Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 254,867 views

E-man

Posts: 37

#61 • • E-man
187 cm oon jämähtäny. Joidenki mielest oon pitkä, mut kyl mä omast mielest normaali oon *heiii*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Texx

Posts: 650

#62 • • Texx ^_^
Hihii. 160-162 en muista en tiedä on ihanaa olla lyhyt *sydän*

--
*piis*

Avatar
#63 • • ZoooM Guest
JeeJee 169 tai 170, on mukava huomata ettei kaikki naiset ole pidempiä kun minä!! Ehkä minuunkin vielä joku nainen rakastuu...*vink*
Väne

Posts: 139

#64 • • Väne asennewamma
181cm. Ihan mukava pituus mun mielestä. Ei tarvitse kolautella päätä ihan joka kerta ovenkarmeihin tai kattolamppuihin, eikä silti ole ihan lyhytkään. Just jees *hih*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Roger Roger

Posts: 3,372

#65 • • Roger Roger Kentti
trix:


*nauraa**nauraa**nauraa*
rr ilman sun tekstejä nää topicit ois niiiiiiiiiiiiiiiin tylsiä!!!


Kiitos kiitos. Kumarruskin...*hih**hih**hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

keisha

Posts: 1,394

#66 • • keisha bullet with butterfly wings
mie oon tollaset faivfuutfaiv eli jotakuinkin 1,66 metriä korkea. oon aina haaveillu sataseittenviis-mallivarresta mut ainaskin tällänen keskimittanen löytää helposti sopivan mittasia housuja*nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Hixxy

Posts: 522

#67 • • Hixxy HaroPup
huikeet 170 vishi tasan : )
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#68 • • Mao & Taikahattu UG-///
Sellanen 178 tai ainakin jotain sinne päin...
Kaikista hauskinta on se et suurin osa tutuista/kavereista on mua 10cm tai yli pidempiä... *suru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#69 • • shiva Guest
eikös kaikki sano ettei pituudella ole mitään väliä....vai totah, olikse sittenkin koolla...öh..tota joo..? *pihalla kuin lumiukko pakkasessa puolen metrin hangessa* *nauraa*

itsellä pituutta komeat..tai pikemminkin "naiselliset"..vai pitäiskö sanoa naisettomat..no siis ihan sama..eli pituutta 173cm ja ehkä jopa joitain millejä päälle.. *wou!* *iloinen*
toisaalta ihan jees, näkee pitkälle ja hyvin.. tosin vain piilarit päässä. mutta ylhäällä tulee ja on hyvin vaikeaa olla pieni eläin, ainakin nasun mielestä...sitäkin.. *pomppii aiheesta toiseen superpallona*...missäs oltiin. *sormi suussa* ai niin, siel ylhäällä..*pelle* ja pitkänä ei voi käyttää AH niin ihania varpaille tallomis kenkiä. (siis kenkiä joissa väh.10sentin pohja)... no jooh... I rest my case.. tai jtn..*purr*
Hixxy

Posts: 522

#70 • • Hixxy HaroPup
häröpallo saa korvat heilumaan ja naaman virneelle : )
(ylempi setti on kiva *nauraa*)
Kolera

Posts: 4,256

#71 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
shiva:

pitkänä ei voi käyttää AH niin ihania varpaille tallomis kenkiä. (siis kenkiä joissa väh.10sentin pohja)



Tommosil kengillähän menee vaa nilkat paskaks. Tietty itte tykkään hillittömistä koroista kengis
*sydän* siis en omissani ja jossei muuta ni voit ainaki sit kattoo kaikkii alaspäin pelottava ilme naamal tommosten kenkien kaa. Ei tartte jonoista kärsiä jne.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#72 • • nokko Guest
182cm paikkeilla,samapa tuo on mulle minkä pitunen oon *hymy*
1ncarnation

Posts: 542

#73 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
mikä on se naisten *perus* pituus ?`170 `?

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

trikSain

Posts: 156

#74 • • trikSain
Vince_Drache:

mikä on se naisten *perus* pituus ?`170 `?


Mä veikkaan et se on kyl vähän alle.

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

S-T

Posts: 1,195

#75 • • S-T Pieni
Teenkö nyt topicin pohjat? *hih*
156cm ja ylpeä joka sentistä *hymy* Itse pidän mahdollisimman pienikokoisia tyttöjä hyvännäköisinä (sillä on varmaan jotain tekemistä sen kanssa, että olen muokannut maailmankuvaani niin, että voin elää hyvässä sovussa itseni kanssa ja olla itsestäni ylpeä ;)

Ikinä ei ole lyhyydestä ollut haittaa, mitä nyt kuittailuja taskukoosta kuulee... ”hei onko sulla olkalaukun hihna sen takia noin pitkä, että voit näyttää, että 'kattokaa kuinka pitkä hihna - eikä silti osu laukku maahan!' ”

Ihan ilolla tapailen kaiken pituisia miehiäkin - entisistä poikaystävistä löytyy parimetrisiäkin tapauksia *joo*

[muokattu 25.9.2003 11:29]

--
Pieni on kaunista.

misjah

Posts: 3,373

#76 • • misjah Team Sika
*hmph* oon varmaan basic.. 178cm..

--
www.team*possu*.tk

mixed~thunder

Posts: 524

#77 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
176cm...Silti melko tappi kun tuolla ulkomailmassa liikkuu...
Noh,silti tyytyväinen *hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Ana*

Posts: 56

#78 • • Ana* räppäkäpälä
Taitaa olla naisten peruspituus semmoset 165 cm, ainakin suomalaisten. Ite oon 171 cm. Eli keskivertoa parempi, he hee... *iloinen*

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

Hexa

Posts: 98

#79 • • Hexa Toimittaja
Mitä pienempi mies, sitä suurempi......

Itseluottamus... *justjoo*

--
24 / 7

killuska

Posts: 748

#80 • • killuska
168.5 ja just sopiva mielestäni.

--
*killuska*