SINKKU[LUUKKU]BILEET

164 posts, 9 pages, 45,939 views

itis

Posts: 2,518

#141 • • itis Morning Star
Lasketaanko melkein sinkut? *enkeli*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

-xx-

Posts: 5,001

#142 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
no niin SINKKURISTEILY lokakuussa

alustavasti to 2.10. - la 4.10. tukholmaa *iloinen*

ilmotkaa PIKAISESTI minulle, jos haluatte mukaan *piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

¡ Previous post a couple of years ago !
kml

Posts: 1,142

#143 • • kml Keyhole Markup Language
Paljon tollasella risteilyllä on muuten suurinpiirtein hintaa? Riippuu tietysti laivasta... Mutta noin.. ?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jutu

Posts: 3,054

#145 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 22:50:
Ja jos ei risteily, ni paikka stadista ja sinkkuluukkubileet sinne *nauru*


Minkä takia aina Helsingissä? Lahteen vaan kaikki *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#146 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 22:52:
---
dominikh, 6.9.2005 22:50:
Ja jos ei risteily, ni paikka stadista ja sinkkuluukkubileet sinne *nauru*

---

Minkä takia aina Helsingissä? Lahteen vaan kaikki *nauru*


Kokemus osoittaa et bileet ei voi olla muualla kuin kehän sisäpuolella et sinne tulee porukkaa *nauru*

offtopic: allekirjoittanut tosin lähtee bileiden perässä vaikka rovaniemelle ;)
Jutu

Posts: 3,054

#147 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 22:53:
Kokemus osoittaa et bileet ei voi olla muualla kuin kehän sisäpuolella et sinne tulee porukkaa *nauru*

offtopic: allekirjoittanut tosin lähtee bileiden perässä vaikka rovaniemelle ;)


No sitten pitää järkätä niin hyvät bileet, että niistä ei kerta kaikkiaan voi kieltäytyä, vaikka olisi sitten Rovaniemellä *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#148 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 22:55:
---
dominikh, 6.9.2005 22:53:
Kokemus osoittaa et bileet ei voi olla muualla kuin kehän sisäpuolella et sinne tulee porukkaa *nauru*

offtopic: allekirjoittanut tosin lähtee bileiden perässä vaikka rovaniemelle ;)

---

No sitten pitää järkätä niin hyvät bileet, että niistä ei kerta kaikkiaan voi kieltäytyä, vaikka olisi sitten Rovaniemellä *hih*


Joo, mut siihen vaaditaan Proteus ja [insert your favourite artist here] ja vähintään 20e lipun hinnaksi *nauru*

Mutjuu, jos jotkut on ihan tosissaan tällasia joskus järkkäämässä, ni mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi myös mukaan :)
Jutu

Posts: 3,054

#149 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 22:57:
Joo, mut siihen vaaditaan Proteus ja [insert your favourite artist here] ja vähintään 20e lipun hinnaksi *nauru*


Sä oot nyt ymmärtänyt ihan väärin koko homman idean. Mitä huonompi esiintyjä, niin sitä varmemmin ihmiset tutustuu toisiinsa. Aattele nyt kun siellä on joku tosijeedeejii, niin silloinhan ihmiset tulee vaan sen takia. Mutta sitten kun siellä ei oo ihan niin tosijeedeejii, niin silloin ihmiset tulee vaan muiden takia *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#150 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 23:02:
---
dominikh, 6.9.2005 22:57:
Joo, mut siihen vaaditaan Proteus ja [insert your favourite artist here] ja vähintään 20e lipun hinnaksi *nauru*

---

Sä oot nyt ymmärtänyt ihan väärin koko homman idean. Mitä huonompi esiintyjä, niin sitä varmemmin ihmiset tutustuu toisiinsa. Aattele nyt kun siellä on joku tosijeedeejii, niin silloinhan ihmiset tulee vaan sen takia. Mutta sitten kun siellä ei oo ihan niin tosijeedeejii, niin silloin ihmiset tulee vaan muiden takia *joo*


Aaaa...mä kadotin pointin. Siis bileet, missä ihmiset tulee muiden takia. *nauru*

Eivaan, tuossa ois kyllä ideaa, ihan aikusten oikeestikin. Pistäis soittajiksi joitain oikeita new talenteja ja sitten sinkkuja paikka täyteen :D Ainut vaan, et mistä se paikka *juonittel*
Miksan

Posts: 1,464

#151 • • Miksan
Jos huomasitte ni näitä oltiin järkkäämässä vuonna 2003
domi

Posts: 7,069

#152 • • Edited domi Työn sankari.

Miksan, 6.9.2005 23:04:
Jos huomasitte ni näitä oltiin järkkäämässä vuonna 2003


Jos huomasit, niin ideaa ainakin yritetään lämmitellä....vuodelle 2005.

