Replying to Tupakoinnin lopettaminen.:
T-Justice, 31.8.2009 08:34:
Tänään vuosi ilman röökii!
hyvähyvä
Lähdetkö röökille?
1,205 posts, 61 pages, 633,720 views
T-Justice, 31.8.2009 08:34:
Tänään vuosi ilman röökii!
sativa, 26.8.2009 12:54:
Lisäks mua pelottaa se, että jos alan paisua. Toisaalta osaan kontrolloida syömiseni aika hyvin, mutta tupakka taas toisaalta starttaa aika hyvin vatsan aamuisin ja muutenkin nopeuttaa aineenvaihduntaa.
Hmm, en tiedä, pitää miettiä. Ajan ainakin eka suoraan R-kiskan ohi, mutta jos takasitullessa tekee vieläkin mieli, niin vois yhen polttaa.
$, 2.11.2009 11:17:
Tänään tulee täyteen tasan 2 vuotta ilman yhtäkään tupakkaa.
(Kyllä edelleenkin tekee välillä mieli, mutta vain ajatusleikin tasolla)
anis, 21.9.2009 21:57:
9. päivä täysin ilman tupakkaa tai korvaavaa lääkitystä. Ei ole tehnyt edes kovin tiukkaa. Ja yksi positiivinen asia, jonka huomannut on että pulssi on laskenut keskimäärin 15 sykäystä minuutissa. : )
sapeli, 2.11.2009 12:40:
Mulla on joskus ollut teoria että ihmisellä on tietty määrä sydämenlyöntejä "aikaa" elämänsä aikana, eli jos tuo teoria pitää paikkansa, olet saanut ostettua jo nyt pari päivää lisäaikaa.
2la, 2.11.2009 14:08:
---
Mulla on joskus ollut teoria että ihmisellä on tietty määrä sydämenlyöntejä "aikaa" elämänsä aikana, eli jos tuo teoria pitää paikkansa, olet saanut ostettua jo nyt pari päivää lisäaikaa.
---
Jos liikkuu paljon, kuolee nuorempana? :P
Syytän vähän vanhempien esimerkkiä tässä asiassa. On tutkimuksia, jonka mukaan vanhempien (vai oliko se vain äidin) kessuttelu lapsen ollessa vauva lisää lapsen riskiä alata tupakoijaksi aikuisena. Se haju kuulemma herättää äidillistä turvallisuudentunnetta.
sapeli, 2.11.2009 14:12:
---
2la, 2.11.2009 14:08:
---
---
Jos liikkuu paljon, kuolee nuorempana? :P
---
Näin mä olen sen päätellyt! :D Terv. laiskottelun maailmanmestari.
kinderi, 2.11.2009 17:18:
---
Syytän vähän vanhempien esimerkkiä tässä asiassa. On tutkimuksia, jonka mukaan vanhempien (vai oliko se vain äidin) kessuttelu lapsen ollessa vauva lisää lapsen riskiä alata tupakoijaksi aikuisena. Se haju kuulemma herättää äidillistä turvallisuudentunnetta.
---
Mun mielestä on vaan naurettavaa syyttää omia vanhempiaan jostain sellasesta kun röökinpoltto..