Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 634,026 views

Chäz

#421 • • Chäz Namutäti
Uuu. 10 paivaa jo ilman tupakkaa *iloinen* mut jos tunnen itseeni niin aloitan varmaan taas viimeistaan ku paasen takas kotiin *blush*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Snaggo

#422 • • Snaggo ;__;
en edes halua lopettaa. vielä. varsin sosiaalista ja hyvää ajanvietettä bussia odotellessa

--
bojoing.

Grizzley

#423 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Charlotte
9 viikkoa ilman tupakkaa *jiihaa* !!!

GO GIRL!! *aplodit*

--
Signature summarily executed for treason

Neko

#424 • • Neko No äläpä kerro enempää

Ana-5000, 19.11.2005 21:27:
[Tupakan polton lopettaminen]
Kaiken kaikkiaan ehdottomasti paras päätös mitä oon tehny pitkään aikaan ja oon kyl helvetin ylpee ittestäni.

Ja syytä onkin, erinomaista! *aplodit*
Rivakka

#425 • • Edited Rivakka T2xikerien
Poltin melkein 11 vuotta ja sain onnekseni lopetettuu noin kahdeksan kuukautta sitten*iloinen*
Ja oon helvetin ylpee itsestäni*joo*

Ja suosittelen kyllä kaikille esim. laastareitten kokeilua!!
Mulle ainakin niistä oli todella suuri apu...
Dacey

#426 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tupakka on pahaa.. se on se samperin tapa *uuh* tänäänkin vaan alkanu oksettamaan ku on yrittäny polttaa *uuh*
Eli on semmonen olo et vois lopettaa mutta kun ei voi *ding* pitää toivoa et tää sama fiilis on seuraavalla vapaalla.. alkaa nyt vähentää ja lopettaa sit. En vaan pysty olee duunissa niitten vierotusmigreenejen kanssa *dissaa* paskan möivät ku elimistö vaatii jatkamaan..
T-rex

#427 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Juhlistan viikonloppuna tupakoinnin lopettamisen vuosipäivää. Ja edelleen ajoittain tekee aivan älyttömästi mieli aloittaa uudelleen tai polttaa edes sen kohtalokkaan yhden. Mutta ei vielä niin paljoa, että olisi ratkennut *hihu*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avernian

#428 • • Avernian Kerettiläinen

T-rex, 24.11.2005 22:08:
Juhlistan viikonloppuna tupakoinnin lopettamisen vuosipäivää.

Jei! *jiihuu*
Missonbileet?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

CM

#429 • • Edited CM

juGis, 8.11.2005 14:58:
Ei varmaan kandee pitää lakkoja, vaan lopettaa *vink*

Lakko se on niin pitkään, ennen kuin kestetään savuttomana hautaan saakka *nauru*

Joo. 2 viikkoa sitten mietin, mitä hyötyä koko röökinpoltosta on. Päädyin itseni kanssa vastaukseen, että se rauhoittaa vaan sitä hermostunutta olotilaa, joka syntyy itse tupakasta. Toissa sunnuntaina sitten vetäsin viimosen röökin. 2 eka päivää hirveät vierotusoireet ja kokoajan mielessä et vois käydä röökillä (tavasta johtuvia todnäk). 4 päivän jälkeen ei enää mitään. Tänään tuli vasta mieleen, etten oo kohta pariin viikkoon polttanu, eikä tee yhtään mieli. Pelkäsin kyllä, että kännissä rupee tekee mieli, mut yllätyksekseni huomasin, ettei tehnytkään yhtään mieli vaikka mulle tarjottiinkin.
Alunperin poltin 5,5v. Sit olin 3,5v polttamatta, alotin uusiks ja poltin 1,5v. Jospa se ois loppu nyt..
:D

#430 • • :D
On ollut kyllä viime aikoina niin kiirus, ettei ole kerennyt edes tupakalle kun ehkä
pari kertaa päivässä. Ihan hyvä. Kokonaan ei varmaan viitsi lopetella, mut vähäisempi
määrä on ehkä parempi...
evvk

#431 • • evvk
Tupakoinnin lopettaminen on vaikeaa minulle.
aneroidit

#432 • • Edited aneroidit
4.12.2005 tuli täyteen 2 kuukautta ilman röökin röökiä. Normaalisti tuli vedettyä iso aski päivässä ja kännissä kaks. Nicorettea menee vähintään levy päivässä. Välillä tekee älyttömästi mieli ottaa kunnon henkoset, varsinkin kun ottaa brenkkua :) Muutoin fiilis on loistava. Aamuisin sellaista räkäyskää ei ole enää ollenkaan ja muuten happi kulkee paremmin. Kiloja vaan kertyy huolestuttavasti eli täytyis varmaan alkaa tekemään jotain... jospa siirtäisin sohvaa hieman kauemmaksi jääkaapista niin tulisi käveltyä pariaskelta enemmän päivässä.
Mole K

#433 • • Mole K
Joskus tota on tullu kokeiltuu, mutta se siitä. Oon mä kyl nyt tosin vähentäny, aamusavutkin tulee poltettuu joskus ehkä 18.00, et hyvin epäsäännölliseks on mennä mun tupakointi. Duunissa tulee tietty poltettuu enemmän.
#434 • • astaroth Guest
4. päivä ilman spadduu
:D

#435 • • :D

-K-
on kyllä nyt ihan pakko kysyy, et miten jollain voi olla niin kiire ettei kerkee
pitää 3 minuutin tupakkataukoa sillon tällön?

usko tai älä, niin se vaan on. ja meneehä siinä aikaa, kun kävelet eripuolelle
rakennusta hakemaan tupakkeja ja sitten kävelee vielä ulos tupakoimaan...
nopeasti vartti menny :) aina ku tekee mieli tupakoida, niin alkaa painaa
hommia tuplasti, polttaa sitten diskossa vaikka viikonloppuna. ;)
#436 • • . Guest
On yksi ero tupakkalakossa ja tupakoinnin lopettamisessa. Toisen voi tehdä vaan kerran.
Avernian

#437 • • Avernian Kerettiläinen
Näinpä eilen säälittävimmän nikotiinin orjan pitkään aikaan. *ding* Siinä vaiheessa kun tarvitsee keräillä lattialta ja tuhkakupeista tumppeja tehdäkseen itselleen poltettavaa kun kaupat on kiinni eikä kellään muulla ole, voisi harkita lopettamista...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Gen-X

#438 • • Edited Gen-X -mindDrive-
Noin pari viikkoa on tullu oltua lakossa ja pakko myöntää et helpommin tää on menny ku luuli. Jos menee vuoden loppuun saakka näin köykäsesti ni lopetan kokonaan. Harmi että en ole aikaisemmin tajunnut yrittää... Suosittelen kaikille.

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

Pätkis

#439 • • Pätkis Pikkis

-K-,
on kyllä nyt ihan pakko kysyy, et miten jollain voi olla niin kiire ettei kerkee pitää 3 minuutin tupakkataukoa sillon tällön?

*whaat* Et oo tosissas!

joillain on muka oikeastikin töitä tehtävänä

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kimbou

#440 • • Kimbou

Pikkis*, 8.12.2005 16:31:
---
-K-,
on kyllä nyt ihan pakko kysyy, et miten jollain voi olla niin kiire ettei kerkee pitää 3 minuutin tupakkataukoa sillon tällön?

---

*whaat* Et oo tosissas!

joillain on muka oikeastikin töitä tehtävänä

Was? luulis olevan vaan järjestelykysymys, että pystyy pitää tupangi tauon väillä, jos oikeesti pitää kokoajan painaa niskalimassa töitä 8 tuntii putkeen pitämättä tauon taukoo tai poistumatta työpisteeltä, ni valaskaa rakennutyömiestä että mitä töitä te teette??

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.