Aamujatkot

66 posts, 4 pages, 34,360 views

Avatar
#1 • • yana Guest

resu:

Lisäksi noin yleisesti olisi mukava tietää mihin perustuu se että alkoholinmyynti on kielletty 4-9 (vai oliko se 7) välisenä aikana, tämä siis jos joku on kuullut /lukenut jostakin tuohon hyviä perusteluja. Enkä myöskään kyllä ymmärrä sitä mihin noilla aukioloaikojen rajoittamisella pyritään.



säädylliset ihmiset menevät aikaisin nukkumaan (pikkukakkosen jalkeen), eivätkä juo alkoholia ennen kello kahtatoista paivalla.

onneksi noista on venytty sentään edes jonkunverran nykypaivana.

mut for real, varsinkin kun kesasin pitaa himassa ikkunoita auki ja kuuntelee sitä järjetöntä huutoa ja meteliä känniääliöiltä keskellä viikkoakin oon todella kiitollinen etteivät ne saa mistään enää lisää viinaa 05 aikaan.

just tolla perusteella imo on hyva ettei bissea saa aamujatkoilta ennen ysia niin kanniaaliot lahtee himaan eika tuu niihin notkumaan viinan perassa


samantien vois kysya mita jarkea on suomessa verottaa viinaa niin vitusti.
dixoff

Posts: 199

#2 • • dixoff hmm Terve

Disco Stu:

mut for real, varsinkin kun kesasin pitaa himassa ikkunoita auki ja kuuntelee sitä järjetöntä huutoa ja meteliä känniääliöiltä keskellä viikkoakin oon todella kiitollinen etteivät ne saa mistään enää lisää viinaa 05 aikaan.



Siinä Highlightia vastapäätä varmaan pääseekin aika hyvin tutustumaan just tuohon puoleen *vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#3 • • hallucinogen Edain
Kyllähän joskus aamujatko alkaa siihen mihin toiset bileet jäi mutta ei ilmeisesti aina, ite en oo käyny koskaan aamujatkoil mut kerran oli et proteus ja neoni soitti 5-7 niin tuskin ihan chilliä tuli *nauru*
Itsekään en oo ymmärtänyt miksi pitäis tulla chilliä aluksi, jos oisin bileistä tullu jatkoille niin kyllä mua alkais chilli nukuttaan... ja jos 15e maksaa(illuista) niin ei mua ainakaan nappais mistää chillistä sellasta maksaa

--
pikku-*possu*

Blues

Posts: 5,414

#4 • • Blues Koning van Afrika

resu:
No parastahan olisi jos keskeytyksiä ei tulisi ollenkaan (04-05). Ulkomailla ”kovat” nimet soittavat muistaakseni 03.00 --> ja chillaus alkaa joskus 10.00-12.00 aikoihin.



Saisivat suomessakin ottaa pikkasen mallia meinaan juuri tuohon 10-12 aikaan on hyvä aika ruveta valua kotiin nukkumaan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hallucinogen

Posts: 8,190

#5 • • hallucinogen Edain
En kyllä ite jaksais jos kovat alkais vasta soittamaan kolmen aikoihin ja chillaamaan mentäs vasta kympin aikoihin...
Parilla tunnilla vois nykysiä aukioloaikoja pidentään mutta kyllä toi neljääkin asti useimmiten riittää...Jos on hyvää musaa ja tulee tanssittuun koko ilta niin ei kyllä jaksa neljän jälkeen enään.

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#6 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Jos on hyvää musaa ja vettä juonut niin kyllä jaksaa *sydän*

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#7 • • hallucinogen Edain
Vesi on ainoastaan alkoholipitoisen aineen valmistukseen tarvittava ainesosa *vink*
Mut kyllä se on niin et hieman vähemmällä viinalla jaksaa kauemmin mut jos jotain hieman nopeempaa pomppinu muutaman tunnin niin kyllä minä oon lähössä kotiin neljältä, muut edustakoon sit munkin edestä jatkoilla *joo*
Joskuis vois illuihin herätä, tosin oon kyl niin aamu-uninen *justjoo*

--
pikku-*possu*

Mark

Posts: 7,311

#8 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
aamujatkot = reikä päässä *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hallucinogen

Posts: 8,190

#9 • • hallucinogen Edain
Mä en käsitä miten joku voi ajatella noin ,että viinanjuonti vähenis siitä, että ravintolat kiinni aikaisemmin *hmph* Jos mennään kotiin kaheltatoista eijä olla niin päissään niin voihan sitä kotona jatkaa sillä halvalla viinalla niin eikös koko homma mee taas ihan päälaelleen ja kaikki se raha on sit pois rafloilta...
Mutta kyllähän tollasia ideoita voi oottaa täysin raittiilta ihmisiltä... eihän asia sitä liikuta...

