SINKKU[LUUKKU]BILEET

164 posts, 9 pages, 44,600 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#121 • • hallucinogen Edain
X, jos tarviit jottain jeesii niin mä voin autella hivenen *joo* Vois ainakin osallistua tohon tarjoomis puoleen....mmmmm tequilaa.... *iloinen*
oot sä niinkun ovella ja sanot, sori soot liian ruma mun mielestä, kotiin *nauru*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#122 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
X, jos tarviit jottain jeesii niin mä voin autella hivenen *joo* Vois ainakin osallistua tohon tarjoomis puoleen....mmmmm tequilaa.... *iloinen*
oot sä niinkun ovella ja sanot, sori soot liian ruma mun mielestä, kotiin *nauru*



Heheh *hih* ... sullehan mä jo lupasin ... paitsi jos et olekaan sinkku niin täytyy harkita uusiksi *justjoo*
Mutta et nyt sen takia ainakaan sinkuksi rupee että pääsisit bileisiin *ding* ... joo ehkä sut täytyy päästää muutenkin tai tulet vielä sinkkuluukkuun taas kummittelemaan *nauru*

[muokattu 12.8.2003 07:58]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#123 • • hallucinogen Edain
Pitää nyt kattoo jos vaikka siirtyis sinne taas pian, tää on vähän hmmm tällasta *nauru* Siis mua ei bileistä suljeta pois ilman voimakeinoja *pahis*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#124 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Nyt alkaa olla kutsuja lähetetty ... mutta katsoo vielä kuinka moni peruu ... onhan tässä vielä yli viikko aikaa eli kaikenlaista voi sattua *justjoo*

Mutta jos ei nyt luukusta kolahtanut niin kyllä vielä jotain järjestän, jonne kaikki mahtuu mukaan. Tällä kertaa vaan tilaa on rajoitetusti ja kaikki läsnäolijat yritetään saada viihtymään mahdollisimman hyvin *iloinen*

[muokattu 12.8.2003 11:17]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#125 • • hallucinogen Edain
Avernian, paras jättää väliin ettei hyzenthlay tuu ja vetele sua ympäri korvia *vink*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#126 • • Roger Roger Kentti
Jos niitä naispuoleisia on liikaa, niin ainahan ne voi ohjata mun luokse sijaisbileisiin*vink*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hallucinogen

Posts: 8,190

#127 • • hallucinogen Edain
sami, sulle lähetetään ne kaikkeista karvasimmat miehet *vink*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#128 • • Roger Roger Kentti

hallucinogen:
sami, sulle lähetetään ne kaikkeista karvasimmat miehet *vink*


Mä ohjaan ne naapuriin*joo*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

äm

Posts: 2,376

#129 • • äm
Mä en pääse tonne pileisiin, mutta kaikki te, jotka jäätte ilman siellä, tulkaa sitten Halluissa nykimään hihasta, niin katsotaan.. *nauru**pelle*

En ole helppo, olen varma.
Buahahaha.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Roger Roger

Posts: 3,372

#130 • • Roger Roger Kentti

äm:
Mä en pääse tonne pileisiin, mutta kaikki te, jotka jäätte ilman siellä, tulkaa sitten Halluissa nykimään hihasta, niin katsotaan.. *nauru**pelle*

En ole helppo, olen varma.
Buahahaha.


*nykii jo hihasta*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hallucinogen

Posts: 8,190

#131 • • hallucinogen Edain
Roger, sori sä et nyt mahu messiin kun minä ja angelus otetaan äm tiiminä....thriiiisaaam *pelle*

--
pikku-*possu*

Dalifemme

Posts: 1,629

#132 • • Dalifemme Dementia simplex
Good thinking Batman *nauru*
Itselläni oli vähän samanlaiset aatokset. Vois todellakin käydä ”istahtaa” hetki ennen premiä.
Missä päin sä asut?
ämsee

Posts: 722

#133 • • ämsee
Munki luo vois osa tulla.. olis siin aika lähel premii. Pitää vaan informoida kämppistä asiasta.

--
hyvä yritys

-xx-

Posts: 5,001

#134 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Eiköhän me johonkin päädytä chillaamaan *joo**iloinen*

edit: ainakin ne ketkä vielä jaksaa ... kyllä jaksaa ... *iloinen*

edit2: ja ne myös mukaan jotka eivät etkoille pääse / mahdu

[muokattu 13.8.2003 08:26]

--
kiitos ja anteeksi ^^

OverDose

Posts: 1,714

#135 • • OverDose Team Emmätajuu
Jaahas.

Mitäs jos kaikki vaan kerääntyis tänne Sörkkään. Tääl on 29.5m2 hyvää tilaa :D :D + parvi ;)

--
Once Upon a Time...

-xx-

Posts: 5,001

#137 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Hallmarkin etkojen osalta vieraslista selvinnee viikon loppuun mennessä.
Laitan jossain vaiheessa ryhmäviestin kasaan osallistujille ja ilmoittelen siitäkin *piis*

Jatkojen ja muiden tulevien tapahtumien osalta keskustelu jatkukoon täällä *sydän*

edit: ryhmäviesti laitettu kasaan kutsutuille ... muutoksia kokoonpanoon voi vielä tulla

[muokattu 14.8.2003 10:59]

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#138 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Jeez ... jatkoja saattaa olla tiedossa, vaikkakin useat haluavat mennä neljän jälkeen jo nukkumaan *ding*
Katsotaan sitten kuka jaksaa ja mihinkin ... nykikää halluissa hihasta tai viestittäkää, jos kiinnostaa .

Sunnuntaina kaikki kynnelle kykenevät (ja vielä lauantain jälkeen sinkut *hih*) tervetuloa liitokiekkoilemaan eli wrisbeilemään Konalaan *piis*

Tulevista tapahtumista infotaan täällä tai jonkun muun topicin alla *joo*

[muokattu 20.8.2003 09:36]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#140 • • hallucinogen Edain
Jos ne ei huili kato söpöjä possusia sinne, nöfnöf *possu**nauru*

--
pikku-*possu*