Nyt on sitten "auta poikaystävää pääsemään irti tupakasta"- projekti. Lähinnä ajattelen siinä miestäni, sillä minua ei hänen tupakointinsa häiritse eikä todellakaan tee mieli polttaa.
Nyt saan ainakin elää vähän pitempään. =D
1,205 posts, 61 pages, 633,704 views
Lyylikki, 25.2.2009 09:54:
Kuten Kon-tiki tuossa aiemmin mainitsi, niin itsekin olen biletupakoitsija, joten tupakoinnin sallii itseelleen jotenkin helpommin. Vaikeampi myös on päästää siitä tavasta irti, kun tupakattomia päiviä tulee enemmän, kuin tupakallisia päiviä.
Kon-tiki, 22.3.2009 13:34:
Mun vuosi on nyt sillä mallilla, että myös tupakattoman maaliskuun loppu häämöttää (tupakattoman tammi- ja helmikuun jälkeen)! Nyt allergiakauden alettua mulla on silti jatkuva kuiva yskä, olo tokkurainen + silmät kutiaa. Tätä tilaa tupakka ei tietenkään millään lailla parantais, joten seuraavaksi yritän tupakatonta huhtikuuta
Lyylikki, 22.3.2009 14:40:
En minä kuitenkaan ole heittänyt kirvestä vielä kaivoon. Valitettavasti satunnaistupakoitsijalle ne tupakoimattomuuden hyvät vaikutukset ei ole niin näkyviä. En ole ainakaan huomannut mitään muutoksia hajuaistissani, krapuloissani tai hapenottokyvyssäni. Joten edelleen tarvitaan sitä mielenlujuutta, jotta pystyy pysymään päätöksessään.
T-mu, 15.6.2009 16:03:
hähää 5,5kk savuttomana. Kärsikää niksoissanne paskat!
Yritin lopettaa tollasen 69 kertaa ja aattelin että en onnistu tässä ikinä. Mut sitte onnistuin kun päätin lopetuspäiväni riittävän kauas.
Eli mun metodi oli se että päätin joskus viime juhannuksena että lopetan uuden vuoden aattona.
Siinä kului kuukaudet sauhutellessa ihan normaaliin tapaan ja loka-marraskuussa alkoi olemaan jo sellanen olo että onneks tän paskan imeminen pian päättyy. Uv aatto tuli ja pari minuuttia ennen vuodenvaihdetta kiskasin vikan malboron posket lommolla ja hetin loput nuotioon. Jutun juju oli varmaanki just se että sitä kelas hyvän aikaa ennen ku lopetti ja jotenkin tsemppas ittesä ihan täyteen intoon ennen "suoritusta".
Nyt ei tulis enää edes maistettua. Luulisin et jos polttaisin yhdenkin röökin ni se ois taas menoa. Sen verran suuren arvon annan lopettamiselleni että en aio päästä itteäni ikinä ns. heikkoon hetkeen.
Suosittelen kokeilemaan tätä, oli helpompaa ku osasin ikinä ees kuvitella.
Onnea vaan kaikille yritkseen!
Replying to Tupakoinnin lopettaminen.:
Progress, 26.6.2009 12:48:
9kk täysin savuttomana. Hyvä minä!