Aamujatkot

66 posts, 4 pages, 34,376 views

halinalle

Posts: 9

#21 • • halinalle
niin tota mä en kans ymmärrä et mix aamu jatkot alotetaan sillein chillisti!!
ensin porukka hehkutetaan täyteen mittaan varsinaisis bileis ja sit jatkoilla alotetaan taas hitaast just kun porukka käy kuumana pihalla ja venaa et jox päästään kohta polkkaan kunnolla ja sit fiilikset latistetaan jollain tosi mälsällä musalla!!! outoo... *igor*

--
auringon nousu on paras nousu...!!

halinalle

Posts: 9

#22 • • halinalle
niin jatkoista puheenollen, olix kukaan 9.päivä eli nyt lauantaina diven jatkoilla kivas??!!
mun piti ite kyllä mennä sinne mut tuntu et sinne ei me varmaan ketään joten jätin väliin.
mut ois tosiaan kiva tietää et millaset jatkot niistä tuli ja olix paljo populaa??!!*ankka*

--
auringon nousu on paras nousu...!!

Avatar
#23 • • yana Guest

Blues:
Kerran kokenut eikä ollut mikään huono idea *iloinen*
Olin varmaankin pirteimpien joukossa kun saavuin paikalle



mä en oo ikinä niin väsynyt kuin herätessäni ja siita parin tuntia eteenpäin
Avatar
#24 • • yana Guest

halinalle:
sit jatkoilla alotetaan taas hitaast just kun porukka käy kuumana pihalla ja venaa et jox päästään kohta polkkaan kunnolla



ainakin viimeisen puolen vuoden aikana stadissa porukka on alkanut valua jatkoille kuuden jalkeen ja joskus seiskalta alkaa olla about jengi kasassa vasta ;)

tosin ei se tarkota ettei alusta asti vois olla full-on meno tanssilattial

[muokattu 11.8.2003 18:20]
Amma

Posts: 2,383

#25 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

hallucinogen:
Pitäs tehä vanhaselle silleen et jos toi laki menis läpi niin porukka menee sen makuuhuoneen seinän taakse pitää jatkoja ja mölyy niin perkeleesti niin johan se toivoo et olisivat saatana pysyneet siellä raflassa siihen asti kun mä nousen kukonlaulun aikaan kusettamaan perheen puudelia ja vääntämään muijalle kahvia *ding*



Kaikki Nurmijärvelle, mars! *joo*

--
*etsiskel*

Avatar
#26 • • yana Guest

hallucinogen:
Mä toivon et siellä salissa istuu vähintään 100 sen verran fiksua tai ravintolassa viihtyvää ihmistä ettei aleta pistää ovia kiinni pian puolen yön jälkeen...
Pitäs tehä vanhaselle silleen et jos toi laki menis läpi niin porukka menee sen makuuhuoneen seinän taakse pitää jatkoja ja mölyy niin perkeleesti niin johan se toivoo et olisivat saatana pysyneet siellä raflassa siihen asti kun mä nousen kukonlaulun aikaan kusettamaan perheen puudelia ja vääntämään muijalle kahvia *ding*



itseasiassa tostahan on useampikin ravitsemusalan yrittajien edustaja jo kommentoinut vastaavaa. porukka siirtyy vain himoihin jatkoille + salakapakkatoiminta lisaantyy.
Claquesous

Posts: 3,206

#27 • • Claquesous viidettä kolonnaa
taas rupee suomen valtio holhoomaa ja käytetää veroeeroi siihe et valvotaa ihmisii ettei ne vaa käyttäis liikaa viinaa ja tulis ”haittavaikutuxii” jne. heti ku viinan hinta laskee ni mä ainaki aion dokaa kossupullo tai 2 iha joka päivä... siis deekui on ollu ja tulee olemaanki mut kyl suurimmal osal suomalaisist osaa jopa huolehtii itestää.

täytyy vaa toivoo et ens vaaleis saatas vähä liberaalimpi hallitus suomee...

--
32. of December

Avatar
#28 • • yana Guest

jacE:
täytyy vaa toivoo et ens vaaleis saatas vähä liberaalimpi hallitus suomee...



