SINKKU[LUUKKU]BILEET

164 posts, 9 pages, 44,021 views

-xx-

Posts: 5,001

#81 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

mokkeri:
Enks mää mahu ollenkaa ..*uuh* epistä, mä en ala..mä en leiki teiän kanssa enää ikuna koskaan milloinkaa...*nauru* nooh.. voisin tulla kännipokeks sinne... siis oon ite kännissä, tietenkin..*hih*.. joo, ehkä se on kotiin lähdön aika*pelle* *sydän**super**pupu*



Ei kun sä olet niitä vippejä, jonon ohi vaan *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

UnityF

Posts: 15,721

#82 • • UnityF joo just se
Hmm.. vaikka en oo tulossa Hallmarkkiin kun meen gloriaan Ass Kick Partyihin niin voisit tulla käväsee kattomassa mitä te oikeen sile sit touhuutte... joten mulle vaan viestii mihin pitää ilmestyy jne....
UnityF

Posts: 15,721

#83 • • UnityF joo just se

mokkeri:
Enks mää mahu ollenkaa ..*uuh* epistä, mä en ala..mä en leiki teiän kanssa enää ikuna koskaan milloinkaa...*nauru* nooh.. voisin tulla kännipokeks sinne... siis oon ite kännissä, tietenkin..*hih*.. joo, ehkä se on kotiin lähdön aika*pelle* *sydän**super**pupu*



sähän tuut sinne iskemään mun pinkkii koiraa...*vink* se on koko päivän kyselly sua... *nauru*
-xx-

Posts: 5,001

#84 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
joo kyllä ilmoitellaan sitten kun osallistujamäärä ja paikka lyöty lukkoon.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#85 • • Dorka Guest

-x-:joo kyllä ilmoitellaan sitten kun osallistujamäärä ja paikka lyöty lukkoon.


Jos kyseessä on 20 tai yli niin meille mahtuu ihan helposti jos on jotain 30 niin silloin pitää miettiä...
-xx-

Posts: 5,001

#86 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
no kyllä me johonkin mahdutaan *joo*
Sitä paitsi sulla on se sauna mikä syö neliöitä *nauru*
Mulla on vaan kaks huonetta, käytävän pätkä ja keittiönurkka *iloinen* (ai joo ja vessa kanssa)
Ja tosiaan se parveke, vaikkakin on penthouse *heiii* niin sinne voi sataa

--
kiitos ja anteeksi ^^

UnityF

Posts: 15,721

#87 • • UnityF joo just se
mietitään myös silleen kumman luota on helpompi päästä keskustaan... eli missä dorka sä asut?
Armin

Posts: 411

#88 • • Armin surffitukka

-x-:
jeps, tervetuloa mukaan vaan
hmmm. .. pitäisköhän kohta alkaa rajoittamaan osallistujamäärää *justjoo*
Vai onko ehdotuksia kookkaammaksi juhlapaikaksi?
Meikäläisen 42 neliön kämpän kapasiteettia ei ole vielä testattu ääriolosuhteissa *nauru*



Mulla oli joskus 52 nelion kaksio ja huomattiin että kyllä sinne parhaillaan mahtuu sellaiset 70 ihmistä *iloinen*
merqus

Posts: 1,010

#89 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Jos sieltä löytyy vielä joku pieni nurkka niin voisin änkeä sinne könyämään *iloinen* Eiks aina oo tilaa yhdelle joka käyttää Rexonaa? *justjoo*
Avatar
#90 • • Dorka Guest

Unity(f):mietitään myös silleen kumman luota on helpompi päästä keskustaan... eli missä dorka sä asut?