EDIT: en ees kyllä tajua et miksi tällanen kommentti heitetään väliin. Kuitenkin laiva ja bileet jossain paikassa on kaksi ihan eri asiaa.
kml

Posts: 1,142

#153 • • kml Keyhole Markup Language

Miksan, 6.9.2005 23:04:
Jos huomasitte ni näitä oltiin järkkäämässä vuonna 2003



Mä en muuten huomannut, oho *eiei*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jutu

Posts: 3,054

#154 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 23:04:
Aaaa...mä kadotin pointin. Siis bileet, missä ihmiset tulee muiden takia. *nauru*

Eivaan, tuossa ois kyllä ideaa, ihan aikusten oikeestikin. Pistäis soittajiksi joitain oikeita new talenteja ja sitten sinkkuja paikka täyteen :D Ainut vaan, et mistä se paikka *juonittel*


Vallataan Lahden Onnela ja laitetaan omat pirskeet pystyyn *muhaha* Mutta joo, ihan kiva idea, mutta taitaa jäädä pelkäksi ideaksi.

Miksan
Jos huomasitte ni näitä oltiin järkkäämässä vuonna 2003


Jep, ja nyt on vuosi 2005 ja uudet kujeet *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#155 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 23:08:
---
dominikh, 6.9.2005 23:04:
Aaaa...mä kadotin pointin. Siis bileet, missä ihmiset tulee muiden takia. *nauru*

Eivaan, tuossa ois kyllä ideaa, ihan aikusten oikeestikin. Pistäis soittajiksi joitain oikeita new talenteja ja sitten sinkkuja paikka täyteen :D Ainut vaan, et mistä se paikka *juonittel*

---

Vallataan Lahden Onnela ja laitetaan omat pirskeet pystyyn *muhaha* Mutta joo, ihan kiva idea, mutta taitaa jäädä pelkäksi ideaksi.



Häpeäkseni myönnän, et oon käynyt lahdessa kerran yhen amk:n pihassa, mistä napattiin kyytiin yksi videokuvaaja. Mut tuo Onnela ei sano kyl mitään :D
Jutu

Posts: 3,054

#156 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 23:10:
Häpeäkseni myönnän, et oon käynyt lahdessa kerran yhen amk:n pihassa, mistä napattiin kyytiin yksi videokuvaaja. Mut tuo Onnela ei sano kyl mitään :D


Lahteen avattiin SK:n Onnela tässä vähän aikaa sitten. Ja kuinka niin muka "häpeäkseni"? *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

RoboMikko

Posts: 134

#157 • • RoboMikko
Mielenkiintoinen ajatus. Pitääpä miettiä =)

--
ND, Pure Spirit!

domi

Posts: 7,069

#158 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 23:15:
---
dominikh, 6.9.2005 23:10:
Häpeäkseni myönnän, et oon käynyt lahdessa kerran yhen amk:n pihassa, mistä napattiin kyytiin yksi videokuvaaja. Mut tuo Onnela ei sano kyl mitään :D

---

Lahteen avattiin SK:n Onnela tässä vähän aikaa sitten. Ja kuinka niin muka "häpeäkseni"? *nauru*


No jos oon asunut neljä vuotta Mikkelissä ja Kouvolaki tuli siinä tutuksi ni miten voi Suomen Chicago, Lahti jäädä väliin...ainii, tähän väliin pakko todeta et Nastolassa pitäis asua kuulemma mun serkku *nauru*

...et se siitä maantiedosta.
Jutu

Posts: 3,054

#159 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 23:17:
No jos oon asunut neljä vuotta Mikkelissä ja Kouvolaki tuli siinä tutuksi ni miten voi Suomen Chicago, Lahti jäädä väliin...ainii, tähän väliin pakko todeta et Nastolassa pitäis asua kuulemma mun serkku *nauru*

...et se siitä maantiedosta.


No oot kyllä hyvin kiertänyt Lahden *nauru* Minkä ikänen sun serkkus on? Täällä meinaan suurin piirtein kaikki tuntee toisensa, ainakin jotakin kautta.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#160 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 23:19:
---
dominikh, 6.9.2005 23:17:
No jos oon asunut neljä vuotta Mikkelissä ja Kouvolaki tuli siinä tutuksi ni miten voi Suomen Chicago, Lahti jäädä väliin...ainii, tähän väliin pakko todeta et Nastolassa pitäis asua kuulemma mun serkku *nauru*

...et se siitä maantiedosta.

---

No oot kyllä hyvin kiertänyt Lahden *nauru* Minkä ikänen sun serkkus on? Täällä meinaan suurin piirtein kaikki tuntee toisensa, ainakin jotakin kautta.


USKOISIN että se on joku nykypäivän ÄM-irk -teini. Eliii....88-91 -syntynyt :D Sukunimee en kyl valitettavasti tiiä, koska jos tietäisin, niin priva paukkuis aika lujaa :D