Domination 30.8.2003 @ Helsinki

75 posts, 4 pages, 6,767 views

-xx-

Posts: 5,001

#41 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
Musiikki oli omasta mielestäni loistavaa ja olisi ollut ihan kiva tanssiakin enemmän mutta kaikkea kivaa ei voi tehdä yhtä aikaa.
Paljon oli kavereita ja häröiltyyn tuli paljon, olihan siellä sit yks tosi ihana tyttökin *pihkassa*



jeeeee ... hyvä mikko *sydän**iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Chäz

Posts: 1,381

#42 • • Chäz Namutäti
*plur* *sydän* *plur* *sydän* *plur*

mega-loistavat bileet!!

Kiitos!! *iloinen*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

lulu.

Posts: 312

#43 • • lulu.
Oli aivan hullaton meininki*super* kyl kyl rokkas todellakin.......
Jäi vaan hämäämään se ku oli älytön smaili päällä alusta loppuun, ni ei
päässy joraileen missään vaihees iltaa=( EIkä tekeen kontaktii kehenkään=(

Erittäin kauniita naisia oli ja muutenki hyvää porukkaa....

Sit tapasin siel yhen uskomattoman naisen, jonka haluisin viel nähä.....*vink*
Sul oli oranssit housut ja lähettiin siit sit samoille jatkoille Eiraan.
Sa taisit olla Espoon keskustasta..... vai?

miss ya*pupu*
lulu.

Posts: 312

#44 • • lulu.
Oli aivan hullaton meininki*super* kyl kyl rokkas todellakin.......
Jäi vaan hämäämään se ku oli älytön smaili päällä alusta loppuun, ni ei
päässy joraileen missään vaihees iltaa=( EIkä tekeen kontaktii kehenkään=(

Erittäin kauniita naisia oli ja muutenki hyvää porukkaa....

Sit tapasin siel yhen uskomattoman naisen, jonka haluisin viel nähä.....*vink*
Sul oli oranssit housut ja lähettiin siit sit samoille jatkoille Eiraan.
Sa taisit olla Espoon keskustasta..... vai?

miss ya*pupu*
UnityF

Posts: 15,721

#45 • • UnityF joo just se

Relic:
*sydän**sydän**sydän**sydän*
aivan mahtavat bileet! Lisää samanlaista HETIHETIHETI..

kiitos ja kumarrus järjestäjille



juuh samaa mieltä lisää ja heti...*joo*
Huvitus

Posts: 164

#46 • • Huvitus
*pahis*Todella kivaa oli !!!
Varsin mukavaa oli kun bileistä oli kotiin vietävänä
Torture Garden kalenteri sekä Extreme clubbing 4 cd
Suur kiitos ALLEN TG:lle että heitti vikan cd:n juuri mulle.

Jatkot jäi flunssan takii valitettavasti väliin *nuha*
lumen

Posts: 2,398

#47 • • lumen lumelääke
väHÄnkö otti päähän! kamera otettiin pois pokejen toimesta.. *igor*
joka toisella sit oli fotoapparaatti kuitenki siel ylhäällä, mut ei mul.. vidu *igor**igor**igor*

muute oli kyl hieanot pileet *joo*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#48 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun kameraa ei sentään viety, vaikka esittelin sitä näkyvästi siellä ylhäälläkin (en ottanut kuvia) *nauru* siinä mielessä olin kyllä epähuomaavainen, että kaikki ei varmaan halua päätyä mun filmille puolialastomina. Toisaalta filmi oli kakssatanen, joten saa nähdä tuliko niistä mitään...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

super-enkuli

Posts: 1,521

#49 • • super-enkuli
Aivan loisto bileet, väärä kenkä valinta vaan aiheutti sen ettei polcca sujunut. Musiikki oli kyllä aivan helvetin hyvää. Loistavaa HH:ta! Puvut olivat aivan mahtavia. *hymy* Yläkerran show oli kanssa aika magee.

*TIng*:in mixaama extreme clubbing 4 levy on muuten aivan helvetin hyvä ja ei muuten ole vuodelta '98. *iloinen**pahis* Vuodelta 2001..Kiilaa heti Farleyn jälkeen kakkos suosikiksi. *hymy*

Kaikille kavereille ISO kiitos aivan loistavasta seurasta, oli hauskaa.

Battreyn (ja red bullin) puuttumisesta hieman miinusta.

[muokattu 1.9.2003 18:36]

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Jna

Posts: 613

#50 • • Jna

Damien:
Soittojärjestys oli aivan väärä ja siitä Harrille mainitsinkin. Britit veti persoonatonta paskaa paketista sellaisella tahdilla, että, jotta, koska, kun ja kunnes meikäläinen haukotteli siellä lattialla. Allen Von HAHAHAA! Se oli sitä Nukleuz presents, the biggest the baddiest ( and cheesiest) anthems, ever.... Ei oikeen uponnut. TIngi:ä vähän kävi sääliksi kun tytsi selkeesti yritti pitää fiilistä yllä olemalla mukana ja riehumalla, sori biatch, soitit vaan niin monotoonista jassoa ettei minkään maan huudot sitä tule sieltä suosta nostamaan. Loppu settiissä oli sitten muutama klasari ja pari hyvää piiskaa, mutta jos eka tunti tiputtaa horrokseen niin kyllä sieltä horkasta heräämiseen vaaditaan enemmän kuin 15min ja pari paremman luokan biisiä.



