Anime / Manga

297 posts, 15 pages, 117,661 views

Epailija

Posts: 5,636

#181 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Cloud:
en mä nyt tarkottanut että alpha olisi niinkään kasaria, itse en vain pitänyt sitä kovinkaan shechenä, makuasia. Macros ei musta ainakaan ole kasaria vielä.. se on vähän liian tarkkaa jälkeä mun makuun kasariksi.



No piirrosteknisesti se on sitten varmaan ollut aikaansa edellä. Muistaakseni sarja syntyi '82 tai niillä main. Mutta Alphan suhteen sitä näkemättömille: You have been warned. *vink* Kannattaa katsastaa se vanhempi Streetfighter the Animated Movie, vaikka olisikin Alphasta traumatisoitunut tai pitänyt.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Arc

Posts: 69

#182 • • Arc Lurker
En tiennytkään, että NGE:ssä on neljä eri lopetusta...taisin kahdesta, korkeintaan kolmesta olla tietoinen.. *justjoo*
Sarjan alkup. lopetus, End of Evangellion ja mitä nämä kaksi muuta sitten ovat? Onko loppu kovinkin erilainen?

--
You sunk my battleship!

Cloud

Posts: 2,162

#183 • • Cloud Game Freak
No siis se normaali lopetus, sekä kaksi vaihtoehto lopetusta, sitten on tietysti se kaikista paras.. Ainakin hentai porukan mielestä =?)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Arc

Posts: 69

#184 • • Arc Lurker

Cloud:
No siis se normaali lopetus, sekä kaksi vaihtoehto lopetusta, sitten on tietysti se kaikista paras.. Ainakin hentai porukan mielestä =?)



Nyt kyllä kerrot niistä kahdesta muusta - joista en selkeästikkään tiedä - enemmän! *pahis*

--
You sunk my battleship!

Zimeon

Posts: 310

#185 • • Zimeon
Hopeanuolta on tullut kateltua enemmän ku kerran, esim. japanilainen vähemmänleikattu version.
iriil

Posts: 371

#186 • • iriil
Ah..mitä olen tehnyt tämän viikon? Katsonut nettiteeveestä Chrno Crusadea, jaksot osaan jo ulkoa mutta se piirrostyyli on niin viehättävä. Jos olisi rahaa niin hankkisin itselleni ikiomaksi joitaikin kappaleita. Akira oli ensimmäinen joka iski. Hopeanuolta katsoi lapsena, nyt olisi tarkoitus lainata kaverilta koko sarja VHS-kasetteina.
Minulle kyllä kelpaa lähes mikä tahansa piirretty. Kiitos 7- ja 9-vuotiaiden siskojen pääsen katomaan uusimpia piirrettyjä heti kun ne vain ilmestyvät myyntiin. Saivat viime jouluna lahjaksi Henkien kätkemän, jota eivät ole vieläkään katsoneet koska minä pihistin sen omaan hyllyyni. Se on vain niin ihana!

Jollakin tasolla olen kai wannabe-cartoon/anime.*iihhih*
demonchild

Posts: 302

#187 • • demonchild Crazy/Beautiful
Narutoo tullut seurattua ja vähän liiankin. Nyt hirveässä horkassa odotan seuraavaa episodia.. Addikti? Ehdottomasti

--
Kiitos ja anteeksi

Arc

Posts: 69

#188 • • Arc Lurker

demonchild:
Narutoo tullut seurattua ja vähän liiankin. Nyt hirveässä horkassa odotan seuraavaa episodia.. Addikti? Ehdottomasti



Narutossa kyllä ärsyttää aika mielettömästi se turhan muistelun määrä. Tarpeettoman suuri osa episodeista menee vanhojen asioiden moninkertaiseen muisteluun..Itse soisin myös, että jossain vaiheessa edettäisiin ajassa eteenpäin hieman hanakammin ja sarjan hahmot vanhenisivat. Mangapuoli etenee Naruton suhteen mielestäni tässä vaiheessa mielenkiintoisemmin, kuin anime..Asiaan saattaa ehkä vaikuttaa sekin, että tuo mitä siinä nytten tapahtuu, on tullut luettua aikaa sitten. *nauru*

--
You sunk my battleship!

Cloud

Posts: 2,162

#189 • • Cloud Game Freak

Arc:
---
demonchild:
Narutoo tullut seurattua ja vähän liiankin. Nyt hirveässä horkassa odotan seuraavaa episodia.. Addikti? Ehdottomasti

---


Narutossa kyllä ärsyttää aika mielettömästi se turhan muistelun määrä. Tarpeettoman suuri osa episodeista menee vanhojen asioiden moninkertaiseen muisteluun..Itse soisin myös, että jossain vaiheessa edettäisiin ajassa eteenpäin hieman hanakammin ja sarjan hahmot vanhenisivat. Mangapuoli etenee Naruton suhteen mielestäni tässä vaiheessa mielenkiintoisemmin, kuin anime..Asiaan saattaa ehkä vaikuttaa sekin, että tuo mitä siinä nytten tapahtuu, on tullut luettua aikaa sitten. *nauru*



Juu narutolle on tullut InuYasha syndrooma, mikä tapahtuu oikeastaan kaikille yli 100 jaksoa pitkille sarjoille. Ne jumahtavat paikalleen ja todellisuudessa mitään uutta ei tapahdu. Samoja pahiksia mätetään jaksosta toiseen kunnes jaksossa 200+ ne viimein voitetaan.. Saman asian voitaisiin tehdä 20 jaksossa, mutta 100 jaksoa on kivempaa ja myy enemmän =).

