Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 254,422 views

HzO

Posts: 266

#41 • • HzO 9mm burana auttaa
NO pitkillä ihmisillä on pitkät piuhat*iloinen*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#42 • • Pirpeli Guest
Pan:

ihme galluppeja täällkin pidetään *igor*

Mä oon kyllä täysin tyytyväinen omaan ruumiiseeni ja sen mukana pituuteni eli 189 cm:iin.
En ole mikään kiraffi joka huojuu tuulessa, enkä mikään hobitti minkä yli kaikki kävelee.


mä haluisin olla hobitti.....*ding*mä olen sopivan pitkä, pyöreä ja hilpeä.*iloinen*
TanyaK

Posts: 745

#43 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Lightsi:

esim 197 hajotkaa!



parempi alle 170 senttisenä..huipulla tuulee..mulla sentään pysyy pipo päässä
*hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
Ihanaa huomata et en oo yksin lyhyen pituuneni kanssa..*nauru**nauru*
Mut on täälä pitkiäkin otuksia*voiei*
Mut haleja silti kaikille otuksille pituudesta riippumatta *hug**hug*hug*hug*hug*
Panfobia

Posts: 521

#45 • • Panfobia
Avernian:

Tuntenette tyypin.


Tunnemme tyypin. Mutta tunnemme myös Napoleon-kompleksiset miehet, jotka koittavat pönkittää puuttuvaa pituuttaan rajattomalla egollaan... Älkääkä nyt vaan kukaan teistä menkö vetämään hernettä nekkuunne tosta, koska teistä en tiedä millaisia ihmisiä ootte, mulla on tohon lukuisia esimerkkejä ihan elävästä elämästä. *hymy*

Mutta loppujen lopuksi eihän se siitä pituudesta oo kiinni, että millainen ihminen on. Pääasia on se, että on sovussa itsensä [ja muiden *piis*] kanssa. *joo*

--
*sydän*

Roger Roger

Posts: 3,372

#46 • • Roger Roger Kentti
Avernian:

Roger Roger:BPM:hmm.. 202.. vähän sitä tulee päätä hakattuu, mut kyl siihen tottuu..;)
Voi h*lvetti, että olet PITKÄ! Tunnen itseni hiton pieneksi! Eihän pituus eroa ole kuin 60 CM!!! WOW

142cm? vai 262?



Hups. Taas kerran laskuvirhe. Tarkoitin 40 cm... Heheee... Noloa! I am again a stupid FuckUp...*piru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Dragonfly

Posts: 542

#47 • • Dragonfly Mariarawr
166... :=:( mut toisaalta saapahan pitää hirmeitä tolppakenkiä jos on vaikka keskipitkänki jätkän seurassa *iloinen* eikä tarvii miettiä että tulis lenni-kalle syndrooma

--
Uguu~

Roger Roger

Posts: 3,372

#48 • • Roger Roger Kentti
Avernian:


No se vaan vahvistaa... *vink*


Niin, enhän vielä kuollut. Sen on siis pakko vahvistaa! AAAAH!! On suuri ja mahtava olo *iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Karski

Posts: 6,049

#49 • • Karski Pomon kätyri
Jone:

192 ja sinut joka sentin kanssa.



ollaan samiksii *piis**hymy**piis*

[muokattu 13.11.2002 12:06]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#50 • • Jone Archibald Haddock
Tres:

Jone:192 ja sinut joka sentin kanssa.

ollaan samiksii *piis**hymy**piis*



Siistii. *vink*

Mä rupeen lisäämään tolla tiedolla katu-uskottavuuttani välittömästi. *nauru*
Caro_79

Posts: 237

#51 • • Caro_79
Niin joo se vähän riippuu. Lyhyt on toisaalta ihan jees, kun se mahtuu paremmin suuhun*hymy*

Öö täs ei taidetukkaan puhua niiden pituuksista, vups*nauraa*

Meitsikälle on pituutta kertynyt huikeat 165 cm. Voishan sitä olla hiukan pitempikin.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#52 • • Lost-Soul los pallos
kai sitä ollaan jotain vähän päälle 170 cm... eli aika lyhyt... Kyl haluis olla pidempi... tuppaa vaan jäämään aina kaikkien jalkoihin...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

caprico

Posts: 164

#53 • • caprico
sellanen yli 190, ainakin riittävästi.

--
Heimoihei!

Avatar
#54 • • Kirsikka Guest
Oon aina ajatellu et oisin joku 161-162 cm, mut äsken kun yritettiin vähän mittailla niin kyllä se pikkasen enemmän näytti.. alle 165 kuitenkin. Aika pätkä siis mut en kyl ees haluis olla pidempi..näin on ihan hyvä. On kiva olla pikkunen *iloinen*
Roger Roger

Posts: 3,372

#55 • • Roger Roger Kentti
On muuten kiva huomata, etten olekkaan yksin pituus haarukassa 160 - 170 cm. Siellä on sentään 25.37% vastanneista. Ihanaa! Enää mulla ei ole NIIN kauhean isoa koko kompelxia (en taaskaan tiedä onko oikea sana oikeassa paikkaa. olette varmaan jo huomanneet, jos vain suinkin olette vahingossa lukeneet mun kirjoituksia, että kirjoitan TOSI paljon kirjoo virheitä/ käytän vääriä termejä ja se vielä, että mulla on asiaa, tai ainakin tekstiä, enemmän sulkeiden sisällä kuin itse "pää jutussa"). Mutta asian pointti on se, että nyt en enää "häpeä" lyhyyttäni (en oikeasti kyllä ole sitä hävennyt, kuin koripallo joukkueen valinnoissa <- Läppä yritys).

