Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 254,819 views

anthocyan

Posts: 1,511

#381 • • Edited anthocyan Kohti valoa...
Mä tunsin itteni tänään tosi pitkäks ku kävelin steissil *jiihaa* Vaik en oo ku 172cm. *hih* Ehkä mun ego on kasvanu liian suureks *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Dj_Johanna

Posts: 55

#382 • • Edited Dj_Johanna *Tiu tiu*
Luoja on luonut mulle pituutta oikeen 165cm ja en oo sitte kasvanu enää moneen vuoteen...*täh* Ainakaa 4 vuoteen...!!! *nyyh* mutta kun ei välitä siitä et on näin lyhyt niin kyllä sen kestää just ja just...!!*nauru* On vaa äärettömän vaikee löytää opiskelija pudjetille sopivaa vaatemerkkiä tai yleensäkki vaatteita...!!! *grr*

--
*Dj_Johanna*

Jinx

Posts: 2,615

#383 • • Jinx Superfeminine
168cm just sopiva pituus *nauru*

--
Pyllykkä

Fyrisch

Posts: 4,525

#384 • • Fyrisch

Jinx:
168cm just sopiva pituus *nauru*



heh, *nauru* vähäks ollaa samiksii!
coolcat82

Posts: 771

#385 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Tiikerriii

Posts: 1,113

#386 • • Tiikerriii Tj

coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten *nauru*



tuleeko susta silloin hankala ihminen *hih**lmao*

--
RÄYH!!!!

Fyrisch

Posts: 4,525

#387 • • Fyrisch

coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)



Pienet naiset on kivempii, hienompii, ihkumpii ja vaiks mitä *hihu*
coolcat82

Posts: 771

#388 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Tiikerriii:
---
coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten *nauru*

---


tuleeko susta silloin hankala ihminen *hih**lmao*



Ai saappaat jalassako?? Ehkä, kannattaa varoa *nauru* riippuu ihan tilanteesta, että kuinka hankalaks sitä voi*nauru* saappaat jalassa heittäytyä .Kuin? Oletsä nähny jossain viimeaikoina hankalia saapasjalkakissoja? *pahis*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

coolcat82

Posts: 771

#389 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Fyraett:
---
coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)
---


Pienet naiset on kivempii, hienompii, ihkumpii ja vaiks mitä *hihu*



Kiitos vaan kohteliaisuudest *hali*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Tiikerriii

Posts: 1,113

#390 • • Tiikerriii Tj

coolcat82:
---
Tiikerriii:
---
coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten *nauru*

---


tuleeko susta silloin hankala ihminen *hih**lmao*

---


Ai saappaat jalassako?? Ehkä, kannattaa varoa *nauru* riippuu ihan tilanteesta, että kuinka hankalaks sitä voi*nauru* saappaat jalassa heittäytyä .Kuin? Oletsä nähny jossain viimeaikoina hankalia saapasjalkakissoja? *pahis*



Shrek2.ssa oli sellanen saapasjalkakissa joka oli alussa ilkeä *nauru* mutta sitten siitä tuli kiltti kisu *nauru*

--
RÄYH!!!!

Fyrisch

Posts: 4,525

#391 • • Fyrisch

Lene:
Jos kerran yli 160 senttiset on mukamas tosi lyhkäisiä niin mitäpä me reippaasti alle sen ollaan? Kääpiöitäkö? *grr* Get real...



Kaikki alle 170 on vain pieniä ihmisiä *sydän*
Pätkis

Posts: 1,038

#392 • • Pätkis Pikkis

Lene:
Jos kerran yli 160 senttiset on mukamas tosi lyhkäisiä niin mitäpä me reippaasti alle sen ollaan? Kääpiöitäkö?


HUKKAPÄTKIÄ *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Chatte

Posts: 4,085

#393 • • Chatte Team Teknolipat :)
Meitsi on noin 175... ja korkokantakenkiä diggailen. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

zenny

Posts: 1,145

#394 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
joo.. oon tällänen 152cm lyhyt natsa...*blush**hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

superwoman

Posts: 333

#395 • • superwoman toinen jalka jo...
174cm ja kengät on sellaista mallia, että ne jalassa 180cm...

--
...just visiting...

Fyrisch

Posts: 4,525

#396 • • Fyrisch

Lene:
---
Fyraett:
Kaikki alle 170 on vain pieniä ihmisiä *sydän*

---


No eihän ole, jos keskimääräinen naisten pituus on jotain about 165 cm tms. *hih*



sit mul ei pitäs olla ongelmii löytää oikeen mittast naista :)
Avatar
#397 • • Enkeli Guest
180cm *nyyh*
coolcat82

Posts: 771

#398 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Tiikerriii:
---
coolcat82:
---
Tiikerriii:
---
coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! *blush* (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten *nauru*

---


tuleeko susta silloin hankala ihminen *hih**lmao*

---


Ai saappaat jalassako?? Ehkä, kannattaa varoa *nauru* riippuu ihan tilanteesta, että kuinka hankalaks sitä voi*nauru* saappaat jalassa heittäytyä .Kuin? Oletsä nähny jossain viimeaikoina hankalia saapasjalkakissoja? *pahis*

---


Shrek2.ssa oli sellanen saapasjalkakissa joka oli alussa ilkeä *nauru* mutta sitten siitä tuli kiltti kisu *nauru*


Saappaat jalassa en oo kenenkää haitaks tai hankala..korkeintaa jos joku tiirailee niit liikaa ni sen hankaluudet ei oo mun vastuulla.. *iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#399 • • onni3mk Onni on.
178 ja risat *hih*

--
Onni on.

Progress

Posts: 955

#400 • • Progress
mitäs mittoja tääl kysellää....*hih*
No aisaan, eiku asiaan(*hih*)...186cm olen minä.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*