Domination 30.8.2003 @ Helsinki

75 posts, 4 pages, 6,753 views

Claquesous

Posts: 3,206

#21 • • Claquesous viidettä kolonnaa

NextAce:

Ei batteryä

[muokattu 31.8.2003 13:39]



siis tota läppää mä en oikee tajunnu q kävin kysyy et kumpaa niil oli: batteryy vai red bullii. q ne vastas et ei kumpaakaa ni mä myönnän et mä olin*täh*siis kyl mun mielest joka paikas pitäs olla red bullii!

nii lisää miinuxii: olut oli poron kusta... karhuu sen olla pitää (proletariaatin voimajuomaa)

--
32. of December

eonik

Posts: 182

#22 • • eonik graafinen suutelija


nii lisää miinuxii: olut oli poron kusta... karhuu sen olla pitää (proletariaatin voimajuomaa)


kyllä siellä karhuja oli jos vaan ymmärsi kysyä. itse ainakin join niitä koko illan enkä koskenutkaan lappariin

--
Unts, unts, unts...

Claquesous

Posts: 3,206

#23 • • Claquesous viidettä kolonnaa

eonik:

kyllä siellä karhuja oli jos vaan ymmärsi kysyä. itse ainakin join niitä koko illan enkä koskenutkaan lappariin



DOH!*poks*

--
32. of December

NextAce

Posts: 2,505

#24 • • NextAce Alienated

jacE:
---
NextAce:

Ei batteryä

[muokattu 31.8.2003 13:39]

---


siis tota läppää mä en oikee tajunnu q kävin kysyy et kumpaa niil oli: batteryy vai red bullii. q ne vastas et ei kumpaakaa ni mä myönnän et mä olin*täh*siis kyl mun mielest joka paikas pitäs olla red bullii!

nii lisää miinuxii: olut oli poron kusta... karhuu sen olla pitää (proletariaatin voimajuomaa)



Joo toi oli aika huono homma, ku ei niillä ollu minkäänlaista energiajuomaa*nyyh*

--
-Alienation-

-----

insejn

Posts: 689

#25 • • insejn
mietteitä:

* hoohoo hoohoo hoohoo.... kylhän sitä jakso, mut kyl se alko puuduttaa pidemmän päälle
* ilmasta vettä... that's a first... ja oli viel Kylmää, nam
* aivan jumalaton määrä kauniita naisia (varsinki se yks todella söpö typy joka tanssi vieres,musta ”toppi”+minihame*pihkassa*=)
* ei ole koskaan ennen sattunu korviin bileissä... nyt joutu välillä tunkee sormee korvaan, ku pelkäs et tärykalvo repee :(
* idea miten saisi jengiin enemmän eloa -> tulkaa äijät alas sieltä stagelta tanssimaan katoin esim että proteus olis varmaan erittäin mielellään halunnu tulla messii, miksei vois? Kelatkaa sitä että jotku näistä bilehemmoista on todellaki niin hurahtaneita näihin meidän omiin jätkiin, mikä boosti siitä tulis omaan tanssimiseen, jos näkis että jäbät joraa messis lattial...
(tää nyt vaan on tämmönen imho=)
* paska läppä ku mulle tuli joku järkkäri aukoo päätään siitä että en saa kuvaa salissa, why the hell not? en mä niitä kuvia napsi jotta voisin tehdä jotain voittoa/pahaa niillä...
* megapaskaläppä että jalka meni tohjoks 20min ennen loppua :(:( onneks ens viikonloppuna ei ole mitään must-bileitä, et saa jalan takas kuntoon rushia varten.
* mikä tää juttu tän ”baaritiskin” kanssa oli??? hei pliis, joko myytte jotain kunnolla, tai sit ette myy ollenkaan... ”no meil on nyt jäljel tota karhua ja vettä” ”sori meil ei oo batteryy”....*eiei*

conclusion:

oli kyllä silti ihan megahauskat bileet, vaikka oli pieniä ”muttia”
paljo jengii, paljo tuttuja, raikuvaa musaa, värikkäitä kledjuja *hymy*

[muokattu 31.8.2003 19:29]

--
*aplodit*

diezel

Posts: 430

#26 • • diezel -

insejn:
* paska läppä ku mulle tuli joku järkkäri aukoo päätään siitä että en saa kuvaa salissa, why the hell not? en mä niitä kuvia napsi jotta voisin tehdä jotain voittoa/pahaa niillä...



vaikka nyt bileissä ei dresscodea ollutkaan niin yleensä fetissibileissä on tapana ettei saa kukaan kuvata ilman järkkäreiden lupaa.. varmaan sama syy nytkin.. luulisin ainakin
insejn

Posts: 689

#27 • • insejn

diezel:
---
insejn:
* paska läppä ku mulle tuli joku järkkäri aukoo päätään siitä että en saa kuvaa salissa, why the hell not? en mä niitä kuvia napsi jotta voisin tehdä jotain voittoa/pahaa niillä...
---


vaikka nyt bileissä ei dresscodea ollutkaan niin yleensä fetissibileissä on tapana ettei saa kukaan kuvata ilman järkkäreiden lupaa.. varmaan sama syy nytkin.. luulisin ainakin



joono siis kylhän sen ymmärtää, mut en kuvannu oikeastaan ku pari henkilöä salin ulkopuolel, ja joka kerta kysyin lupaa kuvaamiseen, ja sen jälkeen näytin kuvaa vielä varmistaakseni että saan pitää sen kuvan....
salissa kuvasin pelkkää bilejengiä ( eli 90% klubituksen jengiä=)

--
*aplodit*

päivänsäde

Posts: 1,049

#28 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
sanotaan nyt tässä omastakin puolesta, että bileet olivat mielettömät ja taisi se Harrikin tulla sinne alas jamittamaan.. Olisin mielelläni jostain kehittänyt sen Ting:in cd:n..
*nauru* Tunnelma oli mahtava, kun ystäviä oli saapunut niin paljon paikalle ja musa veti väkisinkin tamppailemaan.. eikä loppua näkynyt vaikka musiikki loppu.. *blush**hih*
iloisella mielellä aamujatkoille..

