Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,053,692 views

Damien

Posts: 2,882

#2182 • • Edited Damien [tr3ox]
Berliinin kannabispolitiikka on nyt selvästi Hollantia liberaalimpi

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Berliinin+kannabispolitiikka+on+nyt+selv%C3%A4sti+Hollantia+liberaalimpi/1135259007258

Nyt berliiniläinen voi kulkea 15 grammaa kannabista taskussaan ilman, että siitä kiinni jäädessä seuraisi syyte. Ennen raja oli kymmenen grammaa.
Damien

Posts: 2,882

#2185 • • Damien [tr3ox]
Miten kasvi voi lisätä toisen aineen saatavuutta? *ding*Eikös se ole vallitseva lainsäädäntö, mikä mahdollistaa korkeaprosenttisen katteen laittomien päihdeaineiden pimeästä myynnistä?
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#2186 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
Mun mielest cannabis pitäis laillistaa koska siint oikeest saa semmoisen hyvän stressin poistolääkkeen, itse pössyttelen joskus 2-5 kertaa vuodessa mutta vain silloin kun stressi taso on niin kova ettei meinaa millään rentoutua, ihan sama jos polttais tupakkaa mut ei kuitenkaa :D hehe... mietin kans et jos sen laillistais niin sen saatavuus pitäis rajoittaa koska jotkun voisi käyttää sitä vääriin tarkoituksiin :/
SamHard

Posts: 2,098

#2188 • • Edited SamHard
EU-raportti: KANNABIS tupakkaa ja alkoholia TURVALLISEMPAA. Mutta sehän on tiedetty jo ajat, ja jatkuvasti tutkimukset osoittavat saman asian. Alkoholi
tappaa tuhansia pelkästään Suomessa vuosittain suoraan ja epäsuoraan.
Tupakka lähelle saman verran. Rasva sekä huonot elintavat tuhansia.
Kannabis? Olisiko todellakin järkevä kaikkien kannabista demonisoivien ja
täyttä fiktioon perustuvaa"tietoa" levittävien viranomaisten sekä muitten
vastustavien osapuolten, vain myönnettävä kymmenet tutkimustulokset
ja täysin kiistattomat yhteydet muitten nautintoaineitten tappavuudesta.
On totta, että kannabis saattaa passivoittaa, ja lisätä riskiä masennukseen,
ja jopa äärimmäisen harvoin laukaista "piilossa" olleen skitsofrenian.

Alkoholi ei aiheuta käyttäjälleen minkäänlaisia mielenterveysongelmia, eikä
fyysisiä ongelmia, saati sitten vaikuta perhesuhteisiin, hukkumiskuolemiin,
kolareihin, väkivaltaan, työsuhteisiin vain isoimmat ongelmat mainitakseni.
Mikä on siis ongelma? Ihmiset jotka eivät myönnä täysin selviä faktoja, vaan
haluavat elää pumpulissa ja ignoroida tutkimustulokset sekä tilastolliset
hurjat faktat!

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288
SamHard

Posts: 2,098

#2189 • • SamHard

Replying to Kannabiksen laillistaminen:


---
astaroth, 17.8.2010 00:59:
Kannabis lisännyt kovien huumeiden saatavuutta

---


- Kannabiksen myyjillä on lähes aina kaikkea muutakin kaupaksi käyvää, kuten amfetamiinia ja ekstaasia, Hakamäki sanoo.

löl, mistäköhän hatustakin toi on vedetty.




Haha ei voi kun hymyillä tolle "tiedolle"*justjoo**nauru*
Eikun siis on se totta, mä tunnen kymmeniä kannabiksen käyttäjiä ja
olen elämäni aikana tavannut varmaan 200 kannabiksen käyttäjää
ja kaikki myy herrsskaaa ja kokkelia!*nauru*
mikros

Posts: 11

#2190 • • mikros mikrobitch
Kannabis on varmasti kyllä tupakkaa ja varsinkin alkoholia turvallisempaa, mutta mitä itse olen noita kannabiskäyttäjiä nähnyt pöllyissään niin ihan sekopäistä porukkaa. Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.

Meitsille jäänyt huono kuva tästä ja sen käyttäjistä.
COBALT

Posts: 1,407

#2191 • • COBALT akitaattori

Replying to Kannabiksen laillistaminen:

Kannabis on varmasti kyllä tupakkaa ja varsinkin alkoholia turvallisempaa, mutta mitä itse olen noita kannabiskäyttäjiä nähnyt pöllyissään niin ihan sekopäistä porukkaa. Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.

Meitsille jäänyt huono kuva tästä ja sen käyttäjistä.




Agressiivinen kannabiksen käyttäjä? Väkivaltainen kannabiksen käyttäjä?
Jos toi läppä oli tarkoitettu provoksi, niin hemmetin huono sellanen. Niin älyvapaa ja kaiken mahdollisen informaation vastainen läppä on!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

mikros

Posts: 11

#2192 • • mikros mikrobitch

Replying to Kannabiksen laillistaminen:


---
Kannabis on varmasti kyllä tupakkaa ja varsinkin alkoholia turvallisempaa, mutta mitä itse olen noita kannabiskäyttäjiä nähnyt pöllyissään niin ihan sekopäistä porukkaa. Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.