Joo olen aivan samaa mieltä*nukkuu**eiei*

Kiva oli katella ihmisiä, mutta muuten aika nihkeetä oli..*eiei*
Jna

Posts: 613

#51 • • Jna

NextAce:
* Ei batteryä


[/q

ja loppu vaihessahan ”baarista” loppui kaikki. Ei siideriä, lonkeroa eikä kirkasta.. ”Meillä ois tässä rommia, Kahluaa, viskiä, kaljaa..”

Ei päässy ollenkaan kunnon humalaan edes...*hih**pelle*

Jone

Posts: 8,258

#52 • • Jone Archibald Haddock

lumen:
väHÄnkö otti päähän! kamera otettiin pois pokejen toimesta.. *igor*
joka toisella sit oli fotoapparaatti kuitenki siel ylhäällä, mut ei mul.. vidu *igor**igor**igor*

muute oli kyl hieanot pileet *joo*



Ihan hyvä että ottivat. Two wrongs don't make right, eli siellä yläkerrassa ei ollut kenenkään tarkoitus ottaa kuvia ja jos jotkut ottivat niin se ei tee siitä yhtään enemmän korrektia toimintaa muille.
Nepenthe

Posts: 141

#53 • • Nepenthe

insejn:
mietteitä:

* idea miten saisi jengiin enemmän eloa -> tulkaa äijät alas sieltä stagelta tanssimaan katoin esim että proteus olis varmaan erittäin mielellään halunnu tulla messii, miksei vois? Kelatkaa sitä että jotku näistä bilehemmoista on todellaki niin hurahtaneita näihin meidän omiin jätkiin, mikä boosti siitä tulis omaan tanssimiseen, jos näkis että jäbät joraa messis lattial...
(tää nyt vaan on tämmönen imho=)



Kyllä sieltä lattialta bongattiin illan aikana sekä *ting* että Allenkin, aika hyvissä fiiliksissä vielä...

Musa uppos muhun ihan kympillä, sääli ettei kaikille samalla lailla, mut tällasta ei kyl pääse/joudu hirveen usein kuuntelemaan. Jos pääsis, niin kävisin ehkä useemmin kun kerran kolmessa kuukaudessa bilettämässä *plur*

Tarjoilupuoli ei ehtiny hämätä kun olin lattialla melkeen koko illan, mutta ehkä olis voinnut sitä vähän kehitellä pidemmälle (tarjoilu loppuu 2:30, eh).

Omalla kohdalla oikeestaan isoin miinus oli se, että siellä oli iiiihan mun kreikkalaisen eksän näkönen tsyby, oli lievästi sanottuna sniikki fiilis koko illan. Varattukin vielä! *uuh*

Mun kirjoihin menee parhaina bileinä tänä vuonna, ja selvästi parhaimpana vain-djt keikkana ikuna. Kiitos!

/|/|
Claquesous

Posts: 3,206

#54 • • Claquesous viidettä kolonnaa

super-enkuli:

*TIng*:in mixaama extreme clubbing 4 levy on muuten aivan helvetin hyvä ja ei muuten ole vuodelta '98. *iloinen**pahis* Vuodelta 2001



no voiha siutana! meizi jäi taas luille tostaki*nyyh*

--
32. of December

Henna

Posts: 4,965

#55 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Oli kyl hyvät bileet!!!!!!!!
Avatar
#56 • • ikj Guest

super-enkuli:

*TIng*:in mixaama extreme clubbing 4 levy on muuten aivan helvetin hyvä ja ei muuten ole vuodelta '98. *iloinen**pahis* Vuodelta 2001..
[muokattu 1.9.2003 18:36]



mä ainaskin sain allenin mixattu extreme clubbing vuodelta 98*hmph*
Chainboy

Posts: 363

#57 • • Chainboy
oli kyllä ihan kivat bileet vaihteeksi ( kun ei enää vanhana jaksa).... ja erityinen kiitos etkoista Trollille , Pulu-Chanille , Slimravelle , Vaeltajattarelle , Elmerille , Tealla ja tietenkin Antille..... musiikki oli ihan ok ja ihmiset oli kyllä mun makuun.... Unity(f) vihdoinkin tapasimme... ja erityiskiitos Animelle kun niin kännissä kävin availemaan jonkun vetskareita... sorry !!! =)*pelle**pelle**pelle*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Claquesous

Posts: 3,206

#58 • • Claquesous viidettä kolonnaa
hei! joku saa kyl pistää vaik poltettun sen Extreme Clubbing-läty mulle... hajottaa q sain vaa 5v. vanha muinaismuisto*hmph*

--
32. of December

Avatar
#59 • • yana Guest

jacE:
hei! joku saa kyl pistää vaik poltettun sen Extreme Clubbing-läty mulle... hajottaa q sain vaa 5v. vanha muinaismuisto*hmph*



pah. 98 julkaistiin sentään vielä hyvää polkkaa, verrattuna siihen kauheeseen markalla tuotettuun juustopaskaan mitä on 00 jälkeen suollettu ulos. *hyh*

[muokattu 2.9.2003 16:07]
super-enkuli

Posts: 1,521

#60 • • super-enkuli

jacE:
hei! joku saa kyl pistää vaik poltettun sen Extreme Clubbing-läty mulle... hajottaa q sain vaa 5v. vanha muinaismuisto*hmph*



Voinhan mä sen laittaa sulle, kunhan muistutat (ketä sitten oletkin). Todella hyvä levy. Allenin mixaus taitaa olla niistä extreme clubbingeisa ykkönen..? Sekin ois kiva saada. Mun mielestä vuosi luvuilla ei ole mitään väliä, kunhan tykkää. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex