2,281 posts, 115 pages, 1,092,224 views
Replying to Kannabiksen laillistaminen:
astaroth, 17.8.2010 00:59:
Kannabis lisännyt kovien huumeiden saatavuutta
---
astaroth, 17.8.2010 00:59:
Kannabis lisännyt kovien huumeiden saatavuutta
---
- Kannabiksen myyjillä on lähes aina kaikkea muutakin kaupaksi käyvää, kuten amfetamiinia ja ekstaasia, Hakamäki sanoo.
löl, mistäköhän hatustakin toi on vedetty.
Kannabis on varmasti kyllä tupakkaa ja varsinkin alkoholia turvallisempaa, mutta mitä itse olen noita kannabiskäyttäjiä nähnyt pöllyissään niin ihan sekopäistä porukkaa. Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.
Meitsille jäänyt huono kuva tästä ja sen käyttäjistä.
---
Kannabis on varmasti kyllä tupakkaa ja varsinkin alkoholia turvallisempaa, mutta mitä itse olen noita kannabiskäyttäjiä nähnyt pöllyissään niin ihan sekopäistä porukkaa. Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.
---
Agressiivinen kannabiksen käyttäjä? Väkivaltainen kannabiksen käyttäjä?
Jos toi läppä oli tarkoitettu provoksi, niin hemmetin huono sellanen. Niin älyvapaa ja kaiken mahdollisen informaation vastainen läppä on!
---
---
---
Agressiivinen kannabiksen käyttäjä? Väkivaltainen kannabiksen käyttäjä?
Jos toi läppä oli tarkoitettu provoksi, niin hemmetin huono sellanen. Niin älyvapaa ja kaiken mahdollisen informaation vastainen läppä on!
---
Sori ei tää mikään läppä ole. Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen. En sitten tiedä onko kyseiset henkilöt sitten vetäny jotain muutakin, siitä en tiedä, mutta kokemukseni on tämä. Minkäs minä sille voin?
mikros: Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.
mikros: Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen.
---
Minkäs minä sille voin?
---
mikros: Tämä on tietysti yksilö/tapauskohtaista ja toki alkoholi tekee myös saman mutta pöllyissä ollut posse on yleensä ollut väkivaltaista ja agressiivista. Jopa enemmän kuin alkoholisoituneet kumppaninsa.
---
---
mikros: Aina kun olen kannabis-käyttäjän pöllyissä tavannut niin hän on ollut jollain tavalla agressiivinen tai väkivaltainen.
---
Minkäs minä sille voin?
---
No älä ole koko ajan niin "pöllyissä"?
Tos enstex sanot "yleensä väkivaltasia" ja sit tokas "aina väkivaltasia". Kumpis se oikee on? Vai ootko taas "pöllyissäs"?
PS. Mikäs helvata tätä quotea vaivaa?
California Gov. Arnold Schwarzenegger (R) Thursday signed into law a bill that decriminalizes the possession of up to one ounce of marijuana. The bill reduces simple possession from a misdemeanor to an infraction.