Taas kerran sain ainakin itseni hämilleni tekstilläni, mutta en viitsi olla postaamatta tätä, että muutkin pääsevät hämilleen tai sitten nauramaan. Ja huomasin toisen jutun: Offtopic master taidan olla tai no en ehkä master, mutta turhan shaisseen kirjoittaja. Vai? Siis haloo! Eikö sulla ole parempaa tekemistä, ku lukea mun tyhmiö kirjoituksia? Koko jutun pointti oli selitetty jo ensimmäisen 3 lauseen aikana ja sinä luet tätä vielä? Eikö ole muuta tekemistä? Vai? No oli pakko heittää tää tyhmä juttu loppuun, en vain voinu itselleni mitään *heiii*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Kolera

Posts: 4,256

#56 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Roger Roger:

Ihanaa! Enää mulla ei ole NIIN kauhean isoa koko kompelxia



Nii aattele kaikkia niitä positiivisia puolia. Ei tartte kyyristyy niin paljon että saa tavaraa kaupan alimmalta hyllyltä. Mahdut paljon pienempään laatikkoon kuin minä(185 cm)
Et koulauttele päätäs kattoruunuihin jotka on "liian alhaalla".
Et kaadu niin korkeelta...

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Roger Roger

Posts: 3,372

#57 • • Roger Roger Kentti
Kolera:

Nii aattele kaikkia niitä positiivisia puolia. Ei tartte kyyristyy niin paljon että saa tavaraa kaupan alimmalta hyllyltä. Mahdut paljon pienempään laatikkoon kuin minä(185 cm)
Et koulauttele päätäs kattoruunuihin jotka on "liian alhaalla".
Et kaadu niin korkeelta...


Ja ton lisäksi pystyisin varmaan kävelemään esim sun alta (siis jalkojen välistä. Eiiii mitään pervoa. kamooon), etkä edes huomaisi. Sitten tietenkin tämä loistava juttu, joka mulla oli välillä intissä tapana tehdä (yleensä olin siellä tunnollinen, rehti ja reipas): Eli kun on pieni, niin mahtuu "hyvin" intin kaappiin sikiöasentoon (jalat ylöspäin) ja sillä tavalla sai lintsattua sunnuntaiset pakolliset jumalanpalvelukset. En tosiaan tehnyt tuotakaan montaa kertaa, kun iski pikkunen paniikki (ovi ulkopuolelta lukossa, pimeää eikä ketään ollut huuto etäisyyden päässä). Tajusin sitten viimein, että siellä kirkossahan oli kivaa joukkolauleskella, tai ainakin se voitti kaapissa olemisen.

*RR astuu nyt ulos kaapista ja myöntää olevansa väsy...* *täh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Tyly

Posts: 908

#58 • • Tyly
Taitaa olla tomoset 170cm... *igor*

Halusin kyl ehkä hiuakn olla pitempi, kun jään tytön jalkoihin joskus *suru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

trikSain

Posts: 156

#59 • • trikSain
Taas kerran sain ainakin itseni hämilleni tekstilläni, mutta en viitsi olla postaamatta tätä, että muutkin pääsevät hämilleen tai sitten nauramaan. Ja huomasin toisen jutun: Offtopic master taidan olla tai no en ehkä master, mutta turhan shaisseen kirjoittaja. Vai? Siis haloo! Eikö sulla ole parempaa tekemistä, ku lukea mun tyhmiö kirjoituksia? Koko jutun pointti oli selitetty jo ensimmäisen 3 lauseen aikana ja sinä luet tätä vielä? Eikö ole muuta tekemistä? Vai? No oli pakko heittää tää tyhmä juttu loppuun, en vain voinu itselleni mitään *heiii*[/quote]



*nauraa**nauraa**nauraa*
rr ilman sun tekstejä nää topicit ois niiiiiiiiiiiiiiiin tylsiä!!!

[muokattu 16.12.2002 14:52]

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Duris

Posts: 677

#60 • • Duris lil L
159,5 cm

ja toi puolikas tossa on merkittävä :D

Pienekshän mua sanotaan(taskukokoa)...vaikka on sitä muaki lyhyempiä ihmisiä, mutta oon kuulemma muutenkin pienen olonen

eipä oo kyl täst lyhyydestä mulle ollu mitään isoa ongelmaa koskaan, ainoo vaan et siit saa aina kuulla...mut kun se on kuitenkin osa persoonaa niin siihenki tottuu

ja kun on pieni ni mahtuu hyvin kainaloon *hymy*

--
*pupu*