idi:
---
tämä on niin totta! todella ärsyttävää kyllä.
Tosta tulee mieleen kun aktia salissa oli Tidyn bileet miten harrin setin aikana sali oli ihan täynnä, harri kun lopetti ja maddox tuli dekkien taakse niin sali tyhjensi puoliks, sitten kun glazby tuli, niin jäi ehkä joku 15 ihmistä. ?? oikeen nolottaa tommonen, ei ole varmaa ikinä tommonen stara ja niin hyvä dj soittanut noin tyhjälle salille! only in finland*piis* välillä kyllä tuntuu et se on se proteuksen nimi flyerissä mikä myy niitä lippuja. Ja tietenkin tämä nyt on kysymys musiikin mausta, ja kun suomessa ei oikeen tykätä uk hh'sta niin ymmärtäähän sen.
Mut tää taitaa kuiteskin koskee eniten näitä ns 'turisteja'.
Sitten taitaa turisteja olla todella aika iso osa porukasta, kun just ajatellaan noita Rush vs. Tidy -bileitä ehkä karkeimpana esimerkkinä. Niistä 14 muusta ihmisestä nimittäin tunnistin ulkonäöltä about jokaisen, ja se ehkä kertoo näiden henkilöiden vannoutuneisuudesta kun itse todella klubitan kerran kolmessa kuukaudessa
. Njoo, hämärää.
Tossa HHn parhaat ajat läpässä on melkeen pakko kallistuu Yanan kanssa samoille linjoille, kyl parhaat biisit aika pitkälle oli tehty jo '98, viimeistään 2000...
Ja kehitys on musta menny aika pitkälle alaspäin, tänä vuonna oon kyenny löytämään kaksi (2) levyä, joita pidän oikeesti hyvinä polkkalevyinä... Freeformiahan ei polkaksi saa laskea jossei halua saada kaikkien freeformistien ikuisia vihoja päälleen
/|/|
P.S. Tajusin just että oon tavannu ton Yanan viimeks kesällä '96... sairasta