lunity, 7.8.2005 22:22:
---
Tanjiz, 7.8.2005 22:03:
*eiei*x1000
---
Onko toi komentti keskustelun suuntaan vai oma mielipide asiasta?
Todellakin mun oma mielipide. Ei mun mielestä tällasesta asiasta edes tarvii keskustella*piis*
2,281 posts, 115 pages, 1,095,246 views
lunity, 7.8.2005 22:22:
---
Tanjiz, 7.8.2005 22:03:
*eiei*x1000
---
Onko toi komentti keskustelun suuntaan vai oma mielipide asiasta?
Tanjiz,
---
Todellakin mun oma mielipide. Ei mun mielestä tällasesta asiasta edes tarvii keskustella*piis*
lunity, 7.8.2005 22:36:
---
Tanjiz,
---
---
Keskustelu on aina hyvästä.
Klubbarilaisten enemmistö on kumminkin laillistamisen puolella. Johtuneeko ikäjakaumasta, vapaamielisyydestä vai mistä
Sitten kun ihmiset on siinä vaiheessa että käyvät äänestämässä(vaaleissa), niin tämä ei ehkä kumminkaan ole se tärkein kriteeri....
Hyvä hyvä
Tanjiz, 7.8.2005 22:41:
En kyl osaa sanoo, miks enemmistö haluu, et se laillistettais*täh*
Android, 7.8.2005 22:44:
---
Tanjiz, 7.8.2005 22:41:
En kyl osaa sanoo, miks enemmistö haluu, et se laillistettais*täh*
---
No jos vaikka aloittaisit sivulta 1 ja alat lukemaan läpi.
Tanjiz, 7.8.2005 22:54:
Oikeastaan mulle on ihan sama, miks jotkut haluis sen laillistamista.. Mä en edes viitsi alkaa lukeen niitä syitä, koska emmä usko et mun mielipide siitä muuttuis.. Tää asia ei vaivaa mua mitenkään, eikä mulla oo täs mitään ongelmaa.. Laki tällaisenaan, et se on laitonta, on hyvä. Toivottavasti sunkaan elämä ei kärsi sen takii, et tää kyseinen aine ei oo laillista..
Oikeastaan mulle on ihan sama, miks jotkut haluis sen laillistamista.. Mä en edes viitsi alkaa lukeen niitä syitä, koska emmä usko et mun mielipide siitä muuttuis.. Tää asia ei vaivaa mua mitenkään, eikä mulla oo täs mitään ongelmaa.. Laki tällaisenaan, et se on laitonta, on hyvä. Toivottavasti sunkaan elämä ei kärsi sen takii, et tää kyseinen aine ei oo laillista..
phanatic, 7.8.2005 22:58:
---
---
Kunpa kaikki toimisi kuten sinä, niin mitkään lait eivät koskaan muuttuisi. Eikö olisi ihan hyvä miettiä, miksi on sitä mieltä kuin on, ja miksi vastapuolen mielipide ei miellytä? Saattaisit jopa oppia jotain uutta samalla.
Tanjiz, 7.8.2005 23:15:
a joo.. Toivotaan vaan, et joku kaunis päivä kaikki kama olis laillista! Maailma näyttäis sillon niin ihanan kauniilta ihmisten päiden sisällä.
Android, 7.8.2005 23:20:
---
a joo.. Toivotaan vaan, et joku kaunis päivä kaikki kama olis laillista! Maailma näyttäis sillon niin ihanan kauniilta ihmisten päiden sisällä.
---
JOOO!!!!! JA SEURAAVAKS VARMAAN HALUTAAN LAILLISTAA MURHAKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuka helvetti jotain tällaista on väittänyt? Tämän topicin nimi on kannabiksen laillistaminen, en voi käsittää mistä revit tuon "kaikki kama"-läpän. Kuka tässä topicissa on argumentoinut jonkun muun laittoman päihteen laillistamisen puolesta? [iso]Näytä se viesti minulle![/iso]
Tanjiz, 7.8.2005 23:41:
Sullehan tämä tuntuu olevan tosi tärkee asia*hymy* Okei, unohdetaan muut huumeet, mut kuitenkin: kannabis=huume, ja edelleenkin mielestäni huumeet ovat pahasta*joo* Ja sit ku täällä jengi polttais hatsia laillisesti, se madaltaisi kynnystä kokeilla myös muuta kamaa, ku hatsi ei enää jonkun ajan päästä riittäis, eikä olis niin "siisti uus juttu", ja sen johdosta yhä useampi olis koukussa kovempiin aineisiin, ja tästä niin vaarattomasta savujen polttelusta tulis vaan apukeino saada helpommin uni muutaman päivän piriputken jälkeen.. Ja sit aamulla pitää polttaa savut, että sais päivän käyntiin, mut sit ei kuitenkaan saa mitään aikseks..
