Domination 30.8.2003 @ Helsinki

75 posts, 4 pages, 6,752 views

Avatar
#61 • • ikj Guest

yana:
---
jacE:
hei! joku saa kyl pistää vaik poltettun sen Extreme Clubbing-läty mulle... hajottaa q sain vaa 5v. vanha muinaismuisto*hmph*

---


pah. 98 julkaistiin sentään vielä hyvää polkkaa, verrattuna siihen kauheeseen markalla tuotettuun juustopaskaan mitä on 00 jälkeen suollettu ulos. *hyh*

[muokattu 2.9.2003 16:07]



ja mielestäni se juusto paska myös loppukin tossa noin 2002, viime aikoina on tullut aivan loistavaa matskuu.
Mikcore

Posts: 914

#62 • • Mikcore Eternity has passed

yana:
pah. 98 julkaistiin sentään vielä hyvää polkkaa, verrattuna siihen kauheeseen markalla tuotettuun juustopaskaan mitä on 00 jälkeen suollettu ulos. *hyh*

[muokattu 2.9.2003 16:07]



Niin....
Sun mielestä, mutta maku asioista ei voi kiistellä.
Se juustopaska mikä sun mielestä on ns.”hyh materiaalia” voi taas jokun toisen mielestä
olla hyvää.Välillä tietenki julkaistaa huononpaa ja välillä parempaa soundia,mut kyllä vuonna 2000 ja 2001 on julkaistu myös hyvääkin tästä vuodesta puhumattakaan.

Toi sun meininki menee pikkusen ahdasmieliseksi, joten voisitko Jana välillä pikkusen miettiä mitä kirjoitat ennenkuin painat tota ”tallenna” - nappia.

Kiitti.
Avatar
#63 • • imelä Guest
olin kauheen väsyny jo paikalle mennessä. fiilikset ei oikein noussu. pikemminkin laski vartti vartilta. kiva oli silti nähdä vanhoja tuttuja. ja paljon ystäviäkin oli paikalla. upeesti olivat ihmiset pukeutuneet. kiva oli nähdä että vielä jengi jaksaa. performanssit missasin ihan kokonaan. harmittaa. ois ollut ihana nähdä pojat roikkumassa koukuissa ;) ja lontoon pojat tais saada hyvän vastaanoton ja hyvä mieli kaikilla :)
Claquesous

Posts: 3,206

#64 • • Claquesous viidettä kolonnaa
täälhä oli kauhee kalabaliikki siit et onx '98 musaque paskaa vai ei... en kuitenkaa tarkottanu et siin ei olis ollu hyvii biisei... paitsi wayne g feat. stewart who-twisted (vaik olis mite 6 am warriors MX).

tarkotin vaa et olin taas kuullu suurimma osa biiseist miljuuna kertaa enkä jaxanu kuunnella sen q kerra läpi. tietenki sil 2ki cdl o salettii biisei jotka o kulunu mun korvis mut silti... ois se kiva saada jostai

--
32. of December

Jii-75

Posts: 459

#65 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Siis Bileet oli Jees:) kiva huomata ku niin moni panostanu asuun..:) se loi fiilistä sit kivat kaverit ja ystävät sekä se oma kainaloinen:) sekä tietty se musa*wirn* mut sitten down side oli oma olotila...kuumeessa ja flunssassa ei oikeen jassa jammailla...koitin kyllä mutkun ei niin ei:) no mut tuli pousailtuu sitten muidenkin edestä *wirn* ja tietty iso kiits ihanallle Howdylle ”kyydeistä” *wirn* jota ilman mä en olis varmaan päässy paikalle.. :) mutta siis kivat kemut vaikkain olin kipeenä ja en silleen päässy nauttiin tanssimisesta:)

--
dodiih

Surreal

Posts: 374

#66 • • Surreal Söhö
Ei mul bileist mtn. kummempaa...

Mut se että kun proteus soittaa ni sali on aivan täynnä (hyvä homma sinäänsä),
mutta joka ikisissä bileissä ku harri lopettaa, ja seuraava dj aloittaa soittaa ni sali aina tyhjenee...? Joka ikisissä bileis käy näin jos harri soittaa keskellä iltaa eikä vikana! Miksei suomen niin ”täydellinen” bile sKene tunne kuin yhden DJ:n? kotimaisen DJ:n soittaessa ymmärrän tilanteen jotenkin, mutta en ulkomaalaisten kohdalla mitenkään!
Artisti/dj:t tulee englannista katsomaan tyhjä tanssilattiaa ku siellä ei soita PROTEUS VS. NEON!!!!!!!!!!