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO
en ymmrrä miks matti päättä ravintolan asioista...
jossain tapauksissa ravintolalle tulee takkiin kun kaupasta saa vielähalvempaa juomaa.. mutta jokatapauksessa ravintoloidenkin hinnat laskevat vähän ja sehän suomalaisia siellä pitääkin..
mun mielestä ravintolaoiden tulisi iit päättä meinaavatko olla auki normaalisti vai ei..

muutenkin on liikaa pohdittu niitä seurauksia veroalesta...
mutta funtsikaa miten käy jos ale ei toteudu..
bisset virosta ja panimot nurin suomessa...sit ei tuu enää kerättyy sitä veroa..vaan ne sosiaalimenot ne vaan kasvaa

--
-keep it hard-

hallucinogen

Posts: 8,190

#11 • • hallucinogen Edain
Ja loppujen lopuksi, ketkä juo enemmän? densot dokaa nyt jo 24/7, lisätäänkö pari tuntia lisää vuorokauteen jotta veroalea voidaan hyödyntää?
Tuskin työssä käyvät ihmiset alkavat kittaamaan sen enemmän, ehkä aineet voi muuttua paremmiksi mutta määrä säilyy, ei ainakaan oma juominen mihinkään tuu muuttumaan, ei oo koskaan ollu köyhä eikä kipee kun alettu viinaa ottamaan *nauru*

--
pikku-*possu*

POSER

Posts: 800

#12 • • POSER Wimp and Poser
Vanhanen nyt on kyllä niin hakuteillä ton lakinsa kanssa, mutta mitäpä joku uskovainen ja raivoraitis Kepun politikko tietäisikään mistään järjen käytöstä. Kieltolaki vaan takaisin.

--
Keppiä Jehoville!

hallucinogen

Posts: 8,190

#13 • • hallucinogen Edain
Kiellothan on aina estäny suomalaisia olemasta sekasin...Kovennetaan rangaistuksia, kossulekan hallussapidosta kaula poikki *nauru*

--
pikku-*possu*

POSER

Posts: 800

#14 • • POSER Wimp and Poser

hallucinogen:
Kiellothan on aina estäny suomalaisia olemasta sekasin...Kovennetaan rangaistuksia, kossulekan hallussapidosta kaula poikki *nauru*


Amen *plur*

--
Keppiä Jehoville!

hrdkvr

Posts: 3,929

#15 • • hrdkvr KURGO
oon sanonu tän ennenkin ja sanon sen vielä kerran

suomalaiset dokaa makso se 1e tai talon...niin suomalaise dokaa

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#16 • • hrdkvr KURGO
*joo**joo**joo**joo**joo*

tälle postille 5 päätä

--
-keep it hard-

hallucinogen

Posts: 8,190

#17 • • hallucinogen Edain
Mä toivon et siellä salissa istuu vähintään 100 sen verran fiksua tai ravintolassa viihtyvää ihmistä ettei aleta pistää ovia kiinni pian puolen yön jälkeen...
Pitäs tehä vanhaselle silleen et jos toi laki menis läpi niin porukka menee sen makuuhuoneen seinän taakse pitää jatkoja ja mölyy niin perkeleesti niin johan se toivoo et olisivat saatana pysyneet siellä raflassa siihen asti kun mä nousen kukonlaulun aikaan kusettamaan perheen puudelia ja vääntämään muijalle kahvia *ding*

--
pikku-*possu*

Summerblink

Posts: 291

#18 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Varmasti laittomat bileet ja jatkot vähenevät ku ravintolat menee yheltätoista kiinni *justjoo*
Onneton totuus on se, että niin kauan kun vanhoillinen 'suuret ikäluokat' äänestävät ja ovat enemmistönä, niin meitin ikäluokka kärsii sen kaikenlaisina no good chicken shit lakiuudistuksina jotka ajavat 'ihmisten asiaa'.

Kerätään kolehti ja ostetaan joku pikku banaanivaltio missä ei kaikenmaailman päiviräsäset oo kokoajan paapomassa ettei alaikäinen juo panaanilikööriä ja palellu pakasteeseen *igor*

prkl
Blues

Posts: 5,414

#19 • • Blues Koning van Afrika

hallucinogen:
Joskuis vois illuihin herätä, tosin oon kyl niin aamu-uninen *justjoo*



Kerran kokenut eikä ollut mikään huono idea *iloinen*
Olin varmaankin pirteimpien joukossa kun saavuin paikalle

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Andy Braun

Posts: 646

#20 • • Andy Braun housebase

resu:
”Pääministeri Matti Vanhasen mielestä ravintolat tulisi sulkea aikaisemmin. Tämä voisi Vanhasen mukaan olla varteen otettava keino viinarallin ja alkoholiveron laskemisen aiheuttamien haittojen lieventämiseksi.”

Lähde:http://ww2.yle.fi/pls/show/page?id=+228524


mä en kyllä käsitä tota vanhasen ajatusmallia.
luulis et jos raflat menee aikaisin kiinni niin porukka siirtyy himaan dokamaan sitä virosta tuotua halpaa viinaa...himajatkoja -> yleistä meteliä siellä missä ihmiset yrittää nukkuu. jne. jne.

Sit tuo juttu et oluen ja siiderin veroa ei voi laskea läheskään niin paljon mitä alunperin oli puhetta on Aivan älytöntä, kuka enää sitten ostaa suomesta yhtään mitään.