Cloud:
---
Tetsku:
Tässä itse viimeaikoina olen alkanut tykästymään draamoihin. Esim vähän aikaa sitten näin sarjan nimeltä Kimi Ga Nozomu Eien. Loistavaa ihmisuhdetraamaa. Rurouni kenshin OVA:t ovat taas kovaa laatua historiallisen draaman ystäville, esim minulle. (Tämä siis oma mielipiteeni)
---
mites on siis "kova" draama vainko? vai meneekö tyyliin kokoro library eli pehmo söpö draama, ilman ampumista tappelua tms.. vai pitääkö sen olla koululais draamaa? Vai ehkä aikuis draamaa jossa liikutaan seksuaalisuuden maailmassa tms ja se on jo lähellä hentaita?
en suosittele kenshinistä katsomaan muuta.. korkeintaan elokuva.. normaali sarja kun on aivan erilainen kuin ova.
Juu, tässä taas huomaa sen kuinka huonosti osaan joskus asioita selittää. pahoitteluni siitä.
No siis melkein kaikki draamat menee. Onneksi on sen verran laaja tuo maku. Mutta päätös on vaikea koululais draaman ja aikuis draaman välillä. Kuitenkaan sillä seksuaalisella materiaalilla ei tarvitse olla sitä suurinta pääosaa tässä. Mutta ei mikään liian ylikuutti söpöily niin hirveästi iske.