MIKSI?? vaiko koskeeko tämä vain ”turisteja”


okei, meni vähän ohi aiheesta.. mut kuitenkin tulipahan asia sanotuks....*täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh*
Avatar
#67 • • ikj Guest

scuuga:


Mut se että kun proteus soittaa ni sali on aivan täynnä (hyvä homma sinäänsä),
mutta joka ikisissä bileissä ku harri lopettaa, ja seuraava dj aloittaa soittaa ni sali aina tyhjenee...? Joka ikisissä bileis käy näin jos harri soittaa keskellä iltaa eikä vikana! Miksei suomen niin ”täydellinen” bile sKene tunne kuin yhden DJ:n? kotimaisen DJ:n soittaessa ymmärrän tilanteen jotenkin, mutta en ulkomaalaisten kohdalla mitenkään!
Artisti/dj:t tulee englannista katsomaan tyhjä tanssilattiaa ku siellä ei soita PROTEUS VS. NEON!!!!!!!!!!

MIKSI?? vaiko koskeeko tämä vain ”turisteja”




tämä on niin totta! todella ärsyttävää kyllä.

Tosta tulee mieleen kun aktia salissa oli Tidyn bileet miten harrin setin aikana sali oli ihan täynnä, harri kun lopetti ja maddox tuli dekkien taakse niin sali tyhjensi puoliks, sitten kun glazby tuli, niin jäi ehkä joku 15 ihmistä. ?? oikeen nolottaa tommonen, ei ole varmaa ikinä tommonen stara ja niin hyvä dj soittanut noin tyhjälle salille! only in finland*piis* välillä kyllä tuntuu et se on se proteuksen nimi flyerissä mikä myy niitä lippuja. Ja tietenkin tämä nyt on kysymys musiikin mausta, ja kun suomessa ei oikeen tykätä uk hh'sta niin ymmärtäähän sen.

Mut tää taitaa kuiteskin koskee eniten näitä ns 'turisteja'.
Kuosinautti

Posts: 969

#68 • • Kuosinautti Kuuhun ja takas joka v.loppu.:)
Oli tosi hyvät bileet ja varsinki sebastianin setti, uppos niinku aina ihan täysii!!!!*sydän**sydän*
Harmi vaa ku tuli juotuu vähä liikaa ja tuli vähä paha olo lopussa..ISO Kiitos muuten sille muijalle joka oli nii ihana ja kiltti ja huolehti musta..
Rusheja odotellessa...*iloinen*
Claquesous

Posts: 3,206

#69 • • Claquesous viidettä kolonnaa
oon kans huomannu et ihan aina q proteus on dekkien takana ni lattia o tupate täynnä mut si q se lopettaa ni jengii häipyy iha tuntuvast... vaik sen jälk.soittas kuka tahansa!

ok. ky se proteus pistää tosi hyvää settii mut mä iha henk.koht. oon ehkä jo sitä mielt et proteus on oikeest koht kokemas inflaation ja mä kyl ootan iha muitaki deejiitä. tästä hyvänä esimerkkin friik. puhumattakaan ulkomailta tulevist deejiist...

mä kyl iha mielellää kuuntelen uk hoohoota. no en ehkä sitä juustoisinta sellast kuitenkaa

[muokattu 3.9.2003 15:04]

--
32. of December

Avatar
#70 • • yana Guest

Mikco:
Niin....
Sun mielestä, mutta maku asioista ei voi kiistellä.
Se juustopaska mikä sun mielestä on ns.”hyh materiaalia” voi taas jokun toisen mielestä
olla hyvää.Välillä tietenki julkaistaa huononpaa ja välillä parempaa soundia,mut kyllä vuonna 2000 ja 2001 on julkaistu myös hyvääkin tästä vuodesta puhumattakaan.

Toi sun meininki menee pikkusen ahdasmieliseksi, joten voisitko Jana välillä pikkusen miettiä mitä kirjoitat ennenkuin painat tota ”tallenna” - nappia.