Mä asun tässä tilkan sotilassairaalan vieressä, 5min bussipysäkiltä meille (max) ja bussilla hesperiaan 5min... (jos sitäkään siihen aikaan).
Armin

Posts: 411

#91 • • Armin surffitukka
kanavakin #sinkkubileet

*klubitus*
UnityF

Posts: 15,721

#92 • • UnityF joo just se

Armin:
kanavakin #sinkkubileet

*klubitus*



*plur* hmm.. tonne siis kattomaan tilanetta kans...*iloinen*


Dorka ainakin sun luota olis kyl lyhyt matka keskustaan... kummiskin matkani jatkuu gloriaan... hesperia saa odottaa mun kohalla viellä....*hymy*
insejn

Posts: 689

#93 • • insejn
*hmph* saas nähdä.... koska hallmark ois kuitenki paikka loppuillasta, mut sit on toi kysymys taas että kuinka saa aikataulunsa venymään illasta.... täytyy katella *igor*

--
*aplodit*

Claquesous

Posts: 3,206

#94 • • Claquesous viidettä kolonnaa

-x-:
---

ENSIMMÄISELLE hedelmäpuristin *plur*



ton takii oon heti tulos!!

--
32. of December

moksu

Posts: 1,386

#95 • • moksu [Dimension]

Unity(f):
---
mokkeri:
Enks mää mahu ollenkaa ..*uuh* epistä, mä en ala..mä en leiki teiän kanssa enää ikuna koskaan milloinkaa...*nauru* nooh.. voisin tulla kännipokeks sinne... siis oon ite kännissä, tietenkin..*hih*.. joo, ehkä se on kotiin lähdön aika*pelle* *sydän**super**pupu*

---


sähän tuut sinne iskemään mun pinkkii koiraa...*vink* se on koko päivän kyselly sua... *nauru*


Se selkeestikkin tykkäs mun rapsutuksesta... siis korvan takaa..*nauru* eiköhän me vielä koirulin kanssa tavata*vink*
moksu

Posts: 1,386

#96 • • moksu [Dimension]

-x-:
---
mokkeri:
Enks mää mahu ollenkaa ..*uuh* epistä, mä en ala..mä en leiki teiän kanssa enää ikuna koskaan milloinkaa...*nauru* nooh.. voisin tulla kännipokeks sinne... siis oon ite kännissä, tietenkin..*hih*.. joo, ehkä se on kotiin lähdön aika*pelle* *sydän**super**pupu*

---


Ei kun sä olet niitä vippejä, jonon ohi vaan *iloinen*


Vippi sinkkubileisiin... masentavaaa..*eiei* hih...*nauru*
-xx-

Posts: 5,001

#97 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

jacE:
---
-x-:
---
ENSIMMÄISELLE hedelmäpuristin *plur*
---
ton takii oon heti tulos!!



sorry, mutta se luvattiin ensimmäiselle ilmoittautuneelle naiselle

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#98 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Armin:
kanavakin #sinkkubileet

*klubitus*



Ai nää heti ottaa mun bileet hoitaakseen *justjoo**nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#99 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Dorka:
---
Unity(f):mietitään myös silleen kumman luota on helpompi päästä keskustaan... eli missä dorka sä asut?
---
Mä asun tässä tilkan sotilassairaalan vieressä, 5min bussipysäkiltä meille (max) ja bussilla hesperiaan 5min... (jos sitäkään siihen aikaan).



Miettikää vaan, mutta ainakin nykyinen määrä saadaan mahtumaan ainakin jotenkin ainakin joksikin aikaa *iloinen*
Ja pääsee täältäkin tuohon aikaan varmaan max. 25 minuutissa hesperiaan *piis*
Ja ainakin jos joitain tulee autoilla niin kimppakyytejä voitaneen järjestää *täh*

[muokattu 11.8.2003 20:54]

--
kiitos ja anteeksi ^^

lostgone

Posts: 2,493

#100 • • lostgone
Teitä o jo niin paljo liikenteessä et mä jäisin joka tapauksessa nurkkaan tutkimaan lasin pohjaan.. se olis jo aika säälittävää tässä porukassa..*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.