66 posts, 4 pages, 34,829 views
Damien:
Ikä ei tule yksin...
Enpä ole aamuissa enää paljoakaan ravannut, kotiin kun pääsee niin se riittää. Mutta kyllä muutaman kerran on vedetty vimosen päälle ja vastaukseksi jauho kysmään, niin ei tarvitse mitään kunhan intoa riittää. Taisi olla Tidy Boys ekaa kertaa kaapelilla, ilta 22-04 lavan edessä tanssien ja sieltä lepakkoon jatkamaan. Tosin 10-11 oli jo TODELLA paskana ja alkoi kotiin lähtö häämöttää, 12:sta olin jo koisimassa.
Mutta tosiaan kahdenkympin jälkeen ei oikeestaan ole enää kunto riittänyt aamuihin, jos illuihin esim. eksyn tapahtuu se sängystä nousseena, eli yön nukuttuna. That's the way it is....
alien:
---
Turisti:
Mä en ymmärrä teitä Ihmiset et miten te jaksatte viellä ilta bileittenkin jälkeen aamujatkoille*täh*
Ei taida olla pojilla puhtaita jauhoja pussissa ku jaksaa..?
---
Joo ei yleensä olekaan aamujatkoille menevillä puhtaita jauhoja pussissa. Jos on vetänyt vaikkapa piriä nokkaan niin tuskin sitä haluaa mennä himaan ihmettelemään aamu viiden aikaa... Itse en kuitenkaan käy aamujatkoilla, koska ei yksinkertaisesti ole energiaa.. Mieluummin säästän loput energiat johonkin hyödyllisempään, kuten seksiin
[muokattu 5.9.2003 08:35]
dalifemme77:
---
alien:
---
Turisti:
Mä en ymmärrä teitä Ihmiset et miten te jaksatte viellä ilta bileittenkin jälkeen aamujatkoille*täh*
Ei taida olla pojilla puhtaita jauhoja pussissa ku jaksaa..?
---
Joo ei yleensä olekaan aamujatkoille menevillä puhtaita jauhoja pussissa. Jos on vetänyt vaikkapa piriä nokkaan niin tuskin sitä haluaa mennä himaan ihmettelemään aamu viiden aikaa... Itse en kuitenkaan käy aamujatkoilla, koska ei yksinkertaisesti ole energiaa.. Mieluummin säästän loput energiat johonkin hyödyllisempään, kuten seksiin
[muokattu 5.9.2003 08:35]
---
HMPH!*piru* Tä nyt on taas yleistystä parhaimmasta päästä. Joillakin sit taas on sellane dogaustahti esim mikä ei vedä heti piippuun vaan tasottaa sen. Meikä ainakin piristyy puolen tunnin nokosten jälkeen kun vetäsen kupin kahvia vähän aamupalaa ja sit jos seura on kivaa ja haluaa bilettää,pari terävää kossu pohjasta drinksuu ja taas jaksaa.Tai sit ei oo juonut ees mitään ja on vaan helvetin pirteä ihminen.
Ei aina revitä noita huumeita mukaan eihän? Vaikka jotkut käyttääkin.
Salla:
---
Oikeesti ei oo niin hirveen kauniin näköstä kun kauniina aamuna istut illuissa ja tsiikaat kun jengi naamat_tosi_rumasti_irvessä polkkaa menemään tyyliin polkkaa tai kuole (mikä kait lieneekin sitten tämän ala genren motto?.....), ei vaan sovi aamuun
ja se että viinaa ei saa siellä heti kello 5 a.m alkaen on mun mielestä oikeasti aika järkevää. Eihän me kuitenkaan eletä missään välimeren maissa ja hyvä niin.
Relic:
siis aamuissa nimenomaan kannatan polccaa.. ei mitää unimusaa jne.. muutenkin siinä vaiheessa energiat on vähissä ja jos menee jatkoille ja tulee sellasta tuutulaulutrancee ni ohhoijaa oksat pois.. ei siitä mitää tule
vähän kunnon pauketta niin alkaa taas energiatasot nousta ja sit lopussa voi hiljennellä
Dragonfly:
ja tosissaan 130bpm vähintään alkubiiseihin niin meno pysyy samana!