Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 634,483 views

MiMoSa

#701 • • MiMoSa
Tänään on mun 3. päivä polttamatta. Vielä ei oo kertaakaan tehny tiukkaa, eikä juurikaan edes mieli.*iloinen*Välillä tulee sellanen outo olo, et mitäköhän sitä tekis kun on tottunu käymään röökillä mut se menee nopeesti ohi kun ajattelee jotain muuta.

Purkkaa oon syöny, mutta en hirveesti. Se on nimittäin ihan kamalan makusta!!!*dissaa* Mun piti eilen ostaa laastareita kun kävin kaupassa mutta unohdin koko jutun..*senkin* Tämä päivä on siis vielä tota purkkaa jauhettava.

Yks ikävä sivuvaikutus tosta purkasta on tullu, en nimittäin saa yöllä nukuttua kunnolla. Mutta eiköhän sekin tästä pikkuhiljaa ala helpottaa.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

itis

#702 • • itis Morning Star
mä lopetinkin jo kaks kuukautta sitten.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Zandy

#703 • • Zandy

Itis, 3.1.2007 09:32:

*whaat* Ootsä lopettanut? Hei, tosi hieno juttu!! *aplodit*
#704 • • Norb Guest
Näit kun lukee niin tekis mieli yrittää lopettaa.. Huom, mulla ei oo koskaan tullu ees mieleen lopettaa xD
itis

#705 • • itis Morning Star

Zandy, 3.1.2007 09:49:
---
Itis, 3.1.2007 09:32:

---
*whaat* Ootsä lopettanut? Hei, tosi hieno juttu!! *aplodit*

Mä luulin että olisitte huomanneet...

--

itis

#706 • • itis Morning Star

Norb, 3.1.2007 09:51:
Näit kun lukee niin tekis mieli yrittää lopettaa.. Huom, mulla ei oo koskaan tullu ees mieleen lopettaa xD

Se tulee siinä vaiheessa kun huomaa et se vaikuttaa reippaasti siihen mitä jaksaa... mun megalomaaniset krapulat väheni kolmannekseen kun lopetin...

--

blueangel

#707 • • blueangel
Maanantaista asti polttamatta...*hikoil*
SamHard

#708 • • SamHard
Haa 3 päivää ilman enkä ole vielä käynyt yhdenkään vaikean asiakkaan
riveleihin kiinni tai edes huutanut*hih*
SecondaryMind

#709 • • SecondaryMind
Vaikeata kun saatana.. Kyllä mä vielä lopetan.
Cloudberry

#710 • • Cloudberry
Tänään tulee vuosi täyteen täysin savuttomana. Välillä on ollut helpompaa ja välillä ihan vitun vaikeeta. Mieluummin olen toki savuton (helpompi hengittää, ei mee rahaa hukkaan, avomiestä ei vituta jne.), mutta ei silti tee mieli juhlistaa tätä "saavutusta" mitenkään. Toivon vaan, että koko paska täyskielletään ennen kuin ehdin sortua uudestaan.

Voin niin kuvitella jonku harmaan maanantain kun marketin kassalla tuumaan, että "No helvetti, miksipäs ei, mitä vitun väliä..", ja kaappaan askin mukaani. Sama juttu alkoholin ja kaiken mulle haitallisen kans - en vaan loppupeleissä jaksa välittää tarpeeksi. *dissaa*
hallucinogen

#711 • • hallucinogen Edain
Itse oon kännitupakoija (tai toivottavasti olin) ja kun on ottanut tarpeeksi keppanaa niin yleensä himo on tullut todella kovaksi ja on ollu pakko käydä ostamassa aski. Eilen olin ekaa kertaa uv lupaukseni jälkeen savuisessa pienessä pubissa jossa yleensä tupruttelen ja tuhdissa humalassa tietenkin, ihme kyllä ei tehnyt edes mieli vaiks oli pientä vitutustakin päällä. Ehkä tää menee ihan hyvin :).

--
pikku-*possu*

kilobitti

#712 • • kilobitti 1-2-3 techno

hallucinogen, 6.1.2007 13:49:
ihme kyllä ei tehnyt edes mieli vaiks oli pientä vitutustakin päällä.

Jossain vaiheessa voi saada kiksejä siitä, että huomaa että pärjää ilman. Semmonen itsensä voittamisen fiilis.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

oooo

#713 • • oooo
Ei onnistu näköjään.. Yksin ollessa onnistuu mutta heti kun tapaan ihmisiä, jotka tupakoivat, ei lakosta ole enää tietoakaan.
Sunflower

#714 • • Sunflower
Viikko täynnä savuttomuutta.

Yksi hiljainen duuni-ilta ravintolassakin selvitetty. Kyllä tämä tästä*joo*
#715 • • Iceman Guest
niin heikkohermoinen kaveri olen, että päätin turvautua zybankuuriin...

Nyt 3 päivää takana ja puol askia päivittäisestä polttelusta hävinnyt... ei vaan tee mieli...

olen luottavaisin mielin... *iloinen*
innae

#716 • • innae PaskaJätkä
Tättärää.
Sellaiset kolme kuukautta savuttomana :)

--
PaskaJätkä

hallucinogen

#717 • • hallucinogen Edain
Eilen tuli oltuun aikamoisessa pierussa ja istuttua sit kapakissa. Puoli iltaa meni siihen kun mietti kuinka hyvää se rööki nyt ois ja toinen puoli meni siihen, että keskittyi olemaan polttamatta :D. Vähän meni siis pubireissu reisille mutta savuttomuus pysyi vaikka se vaikeaa olikin :).

--
pikku-*possu*

Ripzu

#718 • • Ripzu
Jouluna lopetin. Aluksi oli hieman vaikeaa mutta nyt menee hyvin*iloinen*
Oli helppo lopettaa ku pieni aski kesti pari päivää nii tuli poltettua vähäsen.
DJTidyVicious

#719 • • DJTidyVicious Tidy Addict
olen ollut tupakoimatta 13viikkoo ja 1 päivän *jiihaa*

--
Tidy Addict
I Love VC

MiMoSa

#720 • • MiMoSa
Nyt 2 viikkoa savutonta elämää takana.*jiihaa* On ollut yllättävän helppoa. Purkkaa syön pari päivässä eikä kertaakaan oo tullu sellasta oloa että olis pakko päästä röökille. Eilen otin alkoholia ja olin baarissa enkä sielläkään polttanu.*aplodit* Etukäteen olin ihan varma että sorrun siinä vaiheessa kun otan alkoholia, mutta ei tehny ees mieli polttaa. Vähänkö nyt on voittajafiilis!*iloinen* Toivottavasti tästä eteenpäinkin tulee olemaan yhtä helppoa.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*