äänestäkää sit mua siis!
UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se

climate:
toivon hartaasti että tää lakiehdotus ei mee läpi - pikemminkin pitäis vapauttaa aukioloaikoja sen sijaan että yhteiskunta ottaisi mitään holhoavaa asennetta kansalaisiin.

mitä enemmän yksilöllä on vapauksia, sitä enemmän hän oppii ottamaan vastuuta omista tekemisistään...

eli tämän lisäksihän vanhanen on mm sanonut että suomalaisten pitäisi lisääntyä enemmän, ja että koulusta pitäisi siirtyä töihin aikaisemmin ja että eläkkeelle pitäisi siirtyä myöhemmin. tämä yhdistettynä siihen että bileilyaikaa rajoitetaan, tarkoittaa sitä että vanhasen ideaalimaailmassa jengi syntyy, tekee työtä työtä työtä työtä työtä ja kuolee pois. pistää kyllä vituttamaan tollaset ihmiset, pr*kl



tää on hyvä.. samaa mieltä...*hymy*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#30 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin, tosiaankin. Klubitushan voisi järjestää sellasen bilematkan nurmijärvelle, jossa pidetään villit etkot/jatkot/bileet vanhasen oven takana. Jos lakiesitys menee siis läpi *vink*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Toope

Posts: 424

#31 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
kaikki kermaan sunnuntai aamuihin*joo**nauru**iloinen**hymy*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#32 • • Jussi Soro choon!

halinalle:
niin tota mä en kans ymmärrä et mix aamu jatkot alotetaan sillein chillisti!!
ensin porukka hehkutetaan täyteen mittaan varsinaisis bileis ja sit jatkoilla alotetaan taas hitaast just kun porukka käy kuumana pihalla ja venaa et jox päästään kohta polkkaan kunnolla ja sit fiilikset latistetaan jollain tosi mälsällä musalla!!! outoo... *igor*



Yleisesti ottaen mä oon ite soittanu aamuissa paljon rauhallisempaa ja groovempaa menoa kun pääbileissä. Jotenkin itelle vaan maistuu aamusti sellanen meno paremmin kun mättö.

Yleisesti ottaen aamubileiden ”prime time” on joskus klo 8.00-10.00 välillä, eli siihen aikaan pitäis sijoittaa ”rankin” tai ”nostattavin” tai ”paras” musa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#33 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla se menee ainakin niin (jos tuun suoraan edellisistä bileistä), että 5-7 jaksaa nostaa jalkaa, 8 aikaan väsähtää, ja kello 9 lähtee...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Turisti

Posts: 12

#34 • • Turisti pihalla
Mä en ymmärrä teitä Ihmiset et miten te jaksatte viellä ilta bileittenkin jälkeen aamujatkoille*täh*
Ei taida olla pojilla puhtaita jauhoja pussissa ku jaksaa..?
Ite ku vaa hengailee bileissä selvin päin on se kyl aika mahdoton ajatus et aamuillekkin viellä pitäis jaksaa....
Chatte

Posts: 4,085

#35 • • Chatte Team Teknolipat :)

Turisti:
Mä en ymmärrä teitä Ihmiset et miten te jaksatte viellä ilta bileittenkin jälkeen aamujatkoille*täh*
Ei taida olla pojilla puhtaita jauhoja pussissa ku jaksaa..?
Ite ku vaa hengailee bileissä selvin päin on se kyl aika mahdoton ajatus et aamuillekkin viellä pitäis jaksaa....



No huh huh, itse saatan jaksaa selvinpäin joskus jopa paremmin kuin jotain nauttineena, joskus taas toisinpäin... eihän nyt noin voi yleistää. Silloin jaksaa, kun nauttii hommasta! Ihan aina ei kuitenkaan kukaan jaksa, se on totuus...

*tanssikone*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#36 • • ALIEN Guest

Turisti:
Mä en ymmärrä teitä Ihmiset et miten te jaksatte viellä ilta bileittenkin jälkeen aamujatkoille*täh*
Ei taida olla pojilla puhtaita jauhoja pussissa ku jaksaa..?



