nopeus + massa = voima
1,909 posts, 96 pages, 1,085,773 views
William-78:
(ps, maailman upeinta urheilua! *heiii*)
William-78:
Jep, jos haluu pärjätä K1:ssä, pitää olla: palaa, munaa, nopeutta, voimaa, näköö, kokoo, taitoo ja tahtoo. *iihhih*
alien:
---
William-78:
(ps, maailman upeinta urheilua! *heiii*)
---
niin heti vapaaottelun jälkeen
Mellu-:
punttiksel on joo kiva käydä... jos on oppinut tekemään oikein ja oikean määrän. ite pääsin punttikselle vasta ku olin täyttäny 18... (isä valmentajana meitin joukkuees) ni mulle on kerrottu valmennus psykologiasta niiin paljon et alan vähiteelen tajuamaan miks teen puntilla tiettyjä juttuja ja miks en just niitä mitä perjaattees muut tekee... siis tää meni vähän out of topic mut eniveis... mitä te yleesä ihmiset teette puntille mennessänne? onko teitä opastettu vai teettekö oman pään mukaan? hmm.. mulla katos taas ajatus ku kirjottelin mut hope täst saa edes jotain selvää
yusu:
---
William-78:
Jep, jos haluu pärjätä K1:ssä, pitää olla: palaa, munaa, nopeutta, voimaa, näköö, kokoo, taitoo ja tahtoo. *iihhih*
---
+ metaa ja pikatestoo ;-)
edit: ei ehkä tossa k1:ssä käytä..mut jossain turpiinjatäysii -lajissa kuitenkin :D
[muokattu 14.7.2004 22:03]
William-78:
Toisten loukkaamiseen keskittyvät lajiharrastajat eivät pitkälle jaksa.
MAkeda:
Tähän väliin,silva ei ole kunkku pridessa vaan ufc:ssa.
alien:
---
MAkeda:
Tähän väliin,silva ei ole kunkku pridessa vaan ufc:ssa.
---
jaaaa... kukas on sit priden kunkku? *nauru*kyl silval taitaa olla enemmän sieltä voittoja, kuin monella muulla verrattuna UFC:n ... vai oonko liikaa seurannut praideja?
MAkeda:
Hmm..en oo seurannu prideja,koska se on mun mielestä aika turhaa läiskimistä.
UFC on parasta ja siinä tänhetkinen suosikki on Phil Paroni(sillä jätkällä on muuten myös aika hyvä muoto lihaksissa)
alien:
http://www.subfighter.com/article440.html
tän mä haluan nähdä!
[muokattu 14.7.2004 23:02]
MAkeda:
Palatakseni ensimmäiseen kysymykseen, Mayor`s on hinta-laatu suhteeltaan helsingin ehdotonta eliittiä. Se on paras ja se on halpa*plur*
www.mayor.fi
[muokattu 14.7.2004 22:41]
William-78:
---
MAkeda:
Palatakseni ensimmäiseen kysymykseen, Mayor`s on hinta-laatu suhteeltaan helsingin ehdotonta eliittiä. Se on paras ja se on halpa*plur*
www.mayor.fi
[muokattu 14.7.2004 22:41]
---
Hahah! karseeta mainostusta....pitäiskö meikän jo sitten tulla sieltä puppeli salilta sinne isojen poikien salille!? Paljo muuten maksaa nyt tarjouksen ulkopuolella kuukaus ja liittyminen? Ja mites ukon treenit sujuu?
Ps....Hahah, kattokaa kirjoitus aikaa.....hyvä kirjoitella salin puolelle kun tulee kännissä ravintolasta....sopii!? *iihhih*
[muokattu 15.7.2004 03:38]
alien:
---
MAkeda:
Hmm..en oo seurannu prideja,koska se on mun mielestä aika turhaa läiskimistä.
UFC on parasta ja siinä tänhetkinen suosikki on Phil Paroni(sillä jätkällä on muuten myös aika hyvä muoto lihaksissa)
---
no eihän nois kunkkuja ole, kun kaikille löytyy aina omat löytyttäjänsä. Mut en kyl pridee ihan turhaksikaan menisi sanomaan, vaikka ei UFC:t olekaan
Ilmeisesti et olekaan seurannut prideja, jos sitä pelkäksi läiskimiseksi kutsut .
[muokattu 14.7.2004 23:18]
MAkeda:
Joo hyvä kirjoitusaika sulla,oliks sul joku babe siin kainalos sillon vai?