluee

pululu

Posts: 1,102

#267 • • pululu .jemmutti.
mä en tiedä mistään muusta ku niistä animesarjoista joita katselin koko pienen ikäni japanissa asuessani. tuntuu vaan niin kummalliseta tää hypetys mikä näiden aiheiden ympärillä nyt suomessa pyörii. mulle se on aina ollut arkipäivää *hymy*

doraemon *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

DJTidyVicious

Posts: 286

#268 • • Edited DJTidyVicious Tidy Addict
Kyl Fullmetal Alchemist pitää jännityksensä kuten aina :)

Naruton Shippuuden alkoi vihdoin *sydän*

--
Tidy Addict
I Love VC

Cloudberry

Posts: 493

#269 • • Cloudberry
Fullmetal Alchemist tuli katsottua tuossa välissä
ja nyt on menossa Death Note.
Ei tästä anime-harrastuksesta taida päästä enää eroon.. *hymy*
..vaikka japanin opiskelu onki nyt määrittelemättömän mittaisella tauolla jatkomahdollisuuksien puuttuessa. *uuh*
Prime Number

Posts: 2,705

#270 • • Prime Number UG-///
Voiskohan joku suositella synkkiä, ski-fi aiheisia anime sarjoja.

--
Repikää siitä

vivesteri

Posts: 309

#271 • • vivesteri karmea mörkö
tulee katsottua jonku verran.
suosikkeja olivat mm.
-Death Note
-Bleach
-Black Blood Brothers
-Hellsing

viime aikoina ei ole ollut paljoakaan mahista imuttaa uusimpia jaksoja koneelle, mutta jos joskus saisi tehokkaamman koneen, voisi taas aloittaa latailun ja jatkaa varsinkin Bleachin katsomista :)
domi

Posts: 7,069

#272 • • domi Työn sankari.
Naruto, Rurouni Kenshin, Hellsing, Trigun, Fullmetal Alchemist, Narutaru, Ragnarok, Initial D, Great Teacher Onizuka....

tos ainaki sellasia, mitä on tullut enemmänki katottua.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#273 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
en asiaa pahemmin harrasta, mutta hyväksi havaitsemiani
anime -ja mangajuttuja ovat esim. elfen lied -sarja, lähes
kaikki studio ghiblin leffat ja gunnm -manga!

--
dasinoaisnvs

Cloud

Posts: 2,162

#274 • • Edited Cloud Game Freak
Jaa, että synkkiä animeita.. vaikeaa oikeastaan koska musta jopa nämä muka synkät animet piilottaa sisäänsä aina KEKEKEKE meininkiä. Isoine tisseineen.. yli isoine fallos sympooleineneen (ne talon kokoiset miekat, että aseet ja varsinkin noilla nuorilla yli-iso tissisillä "mutta pienillä" tytöillä), loleineen etc tai sitten vain tänä animemaisena komiikkana.
Onhan tuota Oikeastikin Raakaa ja Sairasta animeakin olemassa niihin käsiksi pääseminen on vaan hankalampaa ylläripylläri tyyliin keltaisen armeijan propaganda animea ja vastaavaa.

Elfenliedi tossa mainittiin ja toisaalta se on synkkää splatteria.. toisaalta kaikki nämä sarjat joissa lopulta jää pystyyn tokiosta vain tokyo tower tai maapallosta tyyliin yksi kaupunki tms megalomaanisten hyvä-paha taisteluiden päätteeks voi pitää synkkinä lopputuloksina. Tähän genreen ja varsinkin sci-finä voisin mainita nyt ainakin "BlueGender:in".

Noir oli omalla tavallaan synkkän oloinen sarja vaikke scifiä ollutkaan, mutta enemmän väreiltään ja atmosfääriltään. Witch Hunter robin on kanssa "tumma" piirrostyyliltään.

Toisaalta jopa "surullinen rakkaustarina" Kimi Ga Nozomu Eien. (Ei ei se hentai peli vaan anime =P) Oli joskus nuorempana Synkkä tarina enemmänkin kuin surullinen.



WoW on yllätys yllätys vienyt itseltä animeharrastuksen hyvin vähiin viimeisen parinvuoden ajan.. mutta ainahan sitä vähän on tullut katseltua silloin tällöin. Ja koska edelleen katson aivan kaikea erit tyylejä mitä irti lähtee ja löytää on tullut taaskin katsottua paljon muuta kuin perusmähinöitä tai sci-feilyitä.

Paradise kiss - Päättötyötään tekevät tulevat vaatesuunnittelijat värväävät kadulta "täydellisen" näköisen tytön jolla on omassakin elämässään hankaluuksia. Olemaan heidän mallinsa päättötyö pukukilpailussa.. Lyhyt draama sarja joka alkaa periaatteessa tuosta.

