MiMoSa, 6.11.2007 20:10:
Ei kait siellä nyt ihan niin kylmä vielä oo.
No niin mäkin kuvittelin..Mut tuuli oli toooooosi kylmä ja trikoot ei olleet enää riittävät! Pitkät kalsarit siis jalkaan ens kerralla..

1,909 posts, 96 pages, 1,126,234 views
MiMoSa, 6.11.2007 20:10:
Ei kait siellä nyt ihan niin kylmä vielä oo.
Super-Kerttu, 6.11.2007 20:01:
Jaahas..talvi on taas tullut..Ja sen kunniaksi palellutin taas pakarani rakkuloille juoksulenkillä!!!
OlliS, 30.11.2007 01:03:
http://www.mapmyrun.com
Loistava palvelu, joka perustuu google earth:iin.
Vihdoinkin pystyy laskemaan minkä tahansa reitin pituuden missä päin maailmaa tahansa sekä tarkastelemaan jo tehtyjä reittejä. Lisäksi pystyy tekemään oman profiilin ja arvioimaan omaa juoksukuntoa erilaisilla mittareilla. Suosittelen!
casper-dj
thanx!!!! Olli, ihan loistava saitti, omasta lenkistä arvio ei tosin heittänyt kun, 200m.
mutta tää on ihan hiton hyvä tapa saada vähän vaihteluu reittiin, ettei tarvii aina töllää samoi puita yms*hihu*
OlliS, 1.12.2007 16:03:
---
casper-dj
thanx!!!! Olli, ihan loistava saitti, omasta lenkistä arvio ei tosin heittänyt kun, 200m.
mutta tää on ihan hiton hyvä tapa saada vähän vaihteluu reittiin, ettei tarvii aina töllää samoi puita yms*hihu*
---
Todellakin. Ja tolla voi hyvin suunnitella etukäteen minkälaisen lenkin haluaa vetää; usein ongelmana on juuri se, ettei tiedä lenkin pituutta.
Tässä oma suosikki, pituus n. 5km.
http://www.mapmyrun.com/run/finland/helsinki/75472820
Zeratul, 11.12.2007 20:33:
Tuli (taas) tänään huomattuu et yksin ei kannata mennä salille = ku ei oo jotain juttukaveria nii on kyl huomattavan vaikeeta olla keskittymättä kaikkeen muuhun ku treenaamiseen.
okiru, 11.12.2007 21:55:
---
Zeratul, 11.12.2007 20:33:
Tuli (taas) tänään huomattuu et yksin ei kannata mennä salille = ku ei oo jotain juttukaveria nii on kyl huomattavan vaikeeta olla keskittymättä kaikkeen muuhun ku treenaamiseen.
---
Meikä on aivan eri tapaus. Mulle homma menee pipariksi, jos meen kaverin kanssa puntille. Toki asia on eri, jos on pitkään keskenään toisiaan sparraava pari. Itsellä randomilla valittujen kavereiden kanssa tulee vain juteltua ja lämmitettyä penkkiä.
Siksi erakkona on aina mukava mennä salille. Ja, jos tuttuja on niin moikkaan korkeintaan ja näytän hapanta naamaa (älä prkl mulle ala). x]
Ober, 20.1.2008 22:00:
Minkälaisel himatreenillä sais pienet kilot karistettuu pois mahasta ? Ongelma on et perus vatsalihasliike tasasel alustalla sattuu selkänikamiin inhottavasti joten se ei tuu kuuloonkaa. Ja sit toi lenkkeily ei oo oikeen mun juttu kanssa.
Oon käsipainoil tehny habaa ja tissei jne mut ongelma on just tää fettomaha mikä pitäs karistaa veke jollai kevyel treenillä ja ruokavaliolla ja todellaki aion mennä mistä aita on matalin!
anyone?
Timce, 20.1.2008 22:09:
Ja toi vehje on niitä, jotka on nurkassa pölyyntymässä parin ekan kokeilun jälkeen. Nimimerkillä "Useammalla henkilöllä jo kiertänyt."
Selän tuolla saa kyllä kipeäksi.
Wolverine, 20.1.2008 22:06:
---
Ober, 20.1.2008 22:00:
Minkälaisel himatreenillä sais pienet kilot karistettuu pois mahasta ? Ongelma on et perus vatsalihasliike tasasel alustalla sattuu selkänikamiin inhottavasti joten se ei tuu kuuloonkaa. Ja sit toi lenkkeily ei oo oikeen mun juttu kanssa.
Oon käsipainoil tehny habaa ja tissei jne mut ongelma on just tää fettomaha mikä pitäs karistaa veke jollai kevyel treenillä ja ruokavaliolla ja todellaki aion mennä mistä aita on matalin!
anyone?
---
perus vatsalihasliike on kyl seläntappaja. hanki voimapyörä () ja ala tekeen tolla. tommosen saa ostettuu esim. Stockalta ihan muutamalla kympillä. jos et oo aikasemmin hirveesti treenannu niin toi vahvistaa käsiä ja yläkroppaa muutenki. ja kyl se vaan niin on et jotain aerobista on vähän pakko harrastaa, ei sitä läskiä muuten saa pois. lenkkeily/kuntopyörä/vastaava jeesaa varmasti hyvään alkuun.
Jammailija, 16.1.2008 18:44:
Mä päätin sit, että tänä syksynä ja talvena mul on kerrankin ihan tarkoituksen mukainen massakausi. Mut nyt ku oon kiskonu jo jonkin aikaa kaikenlaist ruokaa ja ihan vitusti, ni alkaa olee vaikeuksia tän mun löllömahan kans. Ajattelin kuitenkin elää täl tahdil johonkin maaliskuuhun asti ja sit täys työ saada kroppa niin perkeleen tiukaks kesäksi. Eli tää herra ny testailee kroppaansa, että mihin sen kans pystyy. Toivotaan, että itsehillintä ja terveys pysyy kunnossa*hih*