hallucinogen, 8.8.2005 00:03:
---
Sullehan tämä tuntuu olevan tosi tärkee asia*hymy* Okei, unohdetaan muut huumeet, mut kuitenkin: kannabis=huume, ja edelleenkin mielestäni huumeet ovat pahasta*joo* Ja sit ku täällä jengi polttais hatsia laillisesti, se madaltaisi kynnystä kokeilla myös muuta kamaa, ku hatsi ei enää jonkun ajan päästä riittäis, eikä olis niin "siisti uus juttu", ja sen johdosta yhä useampi olis koukussa kovempiin aineisiin, ja tästä niin vaarattomasta savujen polttelusta tulis vaan apukeino saada helpommin uni muutaman päivän piriputken jälkeen.. Ja sit aamulla pitää polttaa savut, että sais päivän käyntiin, mut sit ei kuitenkaan saa mitään aikseks..
---
Juotko alkoholia? Tuntuuko susta ettei se oo enään niin siistii juttu ja haluat kokeilla jotain muuta?
---
Okei, unohdetaan muut huumeet, mut kuitenkin: kannabis=huume, ja edelleenkin mielestäni huumeet ovat pahasta*joo*
Ja sit ku täällä jengi polttais hatsia laillisesti, se madaltaisi kynnystä kokeilla myös muuta kamaa,
Vprobe, 7.8.2005 20:55:
---
Dzmal, 7.8.2005 09:06:
---
AAAhhah, teh [iso]portti[/iso]!!1!
Mietippä nyt vielä hetki. Postauksessasi on muutakin ristiriitaista ja älytöntä kuin porttiteoria ja "tossa ois tarjolla ilmaseks hyvää amfetamiinia."
Eli: mikäli mainitsemassasi teh PORTTI- tilanteessa kannabis olisi laillista, kyseinen pössyttelijä menee hankkimaan sitä jostain alkon kaltaisesta liikkeestä (tai jos on alaikäinen niin pyytää isoveikkaa hakemaan), eikä näin ollen joudu missään välissä tekemisiin sen hämärän tuulipukuveikon kanssa joka jakaa lapsosille ilmaista piriä kulman takana. Näin pienenee todennäköisyys sen pirin kokeilemiseen. Jollei sitten vartavasten sitä halua kokeilla, jolloin kannabiksen laillisuus ei taas vaikuta tilanteeseen millään tapaa.
---
Voi luoja. Missä on miehen sisälukutaito?
Olisko kyse vaikka käänteishuumorista?
Lue viestini läpi ja yritäppä hahmottaa mitä siinä nimenomaan yritän sanoa.
....nimittäin JUURI tuota mitä sinä tässä viestissä.
---
..lässyn lässyn..
Hitto soikoon, huumeet on pahasta! Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
..lässyn lässyn..
Ja sit aamulla pitää polttaa savut, että sais päivän käyntiin, mut sit ei kuitenkaan saa mitään aikseks..
Ei ku kato mähän oon ite itse enkeli..
---
Android, 7.8.2005 23:20:
---
---
JOOO!!!!! JA SEURAAVAKS VARMAAN HALUTAAN LAILLISTAA MURHAKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuka helvetti jotain tällaista on väittänyt? Tämän topicin nimi on kannabiksen laillistaminen, en voi käsittää mistä revit tuon "kaikki kama"-läpän. Kuka tässä topicissa on argumentoinut jonkun muun laittoman päihteen laillistamisen puolesta? [iso]Näytä se viesti minulle![/iso]
---
rbc, 9.8.2005 18:12:
olisiko joku hyvä ja kertoisi kuinka cannabiksen laillistaminen on vaikuttanut hollannissa, kiitos.
Sixtus, 9.8.2005 18:24:
Tanjizille on ainakin näyttänyt suomen huumevalistus toimineen=) Tietty sit on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät ihan itsenäiseenkiin ajatteluun.