Kiitti.


rakas mikko eihan tassa kukaan kiistellyt :) toi vain esille sen faktan etta on mielipiteita joiden mukaan juurikin tuolloin 98 oli hemmetisti parempaa polkkaa kuin myohemmin. ja tuskin sakaan kiistat kuitenkaan sita faktaa etta 00 vaihteen jalkeen polkka ponnahti pinnalle niin kovaa etta silla saralla alettiin julkaisemaan aivan uskomattomat maarat biiseja jotka perustuivat lahinna yhteen muovisen kuulloiseen melodiaan ja taustalla jyrasi sama hooveri mita oli kuultu jarjettomia kertoja aikaisemmin. toki sinne sekaan mahtuu hyvaakin matskua, kaikella on huippunsa, myos paskavuorella. sinne massaan vaan katoaa niin helposti helmet.

ehkapa talla kertaa kuitenkin sinun tulisi katsoa peiliin ;)

[muokattu 3.9.2003 15:16]
Nepenthe

Posts: 141

#71 • • Nepenthe

idi:
---
tämä on niin totta! todella ärsyttävää kyllä.

Tosta tulee mieleen kun aktia salissa oli Tidyn bileet miten harrin setin aikana sali oli ihan täynnä, harri kun lopetti ja maddox tuli dekkien taakse niin sali tyhjensi puoliks, sitten kun glazby tuli, niin jäi ehkä joku 15 ihmistä. ?? oikeen nolottaa tommonen, ei ole varmaa ikinä tommonen stara ja niin hyvä dj soittanut noin tyhjälle salille! only in finland*piis* välillä kyllä tuntuu et se on se proteuksen nimi flyerissä mikä myy niitä lippuja. Ja tietenkin tämä nyt on kysymys musiikin mausta, ja kun suomessa ei oikeen tykätä uk hh'sta niin ymmärtäähän sen.

Mut tää taitaa kuiteskin koskee eniten näitä ns 'turisteja'.



Sitten taitaa turisteja olla todella aika iso osa porukasta, kun just ajatellaan noita Rush vs. Tidy -bileitä ehkä karkeimpana esimerkkinä. Niistä 14 muusta ihmisestä nimittäin tunnistin ulkonäöltä about jokaisen, ja se ehkä kertoo näiden henkilöiden vannoutuneisuudesta kun itse todella klubitan kerran kolmessa kuukaudessa *hih* . Njoo, hämärää.

Tossa HHn parhaat ajat läpässä on melkeen pakko kallistuu Yanan kanssa samoille linjoille, kyl parhaat biisit aika pitkälle oli tehty jo '98, viimeistään 2000... *hmph* Ja kehitys on musta menny aika pitkälle alaspäin, tänä vuonna oon kyenny löytämään kaksi (2) levyä, joita pidän oikeesti hyvinä polkkalevyinä... Freeformiahan ei polkaksi saa laskea jossei halua saada kaikkien freeformistien ikuisia vihoja päälleen *iloinen*

/|/|

P.S. Tajusin just että oon tavannu ton Yanan viimeks kesällä '96... sairasta *ding*
Damien

Posts: 2,882

#72 • • Damien [tr3ox]
Tosta Harrista, niin herra vaan veti yksinkertaisesti vitun hyvät setit kehiin vaikkakin vaan sen 45min. Allen maailmanmies, kunniavieras-Alleniakin kuuntelin mutta n..4 biisin jälkeen oli pakko luikahtaa paikalta pois. Pudotstus verratten Proteuksen settiin oli niin helvetin jyrkkä ettei mitään rajaa. Tiedä sitten häntä olisiko setti toiminut alkuillastakaan. Kylmä fakta on että: suosi Suomalaista, Suomi-skene on rankkaa eikä todellekaan tarvitse lähteä merta edemmäksi kalaan. Saisivat kaikki tulla Suomeen persus kursille siitä kuinka ”do It the hardway”.

Sitä en tosin ymmärrä miksi Tidyn bileet kärsi samasta kato ilmilöstä, itseäni vitutti suunnattomasti kun en Glazbyä päässyt katsomaan. Mies on sentään viimeisiä soihdun kantajia (vaikka tekee laidasta laitaan matskua). Varmasti soitti menevän ja rankan setin en epäile sitä yhtään. Casper, Karim, Glazby ja Lab4 siinä nuo saaren kovimmat kilpailijat.