Joo ei yleensä olekaan aamujatkoille menevillä ”puhtaita jauhoja pussissa”. Jos on vetänyt vaikkapa piriä nokkaan niin tuskin sitä haluaa mennä himaan ihmettelemään aamu viiden aikaa... *ding* Itse en kuitenkaan käy aamujatkoilla, koska ei yksinkertaisesti ole energiaa.. Mieluummin säästän loput energiat johonkin hyödyllisempään, kuten seksiin *hih*

[muokattu 5.9.2003 08:35]
Blues

Posts: 5,414

#37 • • Blues Koning van Afrika
Harvemmin on ollut puhtia mennä aamujatkoille kun tulee otettua kaikki irti jo yöllä. Johtuu siitä että joka kerta ollut selvinpäin. Pitää joskus vetää överit niin voisi jaksaakin seuraavaan aamuun asti..kunhan aloitelee pikkasen myöhempään kuin yhdeksän aikaa illalla *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

-xx-

Posts: 5,001

#38 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Turisti:
Mä en ymmärrä teitä Ihmiset et miten te jaksatte viellä ilta bileittenkin jälkeen aamujatkoille*täh*
Ei taida olla pojilla puhtaita jauhoja pussissa ku jaksaa..?
Ite ku vaa hengailee bileissä selvin päin on se kyl aika mahdoton ajatus et aamuillekkin viellä pitäis jaksaa....



Niih ... kuka jaksaa ja kuka ei .... kyllä minä ainakin olen selvänä ja ilman jauhoja tai muita aineita ...
Kun hyvä musiikki soi niin olen aika vaikeasti pidäteltävissä poissa tanssilattialta *nauru*

Kyllähän se väsy sitten tulee, mutta vasta kun musiikki loppuu ja on aika lähteä kotiin nukkumaan *piis**sydän**piis*

edit: riippuu tosiaan fiiliksestä miten bileissä yleensäkin jaksaa ... jos ei nauti tanssimisesta niin eihän sitä silloin jaksa *pupu*

[muokattu 5.9.2003 09:40]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Sallakat

Posts: 2,220

#39 • • Sallakat jungle, baby !

resu:
Osaisiko joku sanoa /kommentoida miksi aamujatkot aloitetaan pääsääntöisesti ”chillisti” siitä sitten vähitellen nostaen ?



ensinnäkin oon ite sitä mieltä kun olen aamuissa joskus ravannut, että proteuesneon kama ei tod sovi aamubileisiin. Se vaan on fakta, koska aamuihin tarvii kyhätä musan avulla ihan eri tunnelma, koska kyseessä on just vähän poikkeuksellinen aika ja tilanne. Ennen ainakin tallissa en kelaillu ett sillä musalla jotenkin haluttiin nostaa tunnelmaa päivää myöten *ding* hmmm se fakta jo ett coma on sieltä asti ollu pussyn residentti kertoo sen ett aamutunnelmasta on yritetty saada rento eikä välttämättä nostattava. illuissakin ajatus toimi ennenku just sinne sitten proteus ja neon otettiin soittamaan. Oikeesti ei oo niin hirveen kauniin näköstä kun kauniina aamuna istut illuissa ja tsiikaat kun jengi naamat_tosi_rumasti_irvessä polkkaa menemään tyyliin ”polkkaa tai kuole” (mikä kait lieneekin sitten tämän ala genren motto?.....), ei vaan sovi aamuun *eiei**igor*

ja se että viinaa ei saa siellä heti kello 5 a.m alkaen on mun mielestä oikeasti aika järkevää. Eihän me kuitenkaan eletä missään välimeren maissa ja hyvä niin.

*hih*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#40 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

ensinnäkin oon ite sitä mieltä kun olen aamuissa joskus ravannut, että proteuesneon kama ei tod sovi aamubileisiin.



tossa olen kyllä ihan eri mieltä. Sunnuntain illujen kohdalla mietin just sitä, että jos lähtis jonnekin jammailemaan yhden jälkeen yöllä vasta, ja saapuisi viideltä pirteänä nosturille *iloinen* mutta sillon en tosiaankaan haluisi kuulla mitään rentoa trancea/housea tms. Eli en varmaan tee sitten noin...

btw, aamuihin jaksetaan redbullin, kahvin ja pienen alkoholimäärän avulla *joo* voihan siinä vähän väsynyt olo olla, mutta musta se kuuluu aamuissa melkeinpä asiaan. Ja sitä varten on oltava sitten chilli *nauru**piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D