2,281 posts, 115 pages, 1,095,262 views
Ja sinun uskosi perustuu mihin? Siihen että uskot niin? Siihen että kannabis on paha?Lucia:
Mutta minä kun en todellakaan usko että laillistaminen auttaisi asiaa.
Et/te pysty muuttamaan mieltäni vaikka kuinka saarnaisitte tai vihjaisitte etten tiedä mistä puhun, ja turha siitä on vetää hernettä nenään.
Lucia:
En perustellut mitenkään ihan vaan sen vuoksi kun en ole kiinnostunut aiheesta niin paljoa. Yksinkertaisesti pelkään että jos kannabis laillistetaan, niin siitä tulee jonkinlainen buumi, henkkoht en jaksa katsoa ihmisiä jotka ovat kannabiksen vaikutuksen alaisina.
Enkä nyt sano että kaikille näin kävisi, mutta muutamat ystävät ovat pilanneet elämänsä kannabiksen kautta siirtymällä vahvempiin aineisiin. En haluaisi kuulla enää yhdestäkään vanhasta ystävästä että tämä on löydetty kadulta yliannostuksen vetäneenä.
Se tarkoittaa ainakin sitä että olisi parempi jos olisit pitänyt pääsi kiinni jos et kantaasi pysty/vaivaudu perustelemaan. Monessakohan topikissa tämä sama asia pitää käydä läpi...ravec:
Tarkoittaako tämä sitä että olen nyt v*tun idi-otti kun en perustellut, miksi gannabishda ei pidä laillistaa?
Kerro ihmeessä, odotan suurella mielenkiinnolla kuulevani kuinka syvälle kallonpohjaasi herneet ovat pureutuneet Mutta muista perustella, ettei tarvitse huomauttaa asiasta enää toistamiseen. Eikä tässä ole kyse MINUN haluistani, vaan yleisestä järjenkäytöstä ja topiccien luettavuudesta, olen pahoillanii jos tämä on sinulle liian vaikeaa ymmärtää.ravec:
Haluatko kantani, jos SINÄ olet se äänikello, joka aukoo joka topikissa päätään, jos kaikki jutut eivät ole niinkuin SINÄ haluat!
Ei terve!!!!
Lucia:
Viinan laillisuudesta on vähän paha sanoa mitään kun se nyt sattuu jo olemaan laillista.