ParodY:
Täytyy myöntää että Watase Yuu on yksi suosikeistani*plur* Omistan melkein kaikki sen mangat ja FYstä sekä Ayasi no celesistä löytyy jopa pari DVDtä hyllyltä
Minkä kielisiä sulla on? Kun jos oikein muistan niin enkuksi fushigia ei ole ilmestynyt vasta kuin osaan 9 (tai kymmenen saakka).
Mulla on kanssa VHS:llä koko sarja, kaikki 52 osaa. En varmaan koskaan kyllästy siihen!
Ja tilasin Ayasi no cerestä itselleni, maanantaina putkahtaa postista
Pidän Watasen ns. terävästä piirtojäljestä ja ne miehet. Tasuki voisi ryömiä mun makuuhuoneeseen ihan koska vaan!
Nyt vaan odotan innolla että DNAngelin ja Angel Sanctuaryn englanninkieliset osat julkaistaisiin
Jotenkin olen kuitenkin huomannut, että mulle on mangan ja animen välille tullut sama kuin kirjojen ja elokuvien välille.
Tietty leffat katson mutta jotenkin sarjat jää vähemmälle koska manga on niin paljon parempaa. Mutta jos käsiini jotain sarjaa saan niin tietysti sen katson myös. Onhan ne kuitenkin ihan omaa luokkaansa.
Ovatkos muuten ihmiset paljon osteskelleet suomenkielistä mangaa? Ranmaa ja Dragon Ballia? Olisin kiinnostunut klubbarilaisten mielipiteistä.