Tarkoituksenani oli tarjota omia mielikuvia ilmiöstä keskusteluun....
display23

Posts: 3,069

#73 • • display23

idi:
---
scuuga:


Mut se että kun proteus soittaa ni sali on aivan täynnä (hyvä homma sinäänsä),
mutta joka ikisissä bileissä ku harri lopettaa, ja seuraava dj aloittaa soittaa ni sali aina tyhjenee...? Joka ikisissä bileis käy näin jos harri soittaa keskellä iltaa eikä vikana! Miksei suomen niin ”täydellinen” bile sKene tunne kuin yhden DJ:n? kotimaisen DJ:n soittaessa ymmärrän tilanteen jotenkin, mutta en ulkomaalaisten kohdalla mitenkään!
Artisti/dj:t tulee englannista katsomaan tyhjä tanssilattiaa ku siellä ei soita PROTEUS VS. NEON!!!!!!!!!!

MIKSI?? vaiko koskeeko tämä vain ”turisteja”



---


tämä on niin totta! todella ärsyttävää kyllä.

Tosta tulee mieleen kun aktia salissa oli Tidyn bileet miten harrin setin aikana sali oli ihan täynnä, harri kun lopetti ja maddox tuli dekkien taakse niin sali tyhjensi puoliks, sitten kun glazby tuli, niin jäi ehkä joku 15 ihmistä. ?? oikeen nolottaa tommonen, ei ole varmaa ikinä tommonen stara ja niin hyvä dj soittanut noin tyhjälle salille! only in finland*piis* välillä kyllä tuntuu et se on se proteuksen nimi flyerissä mikä myy niitä lippuja. Ja tietenkin tämä nyt on kysymys musiikin mausta, ja kun suomessa ei oikeen tykätä uk hh'sta niin ymmärtäähän sen.

Mut tää taitaa kuiteskin koskee eniten näitä ns 'turisteja'.


On muuten ihan totta!
kirjotin tosta muistaakseni jo sillon tidy topikkiin.On ihan älytöntä tuoda Suomeen tollasii huippu nimiä,kun kaikki venaa vaan harria soittamaan...mut toisaalta sillon kun kaikki muut häipyy pois ja tanssimaan jää ne 15 ihmistä,on tilaa tanssia paljon enemmän(jos haluaa ettiä jotai positiivistä).*vink*

[muokattu 5.9.2003 14:10]
Mikcore

Posts: 914

#75 • • Mikcore Eternity has passed

yana:
---

rakas mikko eihan tassa kukaan kiistellyt :) toi vain esille sen faktan etta on mielipiteita joiden mukaan juurikin tuolloin 98 oli hemmetisti parempaa polkkaa kuin myohemmin. ja tuskin sakaan kiistat kuitenkaan sita faktaa etta 00 vaihteen jalkeen polkka ponnahti pinnalle niin kovaa etta silla saralla alettiin julkaisemaan aivan uskomattomat maarat biiseja jotka perustuivat lahinna yhteen muovisen kuulloiseen melodiaan ja taustalla jyrasi sama hooveri mita oli kuultu jarjettomia kertoja aikaisemmin. toki sinne sekaan mahtuu hyvaakin matskua, kaikella on huippunsa, myos paskavuorella. sinne massaan vaan katoaa niin helposti helmet.

ehkapa talla kertaa kuitenkin sinun tulisi katsoa peiliin ;)

[muokattu 3.9.2003 15:16]



Moi vaan Jana sinne Barcelonaan.

En mä hirveesti nyt tämän asian tiimoilta katso peiliin,vaan haluan korostaa sitä että toi sama pätee myös moneen muuhunkin gendreen (house,proge,jne..)eli ei hirveesti kannata sanoo että polkassa tuotetaan enemmän ns. tusinatavaraa kun tota samaa on nähty myös monessa muussa tyylisuunnassa.Kun ideat loppuu niin se on kyl totta että ruvetaan toistaa samaa vanhaa uudestaan ja ei niin hyvällä ”reseptillä” eli niin sanotusti vanhan toistoa.
Etsimällä löytää roskan joukosta hyvät trackit.
Ei se määrä vaan laatu.

*pahis*