Onneksi Narutossa on sentään enemmän "pää" pahiksia kuin yksi kuten InuYashasssa on.. ON hivenen enemmän vaihtelua.

Mangaa ja animea ei minusta saa koskaan verrata toisiinsa. Ne ovat aina hyvinkin erilaisia. Tapahtuu asiat eri järjestyksessä, Tapahtuu eri asioita.. etc etc..


Kaikki vaan katsomaan Transformersejen japanilaista versiota. Tai ThunderBirdien japski versioo.. siinä vasta härkä sarjat.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Arc

Posts: 69

#190 • • Arc Lurker
Njooh, olet kyllä sikäli Cloud ihan oikeassa tuosta, ettei pitäisi noita lähteä vertailemaan..
Kertoisitkos tosta NGE:n yhdestä lopetuksesta, josta tuossa hieman ylempänä jo kyselinkin?

--
You sunk my battleship!

darkfr

Posts: 232

#191 • • darkfr d:play

Tres:
Ja animeleffojen kuningas on tietysti Totoro:
totoro.jpg

*joo*



word!

--
4/4

Cloud

Posts: 2,162

#192 • • Cloud Game Freak

Arc:
Njooh, olet kyllä sikäli Cloud ihan oikeassa tuosta, ettei pitäisi noita lähteä vertailemaan..
Kertoisitkos tosta NGE:n yhdestä lopetuksesta, josta tuossa hieman ylempänä jo kyselinkin?



ai Siitä hentai lopetuksesta??? hehe ei pitäis olla kamalan vaikeeta päätellä millanen se on ja mitä siinä tapahtuu.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Displacer

Posts: 1,828

#193 • • Displacer
Nythän tulee Subilta laadukasta animea kaikille vain sailormoonia ja pokemonia ym katsoneille.

Neon Genesis Evangelion oli aikoinaan ensimmäinen animesarja minkä katoin ja voin kyllä suositella sitä vieläkin ainakin paremman puutteessa. Vielä kerkiää mukaan, tänään tulee toinen vai kolmas jakso. *hihu*

Anime on hyvää krapulapäivän katsottavaa, varsinkin Narutot ja muut vastaavat ei niin "raskaat" sarjat.
Arc

Posts: 69

#194 • • Arc Lurker
Tässä ihan hiljattain tuli vuokrattua ja katsottua varsin upea pätkä nimeltä "Jin Roh", mutta eipä ole kyseisen pätkän laatu mitenkään odottamatonta, kun katsotaan ketä sieltä takaa taas löytyykään (väkeä GitS:n ja Cowboy Bebopin luojilta, muistaakseni). Myös korealainen "Wonderful Days" oli todella viihdyttävä ja hieno elokuva, suosittelen näitä kaikille, jos vain eteen sattuu.

--
You sunk my battleship!

Mio

Posts: 1,010

#195 • • Mio

Arc:
Myös korealainen "Wonderful Days" oli todella viihdyttävä ja hieno elokuva, suosittelen näitä kaikille, jos vain eteen sattuu.



Juu toiminu meillä kotona ainaki sunnuntain löhöilyn ohessa...siin on semmost metkaa unista fiilistä : )
Epailija

Posts: 5,636

#196 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Arc:
Myös korealainen "Wonderful Days" oli todella viihdyttävä ja hieno elokuva, suosittelen näitä kaikille, jos vain eteen sattuu.



Suosittelen myös. Vaikka henkilöanimaatio jättääkin välillä toivomisen varaa ja itse elokuvaa vaivaa kevyt tylsyys, niin suuremmat viat onneksi puuttuvat ja lisäksi tarjolla on muutama audiovisuaalisesti varsin kaunis hetki.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Arc

Posts: 69

#197 • • Arc Lurker
Olisiko ihmisillä suositella lisää vastaavanlaisia laatupätkiä? *täh*

--
You sunk my battleship!

Tetsu

Posts: 688

#198 • • Tetsu Naksutohtori

Arc:
Olisiko ihmisillä suositella lisää vastaavanlaisia laatupätkiä? *täh*



Samurai Champloo. *joo*
whispering

Posts: 871

#199 • • whispering Super Juusto

Tetsu:
...


...oon nähny sun avatarin ennenkin, kirjotteletko Animeunionin foorumilla?
Tetsu

Posts: 688

#200 • • Tetsu Naksutohtori

whispering:
---
Tetsu:
...
---

...oon nähny sun avatarin ennenkin, kirjotteletko Animeunionin foorumilla?



Kyllä. Kiva nähdä että täälläkin on kyseisen foorumin jäseniä.