SINKKU[LUUKKU]BILEET

164 posts, 9 pages, 44,022 views

Jutu

Posts: 3,054

#161 • • Jutu Blondi

dominikh, 6.9.2005 23:20:
USKOISIN että se on joku nykypäivän ÄM-irk -teini. Eliii....88-91 -syntynyt :D Sukunimee en kyl valitettavasti tiiä, koska jos tietäisin, niin priva paukkuis aika lujaa :D


Et vissiin pidä kovin paljoo sukulaisiis yhteyttä kun et edes sukunimeä tiedä? *lmao* No joo, en ihmettelis vaikka se olis samassa koulussa kuin minä. Siis sillä oletuksella, että se on -88.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#162 • • domi Työn sankari.

Jutu, 6.9.2005 23:22:
---
dominikh, 6.9.2005 23:20:
USKOISIN että se on joku nykypäivän ÄM-irk -teini. Eliii....88-91 -syntynyt :D Sukunimee en kyl valitettavasti tiiä, koska jos tietäisin, niin priva paukkuis aika lujaa :D

---

Et vissiin pidä kovin paljoo sukulaisiis yhteyttä kun et edes sukunimeä tiedä? *lmao* No joo, en ihmettelis vaikka se olis samassa koulussa kuin minä. Siis sillä oletuksella, että se on -88.


Juu, emmä. Oon nähnyt sen viimeksi.....5 vuotta sit, ja sitä ennen joskus silloin kun meikäki istu hiekkalaatikolla ( kyllä, oon ollut 7-vuotiaana vielä hiekkiksellä). Eli miitit voidaan laskee yhen käden sormilla, mut saattaa kyl olla et pieni aavistus on nimestä, mut tiedustelen sit ku on varmuus :D

</offtopic>
domi

Posts: 7,069

#163 • • domi Työn sankari.
Meni aika paljon offtopiciksi, mut silti, kenen kämpäs nää pidetään *jiihaa* vapaaehtoisia, anyone? *nauru*
¡ Previous post about a year ago !
Timce

Posts: 5,381

#164 • • Timce
Millo nää on seuraavaax?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss