2,281 posts, 115 pages, 1,117,087 views
Avernian:
Capsit poies topikkien nimistä, kiitos.
Angelus:
---
toma:
---
Tres:
(perusteettomien yksittäisten viestien
tarpeettomuutta alleviivatakseni jatkan
niiden postailua kunnes kaikki liittävät
kätensä yhteen ja laulavat 'kumbaiaa')
---
*liittää kädet yhteen*
KUMBAIAAA MY LOOORD, KUMBAIAAAAAAA!
---
*nodnod* samaa mitä edellinen sanoi
mun mielest kannabis pitäis laillistaa Suomessa, eikä sitä voi laskee mikskään kunnon huumeeks. alkoholiin verrattuna terveyshaitat on pienemmät ja alkoholi aiheuttaa huomattavasti väkivaltaa toisin ku kannabis...
Ja kuka on puhunut kokonaisvakutuksista kansakuntaan? Itse käsittäisin että tässä vertailtiin enemmän aineita kuin niiden kansanterveydellistä vaikutusta. Olkoonkin että asian perustelut olivat vähintäänkin hukassa.Hyzenthlay:
niin, ja kumpaakohan käytetään enemmän?
toma:
Jep, capsit on aika turhia. Mutta ne ovat vielä pientä verrattuna Klubituksen topikkien normaalitasoon. Ei isoja alkukirjaimia, höpöhöpö-mukapuhekieltä, parikin yhdyssanavirhettä muutaman sanan mittaisessa nimessä jne... *puistatus*
Ja jos olisit tutustunut asiaan, niin ehkä tietäisit että yksi tärkeimpiä perusteita kannabiksen laillistamiselle on juuri estää ihmisiä siirtymästä vahvempiin aineisiin kannabiksen kautta. Porttiteoria itsessään kun on kuollut ja kuopattu paikkansa pitämättömänä jo ajat sitten.Lucia:
Enkä nyt sano että kaikille näin kävisi, mutta muutamat ystävät ovat pilanneet elämänsä kannabiksen kautta siirtymällä vahvempiin aineisiin. En haluaisi kuulla enää yhdestäkään vanhasta ystävästä että tämä on löydetty kadulta yliannostuksen vetäneenä.
Sun kanssa on varmaankin mukava jutella kun jo etukäteen päätät, et sä oot oikeessa eikä kantasi siitä muutu.Lucia:
Mutta minä kun en todellakaan usko että laillistaminen auttaisi asiaa.
Et/te pysty muuttamaan mieltäni vaikka kuinka saarnaisitte tai vihjaisitte etten tiedä mistä puhun, ja turha siitä on vetää hernettä nenään.