Meitsille jäänyt huono kuva tästä ja sen käyttäjistä.
---



Agressiivinen kannabiksen käyttäjä? Väkivaltainen kannabiksen käyttäjä?
Jos toi läppä oli tarkoitettu provoksi, niin hemmetin huono sellanen. Niin älyvapaa ja kaiken mahdollisen informaation vastainen läppä on!



Sori ei tää mikään läppä ole. Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen. En sitten tiedä onko kyseiset henkilöt sitten vetäny jotain muutakin, siitä en tiedä, mutta kokemukseni on tämä. Minkäs minä sille voin?
ValaX

Posts: 3,891

#2193 • • ValaX
Omat kokemukseni kannabiksesta ovat olleet, että olen kikattanut maha kippurassa aina mitättötimille asioille ja ei tietoakaan mistään arkressiivisesta käytääytymisestä ja samaa olen havainut muissakin. Alkoholilla sen sijaan olen havainnut usein noita agressiivisa ja väkivaltaisia vaikutuksia. Tosin kanabis kokeiluni eivät ole kauhen isot. Erinäisillä lääkkeilläkin voi olla vaikutusta asiaan? Olisko se sekakäyttö tässä tapauksessa kaiken pahan a ja o?
serotonot

Posts: 3,137

#2194 • • serotonot Paul Easy

Replying to Kannabiksen laillistaminen:


---

---
Kannabis on varmasti kyllä tupakkaa ja varsinkin alkoholia turvallisempaa, mutta mitä itse olen noita kannabiskäyttäjiä nähnyt pöllyissään niin ihan sekopäistä porukkaa. Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.

Meitsille jäänyt huono kuva tästä ja sen käyttäjistä.
---



Agressiivinen kannabiksen käyttäjä? Väkivaltainen kannabiksen käyttäjä?
Jos toi läppä oli tarkoitettu provoksi, niin hemmetin huono sellanen. Niin älyvapaa ja kaiken mahdollisen informaation vastainen läppä on!
---


Sori ei tää mikään läppä ole. Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen. En sitten tiedä onko kyseiset henkilöt sitten vetäny jotain muutakin, siitä en tiedä, mutta kokemukseni on tämä. Minkäs minä sille voin?



Niin. tiedäthän sä sen ettei kannabis ole pulveria jota nuuskataan nenään tai piikitetään?
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2195 • • Edited kuilu ja kummitus

Replying to Kannabiksen laillistaminen:

mikros: Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.



mikros: Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen.
---
Minkäs minä sille voin?


No älä ole koko ajan niin "pöllyissä"?

Tos enstex sanot "yleensä väkivaltasia" ja sit tokas "aina väkivaltasia". Kumpis se oikee on? Vai ootko taas "pöllyissäs"?

PS. Mikäs helvata tätä quotea vaivaa?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Worin

Posts: 526

#2196 • • Worin
En usko et mikään estää kannabiksen polttelijaa olemasta aggressiivinen jos on sellanen selvinkinpäin. Mut onhan se nyt viinalle tuhat kertaa tyypillisempää. On paljon todennäkösempää et jampat on poltellu ja juonu viinaa.

Vala: Tuliskin joka kerta tollanen hihittely fiilis. En nyt polttele kun ehkä pari kertaa vuodessa (muilta pummaten), mut ehkä just sen takia on tullu kyllä tosi huonojakin fiiliksiä kuten sydämen tykytystä, pään särkyä ja muita tosi vastenmielisiä oloja. Enkä jumitustakaan laske kovin positiiviseks olotilaks.

Ehkä sen takia just ois hyvä saada aine säädösten piiriin ja kauppoihin niin ei olis niin jumalaton hajonta vahvuudessa ja lajikkeissa niinkun tällähetkellä on. Puhun ihan pelkästään kukasta, eikait kukaan nykyään muuta polttele kun suomessa on kotikasvattajia pilvin pimein.

Omalle kohdalle ois sama tietysti vaikka ei koko ainetta ois olemassakaan, mut on tässä se älytön etu viinaan (kaljaan!) verrattuna ettei tuu krapulaa. Siihen ne edut mun silmissä jääkin, kun nauttiminenkin on niin hankalaa, jos ei polta röökiä, kun keuhkot ei savua oikein siedä yskimättä.
mikros

Posts: 11

#2197 • • mikros mikrobitch

Replying to Kannabiksen laillistaminen:


---
mikros: Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.
---



---
mikros: Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen.
---
Minkäs minä sille voin?
---

No älä ole koko ajan niin "pöllyissä"?

Tos enstex sanot "yleensä väkivaltasia" ja sit tokas "aina väkivaltasia". Kumpis se oikee on? Vai ootko taas "pöllyissäs"?

PS. Mikäs helvata tätä quotea vaivaa?



Niin siis itsehän en käytä. Meinasin että kun olen pölllyissä olevia ihmisiä tavannut.
Kimbou

Posts: 608

#2198 • • Kimbou
ihan yks lysti mulle, poltan jos siltä tuntuu oli laillista tai ei. nykynen toimintamalli sopii oikein hyvin.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2200 • • kuilu ja kummitus
http://stopthedrugwar.org/chronicle/2010/oct/01/california_governor_signs_mariju

California Gov. Arnold Schwarzenegger (R) Thursday signed into law a bill that decriminalizes the possession of up to one ounce of marijuana. The bill reduces simple possession from a misdemeanor to an infraction.


arnold_joint.jpg

(Ja se on siis 28.3 g se unssi.)

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.