Beck/Mongolian chop squad. - Sarja on oikeastaan tietynlainen "tripute" Rock musiikille.. Kyseisessä sarjassa päähenkilö jonka elämä on vailla tarkoitusta tapaa amerikkaa hyvin puhuvan japanilaisen pojan joka on soittanut "dying breed" nimisen pändin jäsenen kanssa. Hänen kauttaan päähenkilö "Koyuki" löytää tarkoituksen itselleen "musiikista" ja niin etiä päin..
Sarja ei vain ole hyvän näköinen ja erilainen se on myös hyvän kuuloinen =P

Honey&Clover - Erittäin Voimakkaan elämisen tuntu tuli tästä slice of life sarjasta. Jälleen taiteellista porukkaa sarjassa nyt taideinstituutissa olevista muutamasta nuoresta. Oikeaa kunnon slice of lifeä kunnon kaikkilla on salaisuuksia, kaikki tekevät ja rakastavat toista joka taas ei rakasta häntä etc meininkiä.

Täytyy varmaan itsekin keskittyä lisää animen katseluun taas pitkästä aikaa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

domi

Posts: 7,069

#275 • • domi Työn sankari.

domi, 5.6.2007 14:25:
Naruto, Rurouni Kenshin, Hellsing, Trigun, Fullmetal Alchemist, Narutaru, Ragnarok, Initial D, Great Teacher Onizuka....

tos ainaki sellasia, mitä on tullut enemmänki katottua.


Listaan tulee lisäksi Death Note.

Ja huomasinpa että eräässä Kenshinin jaksossa soi Sibelius :)
jadexsiy

Posts: 143

#276 • • jadexsiy norja ja nopea
Menetin sydämeni Fruits Basket sarjalle ja D.N.Angel sarja löytyy myös..*sydän*
frz3n

Posts: 222

#277 • • frz3n
Tällä hetkellä katselussa:

- Death Note
- Devil May Cry (parhautta)
- Tengen Toppa Gurren Lagann
- Strawberry Panic (Shoujo-ai uppoo aina *sydän*)
- Yami to Boushi to Hon no Tabibito
- Maria-sama ga Miteru - Spring
- Kenichi
- Gintama
- Zombie Loan
- Shigurui
- Kateikyoushi Hitman Reborn

+ normi Narutot ja Bleachit

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

Aztee

Posts: 686

#278 • • Aztee
Boondocks
Hellsing sarja ja Ultimatet :P
Ghost In Shell
Full Metal Alchemist
RainChild

Posts: 909

#279 • • RainChild
Nyt on taas animetyhjiö... Etsin sarjaa, joka voisi sisältää sopivasti fantasiaa, scifiä ei kuitenkaan tarttis olla mitää liika paljon (robottisodat etc, bleh!), sopivasti syvemmän tason sisältöä (voipi antaa mietittävää ja herättää uusia ajatuksia), sopivasti huumoria ja kaippa siinä jotain pient romantiikkaakin vois olla (kuten yleensä noissa jotain onkin, siis ei mitää hentaita kuitenkaa :D).

Oon tykänny seuraavista sarjoista: Full Metal Alchemist, Bleach ja Naruto ennen kuin niistä tuli itseään tuhannesti toistavia ja junnaavia, Air, Haibane Renmei... kyllä niitä muitakin on tullu katottuu, mut ennää ei meinaa muistaa. Neon Genesis Evangelionki oli ihan oko. Air ja Haibane Renmei oli tahdiltaan rauhallisempia kuin muut mainitut, mutta tykkäsin silti :).

Auttakaa siis tyttöä mäessä, mitä suosittelette? Hyviä ehdotuksia muunlaisestakin kuin em., katsomisen arvoisesta animesta otetaan vastaan :)

--
Rainchild is back home

J-Gear

Posts: 204

#280 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno

RainChild, 31.7.2007 16:20:
Nyt on taas animetyhjiö... Etsin sarjaa, joka voisi sisältää sopivasti fantasiaa, scifiä ei kuitenkaan tarttis olla mitää liika paljon (robottisodat etc, bleh!), sopivasti syvemmän tason sisältöä (voipi antaa mietittävää ja herättää uusia ajatuksia), sopivasti huumoria ja kaippa siinä jotain pient romantiikkaakin vois olla (kuten yleensä noissa jotain onkin, siis ei mitää hentaita kuitenkaa :D).

Oon tykänny seuraavista sarjoista: Full Metal Alchemist, Bleach ja Naruto ennen kuin niistä tuli itseään tuhannesti toistavia ja junnaavia, Air, Haibane Renmei... kyllä niitä muitakin on tullu katottuu, mut ennää ei meinaa muistaa. Neon Genesis Evangelionki oli ihan oko. Air ja Haibane Renmei oli tahdiltaan rauhallisempia kuin muut mainitut, mutta tykkäsin silti :).

Auttakaa siis tyttöä mäessä, mitä suosittelette? Hyviä ehdotuksia muunlaisestakin kuin em., katsomisen arvoisesta animesta otetaan vastaan :)



Death note, Fate/stay night, Saikano, Witch hunter Robin

Noita nyt ainakin itse voin suositella

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?