[muokattu 31.8.2003 19:24]

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Claquesous

Posts: 3,206

#29 • • Claquesous viidettä kolonnaa

päivänsäde:

Ting:in cd:n..

[muokattu 31.8.2003 19:24]



mikä *ting*n ceedee? ite huomasin vaa et siel jaettii sitä extreme clubbing-lättyy... onnex ei tarttenu maksaa mtn q se ciidii o vuodelt -98*joo*

--
32. of December

Hanz

Posts: 929

#30 • • Hanz Team Lasse
Nämä bileet olivat kyllä yhdet parhaista missä olen ollut. Aivan loistava meininki alusta loppuun. Iso kiitos järjestäjille.*plur*
Avatar
#31 • • Das Euphoric Bastard Guest
Kumia, latexia ja LIHAKSIA JAVOHL !!!!!!!!!!!*pahis*
Avatar
#32 • • Taika Guest
*joo**iloinen**nauru**hih**hymy**plur**pelle*
Mul oli kivaa..
Oli hauskaa nähdä paaaljooon tuttuja, uusia ja vanhoja..
Kiitos Late kun lainasit rahaa, itku oli tulla kun kuulin ettei pankkikortti käy..
Nyt on vähän *nuha* olo, keksin sit kävellä ilman kenkiä kotiin, oli niin lämmin kesäinen yö..*justjoo*
Mul oli vaan tosi kivaa, kiitos Hanna ynnä muut ihkut ihmiset..*plur*
display23

Posts: 3,069

#33 • • display23
Oli ihan SAATANAN kovat bileet*pahis*
allen tg ei ollu ihan sellanen kun venas,mut silti kova ja*ting* oli kyl ihan uskomaton..WHOUU!

esitykset oli ihan mielenkinntosii...ylhäältä kuulu vaa hirvee läiskintä alas*hymy*
läppä oli taas koko yön loistavaa ja kaverit selvinpäin (pate ja kide ei ollu ottanu mitään*eiei*)
täältä mentii sit jatkoille ja sieltä töihin ja kello 14 himaan...ihan siistii.
hallucinogen

Posts: 8,190

#34 • • hallucinogen Edain
Musiikki oli omasta mielestäni loistavaa ja olisi ollut ihan kiva tanssiakin enemmän mutta kaikkea kivaa ei voi tehdä yhtä aikaa.
Paljon oli kavereita ja häröiltyyn tuli paljon, olihan siellä sit yks tosi ihana tyttökin *pihkassa*

--
pikku-*possu*

UnityF

Posts: 15,721

#35 • • UnityF joo just se

niclas:
---
UnityF:
Kidille ISO KIITOS mun meikeistä ja steariinin tiputtelusta...*plur**plur**plur*

---


Mä kun luulin, että se oli jotain ihan muuta *pahis*



niiiiiiiih....Mikko tosiaan opetteli tähtämään...*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se

insejn:
mietteitä:


* idea miten saisi jengiin enemmän eloa -> tulkaa äijät alas sieltä stagelta tanssimaan katoin esim että proteus olis varmaan erittäin mielellään halunnu tulla messii, miksei vois? Kelatkaa sitä että jotku näistä bilehemmoista on todellaki niin hurahtaneita näihin meidän omiin jätkiin, mikä boosti siitä tulis omaan tanssimiseen, jos näkis että jäbät joraa messis lattial...
(tää nyt vaan on tämmönen imho=)



Hmm..Kyllä mä bongasin nyt ainakin Protskun ja Kylvenin ihan tanssilattiallakin tanssimassa.. Kylvenin useammankin kerran...*hymy*
n.

Posts: 599

#37 • • n.

UnityF:
niiiiiiiih....Mikko tosiaan opetteli tähtämään...*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*



Aamuilla kyl sanoit, että se oli ^pate (hattupate *nauru*)

[muokattu 1.9.2003 01:41]
Chatte

Posts: 4,085

#38 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kivaa oli, hyvä meininki. Olis Premiin menokin maistunut aamulla, mutta piti viedä väsynyt kiukutteleva kaveri nukkumaan... *eiei* ehkä mä oon liian kiltti... *täh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se

niclas:
---
UnityF:
niiiiiiiih....Mikko tosiaan opetteli tähtämään...*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

---


Aamuilla kyl sanoit, että se oli ^pate (hattupate *nauru*)



nooh siin oli kaikki sekopäät vuorotellen jonossa... HAHAHAHAHAA...*nauru*

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
Avatar
#40 • • Relic Guest
*sydän**sydän**sydän**sydän*
aivan mahtavat bileet! Lisää samanlaista HETIHETIHETI..

kiitos ja kumarrus järjestäjille